chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
WhiteX píše: Rado_> Vidím to jen já, nebo si tak trochu protiřečíš?
v čem? budu rád za citaci, díky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
PetrL3 píše: Rado_> Ledacos se dá upravit, přizpůsobit, o tom žádná, ale některé provedení páček znemožňuje použití na některých strojích. Musela by se vybrat páčka stejného typu, ze které by se odebráním materiálu dostaly správný rozměry. Musí alespoň sedět díra na čep a místo, kterým tlačí páčka na píst (nebo mít přesah a ubere se) a pak se může třeba ploška pro spínač upravit. Ale takto jak to píšeš, to bys měl tak 5% šanci koupit páčku, která půjde napasovat.
drtivá většina motorek od jednoho výrovce používá komponenty typu uložení páček naprosto stejné. Třeba u Ducati to platí snad u všech strojů deset let nazpět... Stojím si za tím, že je to o šikovnosti mechanika.... Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Rado_ píše: v čem? budu rád za citaci, díky
Konkrétně v tomto:
Rado_ píše: Pokud máš mechanika, nikoliv "vyměňovače dílů" tak si s tím poradí....
A v tomto:
Rado_ píše: ale to je relevantní odpověď!!! Dám motorku mechanikovi, ať se stará. Jasně, zaplatím to, ale důležitý je pro mě výsledek, nikoliv cesta k němu! Naopak, každý rozumný mechanik, kterému přineseš jakýkoliv díl Tě s ním vyhodí , protože by za svou práci nemohl ručit. Jenže to je ten rozdíl mezi lidma, kteří bastlí motorku na koleně, aby ušetřili pár krejcarů a těmi, co se o moto opravdu starají se vším všudy.... a to je celé.... Pro mě je důležité, že za rok budu mít na Monsteru najeto kilo a moto vypadá jako nová, a to že do ní každou sezonu nasypu v přípravě na sezonu 10-20 litrů je podružné, neřeším to... Chci mít moto v cajku - a mám ji....
A toto snad už vůbec nemyslíš vážně:
Rado_ píše: ........................Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....
To mluvíš o něčem úplně jiném... Podle tvé původní analogie by měl tvůj supermanský mechanik bezproblémů napasovat pumpu na monstra třeba z busy, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
WhiteX píše: To mluvíš o něčem úplně jiném... Podle tvé původní analogie by měl tvůj supermanský mechanik bezproblémů napasovat pumpu na monstra třeba z busy, ne?
Nevkládej mi něco, co jsem neřekl... Já mu nepřinesl motorku a páčky... řekl jsem mu, že tam chci takové a makové páčky a on je na eBay našel, postaral se a udělal to. Je mi jedno, co si myslíš, je mi i jedno co s mou motorkou dělá mechoš, zajímá mě to, že mám najeto 85000km, každým rokem jedu s Monsterem 10000km po Rusku/UA/KAZ a moto vypadá jako nové. Více neřeším, nemám to zapotřebí! Zajímá mě jen otočení klíčku a start! Za rok jedu na Monsteru Vladivostok!Co to meleš za pičoviny o páčce z Busy na Dukárnu, nevkládej mi do úst něco, co jsem neřekl...
Naposledy editováno 04.10.2013 09:58:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Rado_ píše: drtivá většina motorek od jednoho výrovce používá komponenty typu uložení páček naprosto stejné. Třeba u Ducati to platí snad u všech strojů deset let nazpět... Stojím si za tím, že je to o šikovnosti mechanika.... Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....
Tak si pořádně přečti můj už zmíněný příspěvek 83. Pokud to nechápeš, tak zjednodušeně:
Výrobce Suzuki. GSXR - spojka lanko. SV spojka - hydraulika.
Brzdy GSXR - radiální pumpa. SV - axiální pumpa.
Tak pokud ti tyto pojmy něco říkají?, tak mně vysvětli, jak by to šikovně napasoval?
KawaSV píše: Tak si pořádně přečti můj už zmíněný příspěvek 83. Pokud to nechápeš, tak zjednodušeně:
Výrobce Suzuki. GSXR - spojka lanko. SV spojka - hydraulika.
Brzdy GSXR - radiální pumpa. SV - axiální pumpa.
Tak pokud ti tyto pojmy něco říkají?, tak mně vysvětli, jak by to šikovně napasoval?
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Z hovna bič neupleteš....
Naposledy editováno 04.10.2013 10:02:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
A tvoje kecy o bastlení, jak to nemáš zapotřebí, si taky nech od cesty... S bastlením jsi tu začal ty! Tou tvou větou, že šikovný mechanik zvládne všechno pokud nemáš jen vyměňovače dílů... Tak si to celé po sobě ještě jednou přečti, protože mi zvedáš adrenalin...
EDIT: překlep
Naposledy editováno 04.10.2013 10:06:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
WhiteX píše: Rado_> Já ti do úst nic nevkládám... Chtěl jsi citace a dostal si je... Evidentně ale pořád nevidíš, že mluvíš o koze a přitom se díváš na vole... Jinými slovy, pleteš páté přes deváté...
A tvoje kecy o bastlení, jak to nemáš zapotřebí, si taky nech od cesty... S bastlením si tu začal ty! Tou tvou větou, že šikovný mechanik zvládne všechno pokud nemáš jen vyměňovače dílu... Tak si to celé po sobě ještě jednou přečti, protože mi zvedáš adrenalin...
Mám v čiči Tebe i mého mechanika a jeho postupy, i cenu za jeho služby.... zajímá mě to, že mám motorku, která je v super stavu a já nic řešit nemusím! Tohle je podstatné a rádoby technické poradně jednoduchých pisálků na motorkářích cézet se jen směju, z mé strany vše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Moje veškeré reakce se vážou k tvému výplodu odvézt moto k šikovnému mekánikovi, když nemůže sehnat "origo" CNC páčku na RF 900, viz tvůj příspěvek č. 82.
Já se ti snažil jen vysvětlit, že můžeš mít sebelepšího mekánika, ale něco prostě NEJDE.
Ale jak jsi sám uznal (a vlastně i radil), tak cpát mnou zmíněné páčky z SV na Gixo je píčovina. Samozřejmě jsem to nedělal, nejsem debil. Jen jsem vyvracel tvoji radu o mekánikovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Naposledy editováno 04.10.2013 10:12:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
KawaSV píše: Rado_> nu, nebudeš z nejbystřejších, co?
Moje veškeré reakce se vážou k tvému výplodu odvézt moto k šikovnému mekánikovi, když nemůže sehnat "origo" CNC páčku na RF 900, viz tvůj příspěvek č. 82.
Já se ti snažil jen vysvětlit, že můžeš mít sebelepšího mekánika, ale něco prostě NEJDE.
Ale jak jsi sám uznal (a vlastně i radil), tak cpát mnou zmíněné páčky z SV na Gixo je píčovina. Samozřejmě jsem to nedělal, nejsem debil. Jen jsem vyvracel tvoji radu o mekánikovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Rado_ píše: .. řekl jsem mu, že tam chci takové a makové páčky a on je na eBay našel, postaral se a udělal to.
Už je mi to jasný. Takhle to samozřejmě jde, když mechanik ví, co objednat. Předtím to ale od tebe vyznělo tak, že koupíš "ŇĚJAKOU" páčku a on ji nějak upraví, aby tam pasovala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Holt region razowity, no Ikdyž Opava je kousek, co
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
PetrL3 píše: Už je mi to jasný. Takhle to samozřejmě jde, když mechanik ví, co objednat. Předtím to ale od tebe vyznělo tak, že koupíš "ŇĚJAKOU" páčku a on ji nějak upraví, aby tam pasovala.
Ale on chytrák Rado začal s reakcí na aifela, kterej bečí, že na jeho mašinu to nejde sehnat.
Takže v tomto případě to nejde....
btw - googlil jsem, na RF 900 fakt nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
KawaSV píše: Ale on chytrák Rado začal s reakcí na aifela, kterej bečí, že na jeho mašinu to nejde sehnat.
Takže v tomto případě to nejde....
btw - googlil jsem, na RF 900 fakt nejsou.
Taky sem je hledal. Musí se oměřit a najít z jiný, případně lehce poupravit.
PetrL3 píše: Taky sem je hledal. Musí se oměřit a najít z jiný, případně lehce poupravit.
Pánové, děkuji že jste googlili se mnů
Hledal jsem i na www.partsdepot.cz/ které zuzi maj stejné páčky, a poté hledal ezli jsou v cnc, ale smůla
A poupravovat umím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
KawaSV píše: Ale on chytrák Rado začal s reakcí na aifela, kterej bečí, že na jeho mašinu to nejde sehnat.
Takže v tomto případě to nejde....
btw - googlil jsem, na RF 900 fakt nejsou.
50sáti letý, a 150sáti kilový dvoumetrový muž nebrečí
.......maximálně nad svým zůstatkem na valutovém kontě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
RF 900 RR/RS/RT/RV/RW 94-99
RF 900 RS2 95
GSX 1100 GN 92-94
GSX R 1100 K 90
GSX R 1100 L 91-93
GSX R 1100 M/N 92-93
GSX R 1100 WP/WR 93-94
GSX R 1100 WS/WT 95-96
GSF 1200 T/V/W/X BANDIT 96-99
GSF 1200 ST/SV/SW/SX BANDIT 96-99
Bednas píše: aifel202> Pokud Ti to nějak pomůže tak tady jsou všechny Suzuki, který mají stejné uchycení páčky jako tvoje
RF 900 RR/RS/RT/RV/RW 94-99
RF 900 RS2 95
GSX 1100 GN 92-94
GSX R 1100 K 90
GSX R 1100 L 91-93
GSX R 1100 M/N 92-93
GSX R 1100 WP/WR 93-94
GSX R 1100 WS/WT 95-96
GSF 1200 T/V/W/X BANDIT 96-99
GSF 1200 ST/SV/SW/SX BANDIT 96-99
Díky ale nepomůže
Jo a zapoměl jsi na spojky
VS 750 85-88
VS 750 GLS VR51B 86-89
VS 750 GLP VR51B 86-91
VS 800 GL Intruder VS52B 92-00
GSF 1200 SA ABS Bandit GV75A 97-00
GSX 1200 Inazuma A3111 99-00
VS 600 GL Intruder VN51B 95-97
Hledat umím i když sedím v práci, ale páčky nenajdu ani doma na kompu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
WhiteX píše: Corela91> Jak může způsobit "špatná" brzdová páčka, že ti pumpa "přisává vzduch"?
ten dolík na pístek pumpy byl udělanej křivě a vyosoval pístek, pumpa mi pak pořád přisávala a zavzdušňovala se.. výměnou za origo se vše zlepšilo a do dnes nebyl problém..
nevyhndat z hoho po každý jízde kilometr bublinek a nemít po 6 kolech páčku až na řidítku tak bych tomu taky v životě nevěřil..
dal jsem origo a páčka v životě nezvadla, pumpa nepřisála
ale jak jsem psal, možná jen trefa na špatnej kus
Naposledy editováno 04.10.2013 14:30:05
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
teď co jsem koupil duka tak jsem tam měl taky nějaký frézovaný páčky a jejich chod je oproti originálu poloviční.. abych začal brzdit mačkal jsem skoro až na řidítko.. vyměnil jsem za origo a zas to maká.. chod mám tak 3 cm.. proto jim moc nefandim.. ale jezdí je spousta lidí a funguje jim to.
Naposledy editováno 04.10.2013 16:56:00