globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čínské brzdové a spojkové páčky
25.9.2013 v 21:28
Ahoj,

chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

4.10.2013 v 09:30 | Nahoru | #1

WhiteX píše: Rado_> Vidím to jen já, nebo si tak trochu protiřečíš?

v čem? budu rád za citaci, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

4.10.2013 v 09:39 | Nahoru | #2
Rado_> Ledacos se dá upravit, přizpůsobit, o tom žádná, ale některé provedení páček znemožňuje použití na některých strojích. Musela by se vybrat páčka stejného typu, ze které by se odebráním materiálu dostaly správný rozměry. Musí alespoň sedět díra na čep a místo, kterým tlačí páčka na píst (nebo mít přesah a ubere se) a pak se může třeba ploška pro spínač upravit. Ale takto jak to píšeš, to bys měl tak 5% šanci koupit páčku, která půjde napasovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

4.10.2013 v 09:50 | Nahoru | #3

Rado_ píše: v čem? budu rád za citaci, díky



Konkrétně v tomto:

Rado_ píše: Pokud máš mechanika, nikoliv "vyměňovače dílů" tak si s tím poradí....



A v tomto:

Rado_ píše: ale to je relevantní odpověď!!! Dám motorku mechanikovi, ať se stará. Jasně, zaplatím to, ale důležitý je pro mě výsledek, nikoliv cesta k němu! Naopak, každý rozumný mechanik, kterému přineseš jakýkoliv díl Tě s ním vyhodí , protože by za svou práci nemohl ručit. Jenže to je ten rozdíl mezi lidma, kteří bastlí motorku na koleně, aby ušetřili pár krejcarů a těmi, co se o moto opravdu starají se vším všudy.... a to je celé.... Pro mě je důležité, že za rok budu mít na Monsteru najeto kilo a moto vypadá jako nová, a to že do ní každou sezonu nasypu v přípravě na sezonu 10-20 litrů je podružné, neřeším to... Chci mít moto v cajku - a mám ji....



A toto snad už vůbec nemyslíš vážně:

Rado_ píše: ........................Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....



To mluvíš o něčem úplně jiném... Podle tvé původní analogie by měl tvůj supermanský mechanik bezproblémů napasovat pumpu na monstra třeba z busy, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist