globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: voda v motoru
17.9.2013 v 07:40
cau
da se poznat jestli opravdu tece voda do motoru jinak nez ze se sunda hlava?

Naposledy editováno 17.09.2013 07:56:34

voda v motoru

17.9.2013 v 08:09 | Nahoru | #1
Třeba podle vody v oleji?!

voda v motoru

17.9.2013 v 08:50 | Nahoru | #2
Většinou je na víčku od dolévání oleje bílá emulze.

1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru

17.9.2013 v 09:00 | Nahoru | #3
to jo ale kdyz tam ty emulze je jenom trochu a olej vypada ze je v pohode jestli se to da nejak mechanicky proverit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda v motoru

17.9.2013 v 09:03 | Nahoru | #4

JOHNNYDMOW píše: to jo ale kdyz tam ty emulze je jenom trochu a olej vypada ze je v pohode jestli se to da nejak mechanicky proverit?

Pokud je tam toho jen malo, muze to byt zkondenzovana vzdusna vlhkost. Snad poznas, ze se ti enorme ztraci voda v chladici nebo expanzce ne?

(reakce na) voda v motoru

17.9.2013 v 09:11 | Nahoru | #5

Rebel83 píše: Pokud je tam toho jen malo, muze to byt zkondenzovana vzdusna vlhkost. Snad poznas, ze se ti enorme ztraci voda v chladici nebo expanzce ne?


to jo vona se mi extremne stratila jenze ja ji mel uplne plnou expanzku a ted to mam u carky ze je to plny takze ted nevim jestli mi to vyprskala expanzka nebo jestli to ma neco spolecnyho s tou troskou slyzu u okynka oleje a ted jediny co me napada je jezdit dal jestli mi to nespadne jeste niz.akorat teda nevim jestli to je ten nejlepsi napad

Naposledy editováno 17.09.2013 09:11:59

1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru

17.9.2013 v 09:14 | Nahoru | #6
Otevri chladič a uvidíš, jestli chybí voda, nebo si to naculo zpátky z expanzky.

(reakce na) voda v motoru

17.9.2013 v 09:19 | Nahoru | #7

Hanz.D. píše: Otevri chladič a uvidíš, jestli chybí voda, nebo si to naculo zpátky z expanzky.


no jo ale co tim zjistim?kdyz budu mit v chladici dost vody a zjistim ze ty 4 dc nebo kolik tam zmizlo si to pricuclo z expanzky tak stejne nevim jestli je to vyprskalo ven nebo je to v motoru.

1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru

17.9.2013 v 09:31 | Nahoru | #8
kdyby ti to prskalo ven, potece ti z motorky voda, toho si vsimnes kdyz to projedes. pokud jde voda do oleje, bude ti "olej" pribejvat, toho si taky vsimnes. pokud zere vodu bude ti bile kourit

(reakce na) voda v motoru

17.9.2013 v 09:48 | Nahoru | #9

Hanz.D. píše: kdyby ti to prskalo ven, potece ti z motorky voda, toho si vsimnes kdyz to projedes. pokud jde voda do oleje, bude ti "olej" pribejvat, toho si taky vsimnes. pokud zere vodu bude ti bile kourit


ok dik

Naposledy editováno 17.09.2013 09:49:47

voda v motoru

17.9.2013 v 10:55 | Nahoru | #10
Muzes si udelat zkousku testnosti , jeslti ti to nekde nefouka pod tesnenim. (odpojit od chladiciho okruhu a pres hadice natlakovat a sledovat zda neubyva tlak) Ale podle me ukazatel voda v oleji je dostatecnej.

1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru

17.9.2013 v 12:49 | Nahoru | #11
To jsou rady. Jak píše gugo: zkouška těsnosti - tj. vypustit olej z motoru,nechat vykapat,/neuzávírat/ vyřadit expanzku z chladícího okruhu a natlakovat i s vodou na jednu atmosféru. Tlak by měla soustava udržet. Pakliže se tlak ztratí,je někde netěsnost/pokud je to těsnění hlavy,nebo hlava/ bude ti kapat voda z výpustného otvoru na olej. Nečekej samozřejmě nějaký vodopád,ale pomalé prolínání vody přes těsnění.
No a pakliže se tlak neztratí,tak je vše ok a měl jsi přelitou expanzku a to co bylo nad míru,šlo ven. J.
Jo a ještě průvodní znaky odcházejícího těsnění: kondenzát na nalévací víčku oleje,kondezát na měrném oku,špatné starty a když už je to v prdeli,tak emulze v oleji.

Naposledy editováno 17.09.2013 12:51:38

(reakce na) voda v motoru

17.9.2013 v 16:14 | Nahoru | #12

Benda1 píše: To jsou rady. Jak píše gugo: zkouška těsnosti - tj. vypustit olej z motoru,nechat vykapat,/neuzávírat/ vyřadit expanzku z chladícího okruhu a natlakovat i s vodou na jednu atmosféru. Tlak by měla soustava udržet. Pakliže se tlak ztratí,je někde netěsnost/pokud je to těsnění hlavy,nebo hlava/ bude ti kapat voda z výpustného otvoru na olej. Nečekej samozřejmě nějaký vodopád,ale pomalé prolínání vody přes těsnění.
No a pakliže se tlak neztratí,tak je vše ok a měl jsi přelitou expanzku a to co bylo nad míru,šlo ven. J.
Jo a ještě průvodní znaky odcházejícího těsnění: kondenzát na nalévací víčku oleje,kondezát na měrném oku,špatné starty a když už je to v prdeli,tak emulze v oleji.


diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist