globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čínské brzdové a spojkové páčky
25.9.2013 v 21:28
Ahoj,

chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

4.10.2013 v 09:43 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Rado_> Ledacos se dá upravit, přizpůsobit, o tom žádná, ale některé provedení páček znemožňuje použití na některých strojích. Musela by se vybrat páčka stejného typu, ze které by se odebráním materiálu dostaly správný rozměry. Musí alespoň sedět díra na čep a místo, kterým tlačí páčka na píst (nebo mít přesah a ubere se) a pak se může třeba ploška pro spínač upravit. Ale takto jak to píšeš, to bys měl tak 5% šanci koupit páčku, která půjde napasovat.

drtivá většina motorek od jednoho výrovce používá komponenty typu uložení páček naprosto stejné. Třeba u Ducati to platí snad u všech strojů deset let nazpět... Stojím si za tím, že je to o šikovnosti mechanika.... Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

4.10.2013 v 09:56 | Nahoru | #2

Rado_ píše: drtivá většina motorek od jednoho výrovce používá komponenty typu uložení páček naprosto stejné. Třeba u Ducati to platí snad u všech strojů deset let nazpět... Stojím si za tím, že je to o šikovnosti mechanika.... Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....


Tak si pořádně přečti můj už zmíněný příspěvek 83. Pokud to nechápeš, tak zjednodušeně:
Výrobce Suzuki. GSXR - spojka lanko. SV spojka - hydraulika.
Brzdy GSXR - radiální pumpa. SV - axiální pumpa.
Tak pokud ti tyto pojmy něco říkají?, tak mně vysvětli, jak by to šikovně napasoval?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist