globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.

Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

3.11.2013 v 15:54 | Nahoru | #1
Mad_Cat> Díky za odpověď. Pokud se bavíme o rozjíždění, tak s tím taky nemám problém. Problém je s popojížděním kdy se nedá plyn skoro otevřít, kdy člověk jede po městě v koloně, kličkuje po parkovišti a vůbec situace, kdy potřebuju trochu výkonu při minimálních použitelných otáčkách.

(reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

7.11.2013 v 07:07 | Nahoru | #2
Koumes> Běžně to stromáci řeší menším kolečkem na řetězu(o jeden zub).Jinak je to otázka zvyku.Nauč se víc pracovat se spojkou a plynem.
Když jsem Stroma koupil,tak jsem byl tak zděšenej jak se to chová.Na konec jsem se naučil....Kolečko jsem nechal původní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist