Téma: Současný nej... výkon, rychlost
 
12.9.2013 v 21:15
Četl jsem nějaký starší debaty a tam bylo řečený, že hayabusa už není nejrychlejší. Jak to teďka teda máme? ZX-12R asi taky ne, možná ZZR-1400. Co má největší výkon? A co tam má nejdříve
ty 3 kilečka. Asi ňákej svižnej litřík- S1000RR? Nebo ZX-10R. Ať vím, na co začít šetřit. Chystá se nějaká bomba typu new Blackbird?

Naposledy editováno 12.09.2013 21:19:08

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 23:29 | Nahoru | #1
dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.

Naposledy editováno 12.09.2013 23:30:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:18 | Nahoru | #2
FiZzeR> jak jsem z ninje přesedl na kámošovo RSV, tak se mi zdálo, že to dole jede tak nějak stejně - ve střední otáčkách nuda a vyšší mrtvo, pak jsem měl SV1000 na projetí, a tam se mi to líbilo o něco víc, ale to byly vyjížďky v kraťasech, no a co se mi líbí na ninje, tak ve 170 bez meziplynu podřdím na 2, tak se mi kolo neblokne

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:43 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.



naprosto souhlasim, akorat moje pristi motorka bude ZX-10R

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 14:44 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.



Spíše přemýšlím, jestli se s tím dá normálně jezdit(občas i do práce) s 2-3 lidma co mají litrové naháče a nechtějí jezdit pořád přes 200.

Mě šestka seděla...jen fakt když chtěl člověk litrům stíhat pak poznal, že měla rezervy...najednou jsem musel podřadit na 3 a pořád to mít v otáčkách abych stíhal. A soustředit se.
Klidně bych si ji koupil znova, ale ten litr mě láká v tom, že mi vyřeší ten chybějící krouták. To že to poletí 300... o trochu míň mi jela 636.
Takové ty atributy že není pohodlná apod to mi nikdy nevadilo. To k SS patří.
Finančně mám tak na rok 2004-2005. Mě se stejně ty novější nelibí

Jinak jiné varianty na stůl? Trochu koukám i po z1000... no a z750 asi bych byl zklamán ne?

edit: sakra jak se zde dělají odstavce. Ty delší texty zarovnané to je kekel

Naposledy editováno 13.09.2013 14:48:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist