globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Ahoj, pomalu dojíždím, spíše dojel Pirelli Dragon Supercorsy. Výborná guma za vysokých teplot a na okruhu. Ale jakmile je pod 20 stupňů, pomalu se ohřívá a poměrně klouže. Motorka je tak trochu jako na žvejkačce. Po zahřátí ztvrdne a je to dobré.Vzhledem k tomu, že se na okruh dostanu max 2 x ročně a více se pohybuji na normální silnici hledám optimální gumu. Ve výběru zůstaly Pirelli Diabla Rosso Corsy a Bridgestone S20. Dle přečtených testů trochu odlišné gumy, přitom obě dvě sportovní gumy. Máte někdo zkušenosti s obouma a jste ochotni se o ně podělit? Co byste doporučili 42 letému dědkovi, co už za to moc netahá , protože se bojí a ke gumám se chová ohleduplně, přesto si chce užít občas toho nekonečného gripu.
Anketa: Jakou byste zvolili pneu?
Pirelli Rosso Corsa
65%
33
Bridgestone S20
35%
18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

24.9.2013 v 15:57 | Nahoru | #91
Parker1> Moc děkuji za info,dobře si je charakterizoval, jejich vlastnosti, kriticky si musím přiznat, že nejsem žádný závodník a měl bych vybírat hlavou, ne přirozením. Ještě jednou moc děkuji. Kéž by se našel někdo, kdo jel jak S20 tak Rosso Corsy a mohl je objektivně porovnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 11:56 | Nahoru | #92
DejvGSR> hele, jestli dáš Most nejlíp za 2:12, tak neřešíš střelbu ale jen výdrž, jízdní vlastnosti a případnou krizovku.
Měl jsem PP 2CT, PP, Corsu II, Corsu III, Rosso Corsu, Metze M5 Interact, K3, K2 a teď (díky převýhodný nabídce)i Batt 016(bez pro)... všechny tyhle gumy jsou schopný tvojí jízdu "ustát" ... nejlepší poměr km/cena měla Metz M5 interact stejně jako Rosso Corsa ( dnešní nástupce RossoII) a to cca. 5500km do zmizení vzorku na středu.
PP 2CT, PP3 jsou vodníci - relativně dobrej supr sport univerzál...
Pirellky jsou fajn...a i v chladnějším počasí - jen jsou dražší
Metzeler M5 int - je obdoba Rosso Corsy - výhodnější
BT 016 není vůbec špatná guma - mám jí furt a přes 3500-4000km udělá a nikdy nikde neklouzla. Na okruh moc není, přehřívá se při vyšších teplotách - boky se na okruhu nehorázně sjížděj - jsou měkký a nikdy mi v provozu neklouzly. Profil je lehce tupej.(sada mě stála 3500Kč)
Já bych bejt tebou šel buď do Rosso IIky, nebo pokud chceš bejt šetřivější Metze M5 interact. Každopádně určitě ne homo-slicky, spíš něco víc univerzálnějšího. Zádná sportovní guma tě vysloveně nevypeče...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 12:54 | Nahoru | #93
t_freedom> Rosso II a Rosso Corsa žijou vedle sebe

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 13:25 | Nahoru | #94

Stev píše: t_freedom> Rosso II a Rosso Corsa žijou vedle sebe



tak, Corso pochopitelně víc corso

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 13:27 | Nahoru | #95
Stev> mám za to že Rosso Corsa je výdobytek technologie r.2009 a Rosso II někdy o rok, dva později ...jako pokračování...ale mýlit se můžu, jsem jen muž

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 13:29 | Nahoru | #96
jj, Rosso2 je dokonce novejsi :) Rosso Corsa je jen lepivejsi verze, to co ma Rosso2 na krajich ma Corsa na stredu a po krajich ma jeste mekci smes, neco ze supercorsy

doplneni: Corsa Rosso ma mekci smes na 50% plochy, zatimco Rosso2 jen na 25%

Naposledy editováno 25.09.2013 13:38:35

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 13:41 | Nahoru | #97
tyhle ducny maj pirrelky z vyroby. Nazul jsem SC II a je to sakra znat. Takze za me je to jasny.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 13:58 | Nahoru | #98
Klucí melete tu páté přes deváté. Ne kecám, tuším, že Rosso Corsa je vývoj někdy 2008, je to guma těsně pod Supercorsama SP. Rosso II - nástupce Diabla Rossa a vývoj někdy 2010 nebo 11. Potichu došlo k inovaci Supercorss SP na SP V2, ale nikdo nedokázal napsat či říci rozdíl. Tudíž nejstarší jsou Rosso Corsy a předpokládám jejich inovaci v nejbližší době. Pokud mají proti konkurenci na silnici nějaké mínus, tak je to jednoznačně za mokra a za chladu. Jinak všechny válcují jak na silnici tak především na okruhu. S tím jak jezdím, jsou pro mě jednoznačně ideální sportovní gumy z nich vyčnívají právě ty Rosso Corsy. Upřímě, jestli ta guma bude o 1000 dražší nebo levnější až tak neřeším, Můj roční nájezd se pohybuje mezi 2 až 5 tisíci km. Takže neřeším výdrž. Hodně dám na pocit z jízdy, info od kol. Dojel jsem, teda ještě tam není plátno Dragony Supercorssy SP, předchůdce Supercorss SP V2, a ty za chladu poměrně rádi podjížděly, hlavně předek, dlouho trvalo než chytly teplotu a pak motorka konečně zpevnila a začala fungovat. jinak v Mostě jízda na nich náherná. Proto hledám gumu, která lépe zafunguje hned po vyjetí a na okruhu jí svým stylem nedostanu do ouzkých . Ještě jeden faktor pro výběr, Ducatky byly laděny vždy s pirelkami (nebo obráceně ), Pirelky mají trochu jiný profil než ostatní gumy, jsou živější - špičatější. To sem se zase nechal unést.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 14:05 | Nahoru | #99
DejvGSR> no takže zapomeň na Micheliny, Bridge(maj tupej profil)...a už jen vol mezi Pirellkou a Metzelerou...
jedna paní v sámošce povídala, že prej Rosso Corsy a M5ky se dělaj na jedný lince - každopádně tyhle jsem odjel nazutý zasebou a pocit z jízdy je fakt dost podobnej...jen M5 je asi o 500-800CZK levnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 14:12 | Nahoru | #100

t_freedom píše: DejvGSR> no takže zapomeň na Micheliny, Bridge(maj tupej profil)...a už jen vol mezi Pirellkou a Metzelerou...
jedna paní v sámošce povídala, že prej Rosso Corsy a M5ky se dělaj na jedný lince - každopádně tyhle jsem odjel nazutý zasebou a pocit z jízdy je fakt dost podobnej...jen M5 je asi o 500-800CZK levnější



teda ty máš dneska informace

Zaprvý Micheliny PiPo3 myslím tupej profil nemaj, ale to je do diskuze, nevím.

Ale srovnávat jednosměs M5 s vícesměsovou Rosso Corsa ...

E: navíc Micheliny a Bridge podle posledních testů nejlíp fungujou za studena, což se nedá říct ani o Rosso II, ani o Rosso Corsa. Já ze zkušenosti můžu jenom potvrdit, že Michelin Power Pure fungujou nezahřátý parádně.

Naposledy editováno 25.09.2013 14:15:12

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 14:21 | Nahoru | #101
Tak na jedny lince se delat muzou, otazka jestli se delaj stejne.

Edit: tak asi to jsou jednosmes, maj jinak udelanej kord misto rozdilny smesi ...

Naposledy editováno 25.09.2013 14:22:45

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:03 | Nahoru | #102
Pirelli a Metzeller jsou jedna společnost. Jejich produkty v dané kategorii jsou téměř co se týče vlastností shodné, akorát mají jiný vzorek a možná ladí trochu směs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:09 | Nahoru | #103
Stev> interacty jednosměs nejsou...
Ozzy_> M5 interact a Rosso Corsa jsou si profilem, směsí a vlastnostma nebezpečně podobný

Naposledy editováno 25.09.2013 15:13:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:19 | Nahoru | #104
t_freedom> já se většinou nehádám když si nejsem jistej, M5 jsou tvořený jen jednou směsí, zkus si to najít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:33 | Nahoru | #105
DejvGSR>
...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:56 | Nahoru | #106
Krawatasakin> Díky, taky dobrá volba. To bych si mohl i vopravovat. Sekyrka, dláto, hoblík, kovadlina a kladívko.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 15:58 | Nahoru | #107

DejvGSR píše: Krawatasakin> Díky, taky dobrá volba. To bych si mohl i vopravovat. Sekyrka, dláto, hoblík, kovadlina a kladívko.


