chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Rado_ píše: drtivá většina motorek od jednoho výrovce používá komponenty typu uložení páček naprosto stejné. Třeba u Ducati to platí snad u všech strojů deset let nazpět... Stojím si za tím, že je to o šikovnosti mechanika.... Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....
Tak si pořádně přečti můj už zmíněný příspěvek 83. Pokud to nechápeš, tak zjednodušeně:
Výrobce Suzuki. GSXR - spojka lanko. SV spojka - hydraulika.
Brzdy GSXR - radiální pumpa. SV - axiální pumpa.
Tak pokud ti tyto pojmy něco říkají?, tak mně vysvětli, jak by to šikovně napasoval?
KawaSV píše: Tak si pořádně přečti můj už zmíněný příspěvek 83. Pokud to nechápeš, tak zjednodušeně:
Výrobce Suzuki. GSXR - spojka lanko. SV spojka - hydraulika.
Brzdy GSXR - radiální pumpa. SV - axiální pumpa.
Tak pokud ti tyto pojmy něco říkají?, tak mně vysvětli, jak by to šikovně napasoval?