globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr další motorky po YZ 125
24.9.2013 v 10:17
Zdravím všechny, potřeboval bych radu. Již od 11 let jsem začal na číňanu 125,
poté jsem měl YZ85 a poté YZ125. Na YZ125 jsem se dosti vyřídil ale už se mi to pak
zdálo slabí. Nedávno jsem jí prodal a ted uvažuji u lepším stroji.
Přemýšlím o 250 (4taktu). Známí říkají že s stím jak jsem to "drtil" na 125 (2t) tak
že na 250 (4t) budu jezdit jak pán. Ale někdo zase říká že to nebude skoro žádnej výkonostní rozdíl. Tak ještě přemýšlím o 450 (4taktu). Jsem příznivce YAMAHY, takže nejspíše YZ250F a YZ450F. Nějaké rady prosím ? :) Případně, povedé ročníky těchto strojů ?
Předchozí
1 2
Následující

Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 10:24 | Nahoru | #1
Po téhle bych vzal yz126

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 10:26 | Nahoru | #2
jaký maš rozpočet ?

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 10:32 | Nahoru | #3
snipi> Rozpočet, no jak se to veme, do 70 000 bych mohl třeba tu motorku shánět :) Koukal jsem na 450 a ročníky 08-09 kolem 60 000 ale právě nevím jaký ročníky aby se nesrali a hlavně o 4T toho nevím tolik jako o 2T. Kdybych kupoval nevím co si u 4T motoru hlídat :)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 11:35 | Nahoru | #4
Kup YZ 250 ale dvoutakta.

Do 450 bych šel až potom. Je to úplně jiný styl ježdění, do kterého by si měl jít až po pořádném dvoutaktu a to že 250 je pořádná.



Myslím si,že ze 450 budeš ohromenej jen chvilku a to podstatně kratší dobu než ze 250(2t).

Ale proti gustu žádný dišputát.
Jinak tě chápu u 4takta je super přemlouvadlo ta spotřeba . Ta je prostě skvělá.

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 12:56 | Nahoru | #5
adamstast> No právě, u 2T mi vadí to že jedu na vyjížďku a příště když se chci zase projet tak už radši musím dolejt jinak by mohla být moje 2h+ vyjížďka ohrožena, to samí na traťi. Jednou se můj otec zbláznil by tam semnou celé odpolko asi 6h a spálil jsem tam 2 nádrže, co že bylo u YZ125 asi tak 16L, takže no... :)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 13:01 | Nahoru | #6
Ja se jen přikláním k tomu, 125(2T) a 250(4T) se budeš být do hlavy, jelikož výkon je plus mínus stejný... to už bych šel pokud na 4T trváš opravdu radji do té 450...

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 13:08 | Nahoru | #7
Koštěbuch> Právě, hrozně nad tím váhám, byl jsem teda zvyklej na 2T a nedal bych na to dopustit ale už u 125 spotřeba dost a u 250 to bude etě horší :) u 450 právěže ubec nevím a hodně lidí mě nabádá do Endura 450 že dost drží motor, zase na mí jezdění po lese dobrý ale začal jsem pak častěji tratě a tam je to prý jak slon v porcelánu, takže no :)

Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 14:34 | Nahoru | #8
Na mx trate yz 250 4T, ram deltabox, starsi rocniky nebrat. Hondy jsou na tom udajne podvozkove lip, za to ztraceji na motor...

Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 17:33 | Nahoru | #9
Já bych osobně šel do hondy 250 4t. Jestli jsi tu dvácu fakt ždímal tak na 250 4t poletíš jak šutr ;)

Výběr další motorky po YZ 125

24.9.2013 v 22:22 | Nahoru | #10
125 2t je srovnatelný se 250 4t.Bud kup 250 2t nebo 450 4t ale z toho 450 ti polezou oči z důlků

Výběr další motorky po YZ 125

25.9.2013 v 06:05 | Nahoru | #11
No to koukám tady jsou samé rady nad zlato. a nejvetsi znalci jsou ti co hoblujou slidery na silnici

Heled pokud si myslis ze na to mas tak kup tu 450, ale to ze ti slo dobre na 125 s tim nebude mit co delat, protoze 450 je silovej stroj, na takove motorce aby to stalo za to musis met trosku postavu a mit ji tak nejak pod palcem a casto trenovat(to plati i o 2t 250), jinak to nikdy nebude ono.

Pokud jezdis trate tak ti na te 4t 250 vykon urcite schazet nebude, vykonovy rozdil to moc neni, ale rozdil v trakci je podstatny a na to se hraje hodne.

2t 250 to je uplne jina liga, omyl je ze ma vetsi spotrebu nez 125, protoze nema, spotreba je kdyz uz stejna, ale spise nizsi nez u 125.Kazdopadne slusna 250 te vyskoli mnohem vice jak ta 450, ale zase to neni tak silova zalezitost, je to spise o technice jizdy a spravnych navicích.

Co se endur na trati tyce, tak to dnes neni skoro zadny rozdil, ty motorky jsou dnes uz defakto mx masiny s jinejma kvaltama a par kilo navic za starter a baterku.

Naposledy editováno 25.09.2013 06:06:04

Výběr další motorky po YZ 125

25.9.2013 v 16:27 | Nahoru | #12
jdi do 250 2t...a posun svoje hranice dal :) 250 4t je stejna jako 125 2t...jen s tim ze budes pak linej radit kdyz pujdes znova do 4t a budes hrozne pohodlnej co se tyka jizdy...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

25.9.2013 v 16:57 | Nahoru | #13
Hele reknu to jednoduse jde o to jak moc vazne to myslis pokud ti je 16 achtel by jsi zavodit MX na nejakych cupech a nebo serialech tak jednoznacne 4t 250 a zacni na ni pravidelne trenovat, pokud to ale hodlas brat jenom tak na volnobeh a nebo nic zavodne nejezdit tak je to defakto celkem jedno co si poridis.

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

25.9.2013 v 18:35 | Nahoru | #14

Joraell píše: Hele reknu to jednoduse jde o to jak moc vazne to myslis pokud ti je 16 achtel by jsi zavodit MX na nejakych cupech a nebo serialech tak jednoznacne 4t 250 a zacni na ni pravidelne trenovat, pokud to ale hodlas brat jenom tak na volnobeh a nebo nic zavodne nejezdit tak je to defakto celkem jedno co si poridis.



Přesně stručně výstižně !

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 09:58 | Nahoru | #15
Pro 16letýho Borce co je vyježděnej na 125 2t , je 250 4t málo! Pokud opravdu vydžel 6hodin na trati, tak už něco umí a 250ku 4t bude točit pomalu jak onu 125cu

Do 70tis kč pořídí 5 let starou mašinu. V té době ony 250ky fakt nemaj větší tah a výkon než 125 2t.

5let starou? Tak jedině 250 2t nebo 450 4t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 14:22 | Nahoru | #16

adamstast píše: Pro 16letýho Borce co je vyježděnej na 125 2t , je 250 4t málo! Pokud opravdu vydžel 6hodin na trati, tak už něco umí a 250ku 4t bude točit pomalu jak onu 125cu

Do 70tis kč pořídí 5 let starou mašinu. V té době ony 250ky fakt nemaj větší tah a výkon než 125 2t.

5let starou? Tak jedině 250 2t nebo 450 4t.



Vlastnil jsi nekdy takovou motorku vůbec? Poloviná lidí co se tu vyjadřuje o tom nemá ani páru.

Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 14:56 | Nahoru | #17
Na 250 sem jezdil a nic moc.. po 10 minutách sem se na ni cejtil jako bych ji měl 4 roky a dovolil sem si k ní absolutně všechno. Pro mě 450 výkonu není nikdy dost a že je o nějakých co já vim 6kg težší než 250 tě nezabije ;)

Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 16:13 | Nahoru | #18
Jak to tu čtu tak tu je to samej profi jezdec :), asi jsem zavítal na špatný fórum.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 16:40 | Nahoru | #19
Pro všechny podle, kterých je 4t 250 čajíček pro 15 letý tu mám pár rad jednoho dneska už legendárního závodníka, určitě z toho pochytíte plno důležitých informací!!

Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.

Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??

Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!

Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.

Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.

Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".

A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!

Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.

Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.

Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!

Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!

Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.

Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.

A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.

závodění zdar

Mačeta

1 reakcí na tento příspěvek Výběr další motorky po YZ 125

26.9.2013 v 23:58 | Nahoru | #20
Ano urcite pojede lip 450 nez 250 ALE na 450 se leze kdyz mas neco najezdene a to si myslim ze asi nema (nevim neznam ho) a to ze vydrzel 6 hodin neznamena ze jezdi jak Villopoto a tim padem mu bude 250 slaba znam par kluku na 250 co davaji naprdel borcom na 450. A jak tu nekdo psal ze ho 6 kilo nezabije tak asi nejezdil poradne na te motorce o 6 kilo lehci protoze tam poznas i blbe kilo a dalsi super jezdec co dava naprdel 250 je Filip Neugebauer. Proste nezalezi na kubature ale stylu jizdy a to co umis Ale asi jsou tu vyjezdeni borci co by jim bylo malo i cr 500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 09:25 | Nahoru | #21
Joraell>

Ano. Mám jak 125 2t, tak 250 2t, tak 250 4t . 450 4t jsem teď prodal. A jednu 250 4t prodávám.