A za studena držej stejně jako za tepla

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 16:10 | Nahoru | #108
Diablo katalog zde a je to tak že Diablo Rosso Corsa a Diablo Rosso II jsou stále obě ve výrobě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 16:42 | Nahoru | #109

Stev píše: t_freedom> já se většinou nehádám když si nejsem jistej, M5 jsou tvořený jen jednou směsí, zkus si to najít.


ok...koukal jsem...máš recht
každopádně mně vydržela M5 int. to samý co Rosso Corsa...a tvarově byla téměř shodná...
Rozdíl ceny, skoro stejnej dojezd

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 20:02 | Nahoru | #110
Sefo> Díval jsem se na ten katalog. Podle volby gumy na motorku tam jsou i doporučené tlaky. Pro řady 848 a 1098/1198 jsou na předek 2,4 a na zadek 2,6 baru. Já mám v manuálu k 848 tlak na předku 2,1 a zadku 2,2. Tak kde udělali soudruzi chybu? Jezdím na silnici tedy tlaky 2,1 a 2,2 a musím přiznat, že asi ten počáteční pocit, než se gumy ohřejou, ten pocit žvejkavostti bude tlakem. Zřejmě v manuálu uvažovali pouze o okruhovém nasazení motorky.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

25.9.2013 v 23:25 | Nahoru | #111
Buq a SirIndy -> koukam ze ste oba jezdili ty šlupky bt021. Nevite nahodou jestli ma ta guma dráty?

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2013 v 08:20 | Nahoru | #112
Zdravím,

já mám zkušenost s Bridgestone BT16, co byly z prvovýroby na GSX-R. Při výměně jsem měl stejné dilema jako Ty. Tedy S20 nebo Diablo Rosso Corsa(DRC). Co se týče profilu jízdy, tak jsem na tom také obdobně, tedy snažím se dostat častěji na okruh. Nakonec u mě volba padla na S20. Jsou to myslím super gumy, oproti BT16 se rychle zahřívají a na okruhu ok. Nemám s nimi problém a řekl bych, že na Tvůj styl budou velmi vhodné. Letos s Racetrackem jsem na nich zvládl 2 dny a stále OK (moje časy jsou hanba , ale zajiždím se). Z doslechu mám srovnání s DRC od známého, který je na okruhu častěji a ani ten si na S20 vůbec nestěžuje. Sice říkal že DRC jsou při vyšších teplotách lepší, ale pokud je do 25°C vzduch jsou S20 vyrovnaný soupeř. Takže po dvou sadách DRC přešel na S20 a to stupačky hobluje obstojně.

I podle fora bych to viděl, že DRC budou super do horkých dní a na ultra-pořádnou střelbu, na vše ostatní je tu S20

Přeji spokojenost s volbou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 09:24 | Nahoru | #113

t_freedom píše: ok...koukal jsem...máš recht
každopádně mně vydržela M5 int. to samý co Rosso Corsa...a tvarově byla téměř shodná...
Rozdíl ceny, skoro stejnej dojezd



to jo, ale už jsem zažil pár lidí co si na M5 stěžovali, na pirellky naopak samá chvála. Každopádně je to o preferencích, chybu neudělá s žádnou moderní sportovní gumou.
Já třeba od pneumatiky primárně vyžaduju, abych se na ní mohl spolehnout za chladnějšího počasí a za mokra, protože za sucha na silnici se mi nepodaří dostat jí do úzkejch a na okruh je to holt kompromis, ale tam nejsem tak často aby mi to vadilo. Zároveň chci i přijatelnou výdrž, teď vidím že je rozdíl když je guma v 6ti tis na plátně, nebo v 8mi sotva na 1,6 mm. Tohle mi splnili Micheliny a půjdu do nich zas.
Kdybych chtěl výkon na okruhu, tak beru určitě Rosso Corsy, jako co největšího univerzála bych zase zkusil Sportsmarty, a třeba SportAttack 2 budou taky super gumy ...

Teď jsou v motohousu a motocyklu testy těhle gum, když si to člověk spojí se zkušenostma svejma a tím co tu přečte, nějakej obrázek se udělat dá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 10:00 | Nahoru | #114
Stev> Ano, vše jsem přečetl, oba časopisy kupuji pravidelně, je pravda, že ty pneumatiky obě (S20 a DRC) převyšují moje schopnosti. Mokru se vyhýbám, max. když mě to chytí někde na cestě. Ale častěji se pohybuji za chladnějšího počasí, tím myslím dvacet a méně stupňů. Dragony Supercorsy jsou na tyto chladnější vyjížďky poměrně choulostivé. Budou proti Dragonům Supercorsám SP DRC v chladnějším počasí lépe čitelné? To by mě zajímalo. Jinak podle info určo ta S20, ta by byla dobrá.

Prozatím jak to cítím: Rozum říká nazuj S20 a dej jim pořádně za uši, srdce říká nazuj DRC ať v teplých dnech či na okruhu si užívej nekonečného gripu.
Existuje ještě jeden názor: Přeci na Ducatku neobuji něco jiného než Pirellky.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 10:51 | Nahoru | #115
ahoj, mam na dvouvalu ty starsi Angel ST a je to super guma a ty Angel GT maji byt jeste lepsi, takze ja bych sel do Angel GT

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 10:54 | Nahoru | #116
DejvGSR> řeknu ti to takhle, budu brát že ty S20 jsou vlastnosma podobný (nebo spíš lepší) mejm michelinům. A s těma si na silnici užívám nekonečný přilnavosti taky. Co se týče chování za studena, tak naposled v Brně jsem dal koleno hned druhou zatáčku po vyjetí a po půl kole už jsem tahal na 80% Taky nejsem rychlík, Most dám za 2:03 a Brno za 2:36.

Takže já mám názor jasnej, radši jistotu na deště a chladna (nejradši jezdím kolem 15-20 stupňů), než lepší chování na okruhu. Samozřejmě to že Ducati feeling vyžaduje Pirelli chápu

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 11:26 | Nahoru | #117
hele koukal jsem na kšefty s gumama -
Rosso II se dá sehnat 3000+CZK
S20 +/- 3200CZK
sptec M5 2800CZK
Rosso Corsa 3300CZK

...pro mě jasná volba Rosso II - sportovní guma s dobrým ohřejváním i výdrží - ceny jsou stejně tak blízko sebe, že to nemá smysl řešit.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 12:52 | Nahoru | #118
t_freedom> Taky jsem ted v praci s kamaradem co ma litroveho Monstera resil gumy a i on mi doporucoval Rosso II.Cenove vyjdou dobre a po letosni zkusenosti s najetymi km,kdy Mischellinka Power Pilot na zadku vydrzela asi 4500km a jak to vypada,stejne vic nenajedu, nema cenu ten najezd tolik resit.Hlavni je pocit sucha a bezpeci pri jizde,aby se clovek domu vracel celej,spokojenej a bez poserprouzku v trenkach Tak ze pres zimu koupim Rosso II.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 20:24 | Nahoru | #119
na předu mám S20 a jelikož jsem začal vozit přítelkyni tak sem na zadek obul Angel ST myslel jsem že to bude mrdka a ono to drží jak blbé až když jedeš na hranu tak neustřeluje ale pěkně se kontrolovaně posouvá jako bys driftovál je s tím zábava jde o rozměr 190/55 jen nemá ráda bílé čáry z vodou a S20 zatím vykonává dobrou práci ni se netřepe krásně zatáčí dobrá odezva jsem sní zatím spokojen na předek jsem spadl s prvním Qualifierem tak na předku už nešetřím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

26.9.2013 v 20:34 | Nahoru | #120
Pepa1098> Jo to je na modernich sportovne-cestovnich gumach krasne, jak ztraceji prilnavost postupne a daji ti dost casu na to to vyrovnat. Na Roadsmart 1 i 2 jsem takhle taky nekdy zamerne driftoval. Jenom ta Continental Road Attack 2 to nedelala, ta vzdy drzela a pak jednou nekontrolovane ustrelila a uz to neslo chytnout...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist