chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
WhiteX píše: Rado_> Vidím to jen já, nebo si tak trochu protiřečíš?
v čem? budu rád za citaci, díky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Rado_ píše: v čem? budu rád za citaci, díky
Konkrétně v tomto:
Rado_ píše: Pokud máš mechanika, nikoliv "vyměňovače dílů" tak si s tím poradí....
A v tomto:
Rado_ píše: ale to je relevantní odpověď!!! Dám motorku mechanikovi, ať se stará. Jasně, zaplatím to, ale důležitý je pro mě výsledek, nikoliv cesta k němu! Naopak, každý rozumný mechanik, kterému přineseš jakýkoliv díl Tě s ním vyhodí , protože by za svou práci nemohl ručit. Jenže to je ten rozdíl mezi lidma, kteří bastlí motorku na koleně, aby ušetřili pár krejcarů a těmi, co se o moto opravdu starají se vším všudy.... a to je celé.... Pro mě je důležité, že za rok budu mít na Monsteru najeto kilo a moto vypadá jako nová, a to že do ní každou sezonu nasypu v přípravě na sezonu 10-20 litrů je podružné, neřeším to... Chci mít moto v cajku - a mám ji....
A toto snad už vůbec nemyslíš vážně:
Rado_ píše: ........................Jako příklad dám vychozené gufera ve spojkové pumpě... proč měnit celou pumpu od Bremba za trojku bez DPH, když mohu zajít do prodejny ložisek a gufer s šuplerou a koupit gufero za 5 korun se stejným výsledkem? Jemže tohle je právě ten rozdíl mezi mechanikem a vyměňovačem dílů....
To mluvíš o něčem úplně jiném... Podle tvé původní analogie by měl tvůj supermanský mechanik bezproblémů napasovat pumpu na monstra třeba z busy, ne?