Máš nějaký problém s mou odborností?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 09:31 | Nahoru | #22

snipi píše: Ano urcite pojede lip 450 nez 250 ALE na 450 se leze kdyz mas neco najezdene a to si myslim ze asi nema (nevim neznam ho) a to ze vydrzel 6 hodin neznamena ze jezdi jak Villopoto a tim padem mu bude 250 slaba znam par kluku na 250 co davaji naprdel borcom na 450. A jak tu nekdo psal ze ho 6 kilo nezabije tak asi nejezdil poradne na te motorce o 6 kilo lehci protoze tam poznas i blbe kilo a dalsi super jezdec co dava naprdel 250 je Filip Neugebauer. Proste nezalezi na kubature ale stylu jizdy a to co umis Ale asi jsou tu vyjezdeni borci co by jim bylo malo i cr 500



Samozřejmě, taky mě spráskaj kluci na 250-4t co lítaj 5 let a já tejden.. ale když budeš jezdit rok na 250 a rok na 450 tak se 250 nechytá. Nemůžeš srovnávat borce s borcem, ale vim jak to myslíš ;)
*překlep

Naposledy editováno 27.09.2013 09:32:16

Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 09:47 | Nahoru | #23
Souhlasím s Joraellem!!!! Mimo jiné, 250 2t má opravdu spotřebu o něco nižší. A pokud jezdíš z části trať a z části les, uvažoval bych o Enduru. Co třeba Gasgas 300EC, nebo KTM 300 EXC? Jsou to ostrý stroje, který v pohodě zvládají trať a v lese je to proti krosu labůžo. Jezdil jsem "les" na CR 250 a teď KTM 200 EXC a je to nebe a dudy. Spotřeba pohodová,motor jednoduchej, motorka lehoučká a dobře ovladatelná a na trati mi nakope prdel jako prd. Mimochodem, teď ji prodávám, ale na tvoje požadavky už je stará (2003) Každopádně, pokud koupíš 4T, v podobě černýho Petra, tak se z toho finančně posereš. A pokud řešíš spotřebu, tak je asi zásadní, kdyby jsi měl dát 30tkč za GO! Jebne ti rozvoďák, nebo padne ventil a máš po žížalkách. Dobře to zvaž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 09:52 | Nahoru | #24

Joraell píše: Pro všechny podle, kterých je 4t 250 čajíček pro 15 letý tu mám pár rad jednoho dneska už legendárního závodníka, určitě z toho pochytíte plno důležitých informací!!

Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.

Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??

Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!

Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.

Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.

Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".

A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!

Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.

Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.

Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!

Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!

Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.

Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.

A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.

závodění zdar

Mačeta



Chčím smíchy

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:00 | Nahoru | #25

kruks píše: Samozřejmě, taky mě spráskaj kluci na 250-4t co lítaj 5 let a já tejden.. ale když budeš jezdit rok na 250 a rok na 450 tak se 250 nechytá. Nemůžeš srovnávat borce s borcem, ale vim jak to myslíš ;)
*překlep



tak to žiješ v hodne velkým omylu :) jezdím 10 let a z toho jsem souběžně měl 125 i 450 v garazi. To ze ma 450 vetsi vykon neznamena ze na ni pojede jezdec rychleji navic za rok se naučíš velký hov..

Naposledy editováno 27.09.2013 10:00:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:01 | Nahoru | #26

adamstast píše: Joraell>

Ano. Mám jak 125 2t, tak 250 2t, tak 250 4t . 450 4t jsem teď prodal. A jednu 250 4t prodávám.

Máš nějaký problém s mou odborností?



Ano, dle toho co tu píšeš za nesmysly ti to nějak nežeru :)

Naposledy editováno 27.09.2013 10:01:42

Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:02 | Nahoru | #27
Vzhledem k věku a zdravotnímu stavu, jdu s obsahem pořád níž a docela mi to jde

(reakce na) Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:03 | Nahoru | #28
chiro2> nj jak to tu čtu tady je to samej "žralok v rybníce" :)) Někdy by stálo za to uspořádat nějakej motorkáři.cz cup

Hh taky jdu stále s obsahem níž, nemám na to toiž "koule" abych měl na nějakou 450

Naposledy editováno 27.09.2013 10:06:05

Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:10 | Nahoru | #29
Jo, s některými bych opravdu rád pojezdil. Nejsem žádná lama, jezdím opravdu dlouhá léta, ale jen tak pro radost. Vloni jsem z hecu jel na CC v Rapotíně a 123 minut na RM 250 jsem prostě fizicky nedal Nu což, řekl jsem si, sice ostuda, ale zkusit se má všecko. Ono prostě bez častýho trénování a udržování fizičky to prostě nejde... A že už mi není 20, to je pouze výmluva, pro můj klid. Jezdili tam i starší kusy.

Naposledy editováno 27.09.2013 10:11:25

Výběr další motorky po YZ 125

27.9.2013 v 10:23 | Nahoru | #30
a chystas se 5 a 6 teho do Rapotina ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 19 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 0 12.5.2024 v 07:27 Rapt0r
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 0 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r
Kolko oleja do Raptora 700 Yamaha YZ 250F Keizr 2 22.9.2023 v 12:30 Krautkopf
Yamaha yz250f 2005 jaký olej do tlu... Yamaha YZ 250F jindra1000 21 26.3.2023 v 09:38 kakasek


TOPlist