globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
Ahojte kluci.
Tři roky jsem jezdil 650, supér motorka na začátek, najeto krásných 35000 km bez jediné vady... Nyní po 2 leté pauze se chci opět vrátit a přemýšlím na SV 1000, jeví se mi jako logický nástupce, protože mi 650 vyhovovala, jen ten výkon nebyl nic moc.
Koukám tak po netu a hledám info a občas nacházím videa na youtube, kde jim ulítává zadní kolo a přitom vlastně nic špatně neudělali, nebo alespoň dle videa. je to například zde akce od 11 minuty
Proč se to stalo?
Vím že SV 1000 není žádná střela a že ve srovnání s 4V supersportama je to o ničem, ale zase nechci lítat rychleji než si můžu dovolit... Za ty peníze co hodlám vrazit do SV bych moch mít gsxr 1000, ale prostě na to je zatím čas.
Ptám se tak všech, co máte zkušenosti s V2 konkrétně s SV, jak je na tom se zatáčením, rychlostí a celkově s ovládáním. Tak trochu se totiž začínám obávat toho, že to nebude moc dobrá volba, ale srdíčko mě k SV opět táhne, tak nevím. Tuono a jiné ohně zatím ne, nějak jsem nepřišel na chuť těmhle kráskám, i když technika bude úplně jinde.
Takže, SV 1000 ano? Nebo se fakt raději mrknout po nějakým 4V, láká mě ještě gsxr 750, ale zase zvuk V2 <3 :)
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 16:34 | Nahoru | #1
Jinými slovy, nechtěl bych si rozbít hubu jen kvůli tomu, že motor má tak trochu trhavý přísun síly a prostě se s ním nedají tak dobře řezat zatáčky, protože při sebemenší chybě s plynem udělá to, co na videu. Chci jezdit, občas rychleji a nerad bych se někde vysypal kvůli takový kravině...
To už bych se raději mrkl po tom gsxr 750.

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 16:40 | Nahoru | #2
reakce k videu: je možné že se pletu ale podle mě to prostě přehnal s plynem

i když teď tak nad tím přemýšlím, jestli to,co se sluchově jevilo jako přidání plynu, nebylo důsledkem uklouznutí kola

Naposledy editováno 24.09.2013 16:43:46

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 17:31 | Nahoru | #3
Tak jako to musíš sám vědět jak jezdíš za ty roky a jak tu motorku využíváš... Jestli s motorkou v docela klidným tempu cestuješ po ČR a nebo jen jezdíš na vyhlášený trasy kde je dobrý asfalt a blbneš, jestli jezdíš na okruh atd. Rada zní, koukni v databázi kdo z tvého okresu má ty motorky co uvažuješ a zkus si s nima domluvit jízdu(dokud je ještě počasí...)a během toho dne si můžete i ty motorky vyměnit a uvidíš

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 18:03 | Nahoru | #4
To nevypadalo že by mu ulítlo zadní kolo, ale jen prudce škubnul hlavou. Jinak SV má dost silnej zátah ve středních až vysokejch otáčkách, a při špatný přilnavosti se to může stát, že ulítne zadek.
Pokud umíš dobře a jemně dávkovat plyn tak s tim problém mit nebudeš. Jen bacha abys prudce nezavřel v zatáčce plyn (i tohle se mohlo na videu stát) to se pak zadek lehce zablokuje.
Podle mě je SV dobrá motorka, ale litrový véčka nejsou pro každýho!! To musíš zjistit sám.

Naposledy editováno 24.09.2013 18:09:06

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 18:11 | Nahoru | #5
Ahoj mám 107kw a moto využívám jak 600ccm.pokud mas najezdino tak je fuk zda 2 nebo4val.naopak si myslím že u 4v je výkon lépe davkovatelnejsi...pokud se citis tak směle do toho a kup sv1000 je to pěkná mašina a chybu neudělás

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 18:29 | Nahoru | #6
když se bojíš podklouznutí kola tak si nekupuj motorku

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 18:39 | Nahoru | #7
Kup za ty prachy vymazlený TLS nebo TLR...SV je okleštěný User Friendly TL1000S...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 19:19 | Nahoru | #8

dewwil píše: Kup za ty prachy vymazlený TLS nebo TLR...SV je okleštěný User Friendly TL1000S...


Spíš S, kapoty se blbe shánějí.

(reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 19:26 | Nahoru | #9

Krawatasakin píše: Spíš S, kapoty se blbe shánějí.



To mi povídej

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 19:36 | Nahoru | #10
SV se bát nemusíš. Je docela hodné. Taky jsem nad ním přemýšlel, ale vzal jsem nakonec Raptora

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 19:58 | Nahoru | #11
mal som SV1000s a zamna za tie peniaze celkom dobra motorka,solidny dizajn,pri pravidelnej udrzbe motor vydrzi vela,podvozok sice nieje porovnatelny so supersportami,ale na taku sportovu turistiku a bezne jazdenie staci,podla mna ak si bol spokojny so 650 mal som aj tu,z litrom budes tiez!

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 20:01 | Nahoru | #12
to se mi stává taky často, ale jen na nějaké horší cestě, třeba na štěrku to dost plave, tak jedu jak připosranej
Na 650 jsem nikdy nejel, takže s litrem nemůžu srovnávat, ale já jsem s ním na 100% spokojenej.
Výkon jako supersport esvéčko nemá, ale o tom to není !

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 20:02 | Nahoru | #13
Stačí mít cit v ruce a je to poslušný. Taky jsem přešel ze 650 na 1000 a jsem po 4 létech furt spokojenej .

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 20:28 | Nahoru | #14
Neboj se ho

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

24.9.2013 v 21:37 | Nahoru | #15
S SV chybu neuděláš

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 03:27 | Nahoru | #16
No myslim že to přehnal s plymem,a možna tam už byla horši cesta. Nicmeně tady tahle situace je asi jedno jestli 4v nebo v2,každa motorka tě ztresta za chybu. Ja jsem ze svym sv1000 nadmiru spokojeny.Tohle leto jsem sedlal fazera 1000 a byt jede podstatně lip a rychleji tak schazi mi tam ten charakter v2...

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2013 v 12:13 | Nahoru | #17
Nahodou je fajn si koupit vetsiho brasku a porovnat. Ja prechazel z maleho FZS na velke a bylo to fantasticky. Sednes si na neco co ti duverne pripomina to co dlouho znas, mas takovou jistotu a pak se jen prijemne prekvapujes. Supersporta jsem si kupoval az po velkem FZS a nelituju. Ohledne tema velky SV jsme mel taky zapujceny a bavilo me. Pokud si mel male tak bych problematiku vykonu atd neresil.

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 14:56 | Nahoru | #18
Díky moc všem za komenty... Jen jedna vítka k pár lidem, Levak Bob: když nevíš na co se ptám, nemusíš odpovídat...
A k dalším , z tý motorky nemám strach, jel jsem už i na silnějších... Šlo mi jen o to, jestli se dá opravdu dobře skládat v zatáčkách a nenastává občas ten problém, jak je vidno na tom videu nahoře. To bych potom fakt raději uvažoval nad čtyřválem a SV bych nechal být ladem.
Jinak kluci jezděte opatrně, je to pár dní co se mi zabil kamoš. Chytl bažanta ve vysoký rychlosti do hlavy, tohle se nedá předpovídat, ale i tak. Odjezděte tuhle sezónu už v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 15:10 | Nahoru | #19
Jee já vzpomínám jak jsem to SV1000 tak moc chtěl, ale nakonec jsem šel taky do SV650S. Já myslím, že to bude fajn bike, já jsem tedy šel poté do SL1000 Falco, jelikož mě přišlo, že má lepší komponenty než SV, hlavně up-side vidle, bremba a antihop, to mi trošku u SV1000 chybí, ale myslím, že chybu neuděláš :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 15:50 | Nahoru | #20

Riddick píše: Jinými slovy, nechtěl bych si rozbít hubu jen kvůli tomu, že motor má tak trochu trhavý přísun síly a prostě se s ním nedají tak dobře řezat zatáčky, protože při sebemenší chybě s plynem udělá to, co na videu. Chci jezdit, občas rychleji a nerad bych se někde vysypal kvůli takový kravině...
To už bych se raději mrkl po tom gsxr 750.



