da se poznat jestli opravdu tece voda do motoru jinak nez ze se sunda hlava?
Naposledy editováno 17.09.2013 07:56:34
1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda v motoru
JOHNNYDMOW píše: to jo ale kdyz tam ty emulze je jenom trochu a olej vypada ze je v pohode jestli se to da nejak mechanicky proverit?
Pokud je tam toho jen malo, muze to byt zkondenzovana vzdusna vlhkost. Snad poznas, ze se ti enorme ztraci voda v chladici nebo expanzce ne?Rebel83 píše: Pokud je tam toho jen malo, muze to byt zkondenzovana vzdusna vlhkost. Snad poznas, ze se ti enorme ztraci voda v chladici nebo expanzce ne?
to jo vona se mi extremne stratila jenze ja ji mel uplne plnou expanzku a ted to mam u carky ze je to plny takze ted nevim jestli mi to vyprskala expanzka nebo jestli to ma neco spolecnyho s tou troskou slyzu u okynka oleje a ted jediny co me napada je jezdit dal jestli mi to nespadne jeste niz.akorat teda nevim jestli to je ten nejlepsi napad
Naposledy editováno 17.09.2013 09:11:59
1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru
Hanz.D. píše: Otevri chladič a uvidíš, jestli chybí voda, nebo si to naculo zpátky z expanzky.
no jo ale co tim zjistim?kdyz budu mit v chladici dost vody a zjistim ze ty 4 dc nebo kolik tam zmizlo si to pricuclo z expanzky tak stejne nevim jestli je to vyprskalo ven nebo je to v motoru.
1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru
Hanz.D. píše: kdyby ti to prskalo ven, potece ti z motorky voda, toho si vsimnes kdyz to projedes. pokud jde voda do oleje, bude ti "olej" pribejvat, toho si taky vsimnes. pokud zere vodu bude ti bile kourit
ok dik
Naposledy editováno 17.09.2013 09:49:47
1 reakcí na tento příspěvek voda v motoru
No a pakliže se tlak neztratí,tak je vše ok a měl jsi přelitou expanzku a to co bylo nad míru,šlo ven. J.
Jo a ještě průvodní znaky odcházejícího těsnění: kondenzát na nalévací víčku oleje,kondezát na měrném oku,špatné starty a když už je to v prdeli,tak emulze v oleji.
Naposledy editováno 17.09.2013 12:51:38
Benda1 píše: To jsou rady. Jak píše gugo: zkouška těsnosti - tj. vypustit olej z motoru,nechat vykapat,/neuzávírat/ vyřadit expanzku z chladícího okruhu a natlakovat i s vodou na jednu atmosféru. Tlak by měla soustava udržet. Pakliže se tlak ztratí,je někde netěsnost/pokud je to těsnění hlavy,nebo hlava/ bude ti kapat voda z výpustného otvoru na olej. Nečekej samozřejmě nějaký vodopád,ale pomalé prolínání vody přes těsnění.
No a pakliže se tlak neztratí,tak je vše ok a měl jsi přelitou expanzku a to co bylo nad míru,šlo ven. J.
Jo a ještě průvodní znaky odcházejícího těsnění: kondenzát na nalévací víčku oleje,kondezát na měrném oku,špatné starty a když už je to v prdeli,tak emulze v oleji.
diky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |