1 reakcí na tento příspěvek Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
Alexandr píše: Jediny kdy ty motorce davam kotel je v sosnovy parkrat do roka nebo v mostu.
Jenom Sosnová a Most
Pochybuji že by vydržela 50t.
Známému vydržela 30t.,ale ten nezval za heft skoro nikdy a furt ho čistil a mazal.
Mě vydržela něco kolem 12t.a to hlavě cestovně a parkrat okruh.
Naposledy editováno 14.09.2013 20:41:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
vena307 píše: Jenom Sosnová a Most
Pochybuji že by vydržela 50t.
Známému vydržela 30t.,ale ten nezval za heft skoro nikdy a furt ho čistil a mazal.
Mě vydržela něco kolem 12t.a to hlavě cestovně a parkrat okruh.
Když koupíš opravdu kvalitní řetězovku tak není problém aby dala 50 tisíc. To samé i z výroby. Pokud se o ni staráš jak máš. Mužeš jezdit klidně svižně. Akorát teda bez ježdění po zadním. No a taky nepodtáčet motor. Pak řetěz škube atd a životnost taky nebude nějak extra. Tvých 12 tis je výsměch. TO vydrží i déle nějaká řetězovka buratti nebo jak se ty levný sračky jmenujou. Měl jsem na R1 taky pevně spojenej řetěz z výroby bez snýtování a měl najeto 36 tis km a byl v pohodě. Lehce nepravidelně vytahanej ale to je každej druhej už po pár km.
Naposledy editováno 14.09.2013 21:02:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
AdosR píše: Když koupíš opravdu kvalitní řetězovku tak není problém aby dala 50 tisíc. To samé i z výroby. Pokud se o ni staráš jak máš. Mužeš jezdit klidně svižně. Akorát teda bez ježdění po zadním. No a taky nepodtáčet motor. Pak řetěz škube atd a životnost taky nebude nějak extra. Tvých 12 tis je výsměch. TO vydrží i déle nějaká řetězovka buratti nebo jak se ty levný sračky jmenujou.
Buratti mi vydržela na Dakaru asi 8tis
teď na afru jsem dal DID Okrouzek a jeli jsme gruzii dost terén, nalozeni, chcalo atd.. A za 9000km jsem dotahoval jednou.
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
Obecně se má za to, že řetězy, které dávají na motocykl sami výrobci, obvykle vykazují vyšší kvalitu než srovnatelné zboží, které koupíte jako náhradní díl. Takže i to může být argumentem pro to, že jsi měl na Fazeru původní řetěz. Možná by se to ještě dalo poznat podle rozety (ne že by nešel řetěz vyměnit samotný)...
Mr.Dan píše: Hele, moje máša je ročník 98, na tachu má těžko uvěřitelných 41 tkm a na řetězu jsem při čištění a mazání nikdy žádné snýtované místo nenašel, jen značku RK, které prý Honda dává v prvovýrobě. Řetěz samotný už je poměrně nerovnoměrně vytahaný a při tlačení motorky trochu cvaká na pastorku, ale ještě není úplně na "kontrolní" značce a něco ještě dá.
Obecně se má za to, že řetězy, které dávají na motocykl sami výrobci, obvykle vykazují vyšší kvalitu než srovnatelné zboží, které koupíte jako náhradní díl. Takže i to může být argumentem pro to, že jsi měl na Fazeru původní řetěz. Možná by se to ještě dalo poznat podle rozety (ne že by nešel řetěz vyměnit samotný)...
Tak podle pastorku nepoznáš nic. Ono se dá koupit na partsdepot origo pastorek i s tou gumou proti hluku takže pak nevíš. Ale sundávat kyvku pracně aby tam někdo nasadil nesnýtovanej řetěz to asi fakt skoro nikdo neudělá. A nevím jestli jde tak řetěz vůbec koupit
2 reakcí na tento příspěvek Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
Alexandr píše: Takze asi to bude mit opravdu najeto tech cca 47000 km, pochybuji ze by to bylo stoceny protoze by tam asi tezko byl puvodni retez. To mam radost protoze co jsem kdysi cetl test tak na fzs 600 byl motor po 50000 km teprve cerstve zajety , takze me ta motorka nejspis prezije , protoze to vydrzi jeste dalsich 50000km jak nic haha
Tak pravděpodobnost že nějakej nadšenec při výměně řetězovky sundával kyvku, aby zakryl že tam je už nýtovaný řetěz je malá. Ono se dá poznat i jinak, že má motorka zhruba zhruba 50 tis km. Pokud při rozborce vidlic když se dělaly gufera a olej se koukne na pouzdra atd. Pak změřit kompresy válců. Když se dělají ventily tak se mrknout na vačky apod. Zkušený dobrý mechanik by tě měl podle opotřebení těchto věcí říct kolik to má cca najeto. No a pravidelným servisem se pak životnost stroje ještě zvýší
Naposledy editováno 14.09.2013 23:28:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
Alexandr píše: Takze asi to bude mit opravdu najeto tech cca 47000 km, pochybuji ze by to bylo stoceny protoze by tam asi tezko byl puvodni retez. To mam radost protoze co jsem kdysi cetl test tak na fzs 600 byl motor po 50000 km teprve cerstve zajety , takze me ta motorka nejspis prezije , protoze to vydrzi jeste dalsich 50000km jak nic haha
No a co když si první majitel dal tu práci a hned jak to koupil sundal ten nový řetěz(pracně aj s tou kyvkou )najel třeba 100tKM,pak to stočil a dal ji tam zpátkynaprcccs píše: 50 000 tis dat může ale to bys musel jezdit fakt priposrane a bez deště atd...tomu bych neveril
já koupil na fároše sadu od DID a poprví jsem jí napínal (ale jen o píď) po 8 tkm a najel jsem na tom řetězu 35 tkm. pak jsem motorku prodal a řetěz byl furt jak novej, takže pokuď se nový majitel bude o něj starat stejně jako já (+ rozumný styl jízdy atd) tak s přehledem těch 50 tkm dá
takže jsou i řetězovky snýtovaný a někteří to fakt používají.takže podle toho asi nic nepoznáš.
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
Naposledy editováno 15.09.2013 18:29:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznam jestli jsem mel puvodni retez?
AdosR píše: By mě zajímalo kde se dá koupit ten řetěz co se dává na motorky z výroby. Bez nýtovaní v celku. Nevíte někdo jen tak pro zvědavost ?
Třeba na Partsdepotu?Jen tak pro zajímavost.. U mé 636 z roku 2002 je absence nýtovací spony 100%-ní záruka, že je to řetěz z výroby. Pokud je řetěz spojený tak při jeho montáži je nutné nejen demontovat kyvku, ale i vyklonit motor z rámu, jelikož při montáži spojeného řetězu překáží úchyt krytu pastorku
Rebel83 píše: Třeba na Partsdepotu?
Jen tak pro zajímavost.. U mé 636 z roku 2002 je absence nýtovací spony 100%-ní záruka, že je to řetěz z výroby. Pokud je řetěz spojený tak při jeho montáži je nutné nejen demontovat kyvku, ale i vyklonit motor z rámu, jelikož při montáži spojeného řetězu překáží úchyt krytu pastorku
To je fakt, protože jsem měl dříve Zx-6r 98, která má skoro stejnej motor a kyvku a měl jsem ji rozdělanou tak že jsem vymontoval z rámu motor. A jak jsem tam dal motor, tak jsem zapoměl že jsem nenasadil řetěz na pastorek a pak jsem přišel na to že bez naklonění motoru ho tam ani nedám.
A co mám ted stejnou Kawu zx-6r 636 2002 co ty, tak jsem se schválně díval na řetěz a je tam řetěz z výroby. Bez spojky. A už vidím jak někdo kvůli tomu aby to zamaskoval, sundával kyvku a povoloval motor a vykláněl ho. Aby tam dal origo řetěz
Naposledy editováno 16.09.2013 10:13:56
Na LC8 měl řetěz najetých "údajně jen" 5 tis. km a se mnou má 17 tis. lehce dotažený zatím jednou po koupi a jednou po servisu vypadá jako novej. podle mě dá tech 40 tis. s přehledem a se ctí spíš bych si typnul i víc
Na R1150GS jsem níkdy řetěz ani neměnil a to měla najeto 80 000...
Naposledy editováno 16.09.2013 10:17:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 16 | 16.12.2023 v 13:40 Krovak |
Spojka FZS 600 Yamaha FZS 600 Fazer | Ondrus84 | 1 | 16.12.2023 v 00:28 Jirrri |