Neprehanej, zatacky se na dvouvalci rezaji krasne, naopak na rovinkach nestihas ani sestkam. Nemuselo to byt plynem, mohl byt bordel na silnici nebo mel nevhodnou zadni gumu.

(reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 15:52 | Nahoru | #21

Sefo píše: Jee já vzpomínám jak jsem to SV1000 tak moc chtěl, ale nakonec jsem šel taky do SV650S. Já myslím, že to bude fajn bike, já jsem tedy šel poté do SL1000 Falco, jelikož mě přišlo, že má lepší komponenty než SV, hlavně up-side vidle, bremba a antihop, to mi trošku u SV1000 chybí, ale myslím, že chybu neuděláš :)



Taky mi Falco sedlo vic nez SV, ale mozna to bylo tim ze bylo precipovane na Tuono, takze jelo opravdu krasne

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 16:30 | Nahoru | #22
Na tom videu je vidět že v tom vinglu to měl docela naklopený a mohl tam být bordel na silnici. To nikdy nevíš, proto na silnici vždy lehce s rezervou. Jinak zkus si projet i Falco 1000. Tam je právě ta antihoping spojka a proto můžeš mít menší obavy z toho chování zadního kola jak u sv který to nemá

Naposledy editováno 25.09.2013 16:30:51

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 16:37 | Nahoru | #23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

25.9.2013 v 19:04 | Nahoru | #24

SirIndy píše: Neprehanej, zatacky se na dvouvalci rezaji krasne, naopak na rovinkach nestihas ani sestkam. Nemuselo to byt plynem, mohl byt bordel na silnici nebo mel nevhodnou zadni gumu.



Kurňa, tak to bych to VTRF nechtěl, když mu ujede šestka Je to i o pilotovi, ale zatím mi s šestkou CBR600RR ujel jen jeden člověk a ten byl furt v omezovači, ale v zatáčkách to bylo chvíli já, chvíli on +- 30-40m... Je pravda, že v dohledu nebyla dlouhá rovina přes 1km, to nevím jestli bych to taky tak rychle rozmotal, aby mi někdo neujel...

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

26.9.2013 v 01:16 | Nahoru | #25
Asi to teda nebude tak horký s tím zatáčením... Já jen vždycky žasnu jak kluci na těch 4V mrchách ala GSXR atd jezdí ty zatáčky ostře a přitom tak ladně, s lehkostí a jistotou, když se na ně člověk dívá... Tak proto mě napadla ta myšlenka ohledně toho, zda-li není ten V-twin trochu víc svině v co se týče velkých náklonů a mírných korekcí s plynovou rukojetí...
Jinak díky za článek, měl jsem ho přečtenej už dávno a oni tam toho nakecaj :)
No snad se taky naskytne na příští rok něco dobrýho na koupi, z toho co je teď na bazaru jsem si nijak nevybral.

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

26.9.2013 v 08:52 | Nahoru | #26
Riddick> Zdarek. Hele ja mel podobnej problem, po SV 650 S jsem si zkusil SV 1000 a byl jsem zklamanej. Jak je 650 hrava mrska, tak 1000 byl vylozene cestak. Motor vychovanej, plynulej, bez kouli, podvozek oproti 650 stabilnejsi a lip fungujici. Nicmene me zklamalo naladeni toho motoru ktery jakoby rikalo "klid vole tahej, ja jsem hodnej a stejne te neshodim". Nicmene je to dost subektivni vec a tobe tohle vadit nemusi. Za me je opravdu lepri volba to tuono. Motor neni ani tak silnejsi, jako pis agresivnejsi, podvozek a brzdy jsou jinde. Uz to neni takovej cestak. Cilize rada na zaver: Svez se na tom nez to koupis a svez se i na jinejch abys mel s cim porovnavat.

A k tomu videu: velkej naklon + spatna guma + moc plynu. To umela i 650, ale v utazenejsich zatackach a eliminovat se to da jedine rukama nebo kontrolou trakce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

26.9.2013 v 09:10 | Nahoru | #27

dewwil píše: Kurňa, tak to bych to VTRF nechtěl, když mu ujede šestka Je to i o pilotovi, ale zatím mi s šestkou CBR600RR ujel jen jeden člověk a ten byl furt v omezovači, ale v zatáčkách to bylo chvíli já, chvíli on +- 30-40m... Je pravda, že v dohledu nebyla dlouhá rovina přes 1km, to nevím jestli bych to taky tak rychle rozmotal, aby mi někdo neujel...



když má vtr 110 koní a šestka 120, tak mu ujede když jedou oba naplno, to je jasný. Když ty máš 135 tak už je to lepší. Nicméně na šestce je to pak jízda na krev, vtr snáz udržuje na silnici rychlejší tempo. A pořád jsou mezi všema těmahle motorkama tak malý rozdíly, že hlavní faktor je jezdec.

(reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

26.9.2013 v 18:11 | Nahoru | #28
Stev> jj, říkám je to o pilotovi, nahoru na vyhlídku mě spráskal týpek na RS250 takovým způsobem, že i kdybych měl 300koní tak ho nedám, prostě jsem musel smeknout před jeho pilotáží

(reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2013 v 07:53 | Nahoru | #29
Riddick> Tak už z toho videa se dají najít nějaké odpovědi na tvoje dotazy. Dle mého se s tím borec moc nesere, zatáčky mu jdou docela dobře. Mimo 1 zaváhání (jezdecká chyba, bordel na silnici?) ti odpověděl na to, zda se s SV dají řezat zatáčky. Mašina jako taková na to má, v kombinaci s kvalitníma gumama bez problému. Obávaných sebemenších chyb s plynem se bát nemusíš. Oproti 650 má litr něco jako antihop, při podřazování prdel netancuje. Zatancovala mně jen 1x a to při blbém odpočítání na okruhu a skopání ze 4 omylem na 1.
Nikdy se mně nestalo, že bych při akceleraci ze zatáčky měl nějakou krizovku.
Oproti 650 to má lepší podvozek, lepší brzdy (ikdyž oproti Gixu seriové brzdy na SV stojí za hovno, porovnávám s 650). Počítej ale taky s tím, že s litrem nebudeš jezdit spotřebu za 5 litrů a zadní guma ti nevydrží 10 000 km a více.
Něco málo o SV jsem psal už tu
Případně vznes svůj dotaz sem tam by se ti mohl ozvat i někdo, kdo z 650 na litr přesedlal.
Už jsme to tam na foru řešili, neshodl jsem se tam tuším s pylotem a jeho poznatkem, že litr oproti 650 stojí za hovno. Já nikdy 650 neměl, ale na pár kusech (před koupí, diagnoza závady) jsem jel. A to jak na babce (karbec 99-02), tak na K3+ (střikačka 2003-..?). Můj poznatek je opačný, 650 je pro holki, nejede to, nebrzdí to
Ale samozřejmě veškeré srovnání 2 jiných lidí je zavádějící, stejně jako dělání si závěrů dle toho, co ti kdo napíše od klávesnice. Nejlepší je to vyzkoušet sám a uvidíš

edit: Ještě k mému poznatku, že seriové brzdy na SV1000 stojí za hovno....znám spoustu lidí, co jim to vyhovuje, nestěžují si. Je to stylu jízdy, brždění....Já jsem brzdy krapet pozměnil, viz tu příspěvěk 175 a je to lepší. Ale jak říkám, vyzkoušej, třeba ti vyhovovat budou.

Naposledy editováno 04.10.2013 07:58:08

SV 1000 jízda, dojmy, srovnání

1.2.2014 v 18:08 | Nahoru | #30
Kluci mám ještě dotaz, má tu někdo srovnání modelů 2004-2005, kde došlo k nějakým změnám na motoru a černýmu rámu? Chtěl bych ten model novější s vyšším výkonem a pro mě hezčím rámem, ale peníze peníze peníze... Je to poznat ten novější model? Moc díky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist