globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navýšení výkonu na mustangu
6.9.2013 v 21:13
Chci se zeptat jak upravit mustanga na menší závody ale abych se neřadil už do speciálů. Chtěl bych dát větší karburátor a filtr. Mám na mysli např.DellOrto PHBG 21 nebo jeho kopii nemusí to být přesně on. Máte někdo s tímto karbcem zkušenosti? A jáký jíné vylepšení na doladění výkonu? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu na mustangu

6.9.2013 v 21:16 | Nahoru | #1
klika, válec, píst, hlava a pořád dokola dělat ložiska

edit: viz tu
nebo tu

Naposledy editováno 06.09.2013 21:21:32

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu na mustangu

6.9.2013 v 22:37 | Nahoru | #2
Letecký benzín

Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 00:06 | Nahoru | #3
Ale bacha když to pošteluješ tak se to pak kurevsky zvedá na prdel.

Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 00:08 | Nahoru | #4
jen k horšímu, zvýšit výkon lze jen dokonale čistym a těsnym vejfukem čistym vzduchovym filtrem samozřejmě originálem i s tlumičem sání čistej karburátor a těsný příruby dobře zajetej motor a správně nastavenej... takhle mi jezdil dokonale i těch 80 po rovině jel když jsme to měřili

2 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 06:46 | Nahoru | #5
Tlaková láhev s kyslíkem do sání,musíš ale opatrně.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 07:49 | Nahoru | #6
čau nejjednoduší bude ,když si koupíš už upravenej válec+vějířovou hlavu od Stejskyho ten s tím má dlouho letou zkušenost www.ms50.cz/_h.html jinak doma toho něják extra neuděláš maximalně mužeš předělat kanálky podle nakresu na jawa-50.cz ,snížit hlavu(na soustruhu..) a upravit kliku (lepěj tam do těch děr na klice korek mělo by to pak mít větší tlak otázka jestli to neshoří v tomhle se zas tak moc nevyznám jinak je to jen fichtl takže počítej s tím ,že výkon moc nezvedneš a mužes pravě snížit ten seriověj radši di ho dej do kupy....udělej go,dobře ho seřid,zajeď dej tam 13z kolečko a těch 75 ti poletí jinak jestli to chceš na fichtlcup na cross tak dej dopředu 10z nebo 11z kolečko a nemusíš nic tunit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 07:50 | Nahoru | #7

Míra píše: Tlaková láhev s kyslíkem do sání,musíš ale opatrně.



BLBOST: ukradni nekde na ARO flasku s rajcakem = NITRO!
Nebo pohlede na foru toho sexperta co vymysl ze da ja fichtla turbo z Golfa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 10:04 | Nahoru | #8

pesastor píše: BLBOST: ukradni nekde na ARO flasku s rajcakem = NITRO!
Nebo pohlede na foru toho sexperta co vymysl ze da ja fichtla turbo z Golfa.



Předpokládám,že když píšeš BLBOST bez vysvětlení,určitě jsi to nezkoušel a nic o tom nevíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 12:30 | Nahoru | #9

Míra píše: Předpokládám,že když píšeš BLBOST bez ,určitě jsi to nezkoušel a nic o tom nevíš.


Mily neznamy, budu jedovatej: hov*o o procesech spalovani benzinovyho motoru VIS TY!
K cemu by ti byla flaska s kyslikem, kdyz optimalni pomer pro dokonale.spalovani benzin:vzduch je 1:15!
Pridas cisty kyzlik a.co???? Bude to ne chudy, ale superchudy! Kapisto?
Takze si vem nejakou zabavnou knizku, treba ucebnici pro autoskoly z sedesatych let, kdy se jeste ucila.technika, neco si precti a treba potom NEBUDES KYDAKOVAT NESMYSLY!!!!
Jako dalsi.stupen vzdelavani doporucuju treba neco o NITRO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 16:08 | Nahoru | #10

Míra píše: Tlaková láhev s kyslíkem do sání,musíš ale opatrně.


přikurtovat k sedlu ventilem dozadu...nasednout a ventil urazit

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 16:29 | Nahoru | #11

pesastor píše: Mily neznamy, budu jedovatej: hov*o o procesech spalovani benzinovyho motoru VIS TY!
K cemu by ti byla flaska s kyslikem, kdyz optimalni pomer pro dokonale.spalovani benzin:vzduch je 1:15!
Pridas cisty kyzlik a.co???? Bude to ne chudy, ale superchudy! Kapisto?
Takze si vem nejakou zabavnou knizku, treba ucebnici pro autoskoly z sedesatych let, kdy se jeste ucila.technika, neco si precti a treba potom NEBUDES KYDAKOVAT NESMYSLY!!!!
Jako dalsi.stupen vzdelavani doporucuju treba neco o NITRO.

optimální poměr je 1:14

Naposledy editováno 07.09.2013 16:30:24

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

7.9.2013 v 19:02 | Nahoru | #12

ja1 píše: přikurtovat k sedlu ventilem dozadu...nasednout a ventil urazit


A pred jizdoi ten ventil poradne promazat. To je u O2 zaklad netuseneho uslechu,hi!

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 09:42 | Nahoru | #13

pesastor píše: Mily neznamy, budu jedovatej: hov*o o procesech spalovani benzinovyho motoru VIS TY!
K cemu by ti byla flaska s kyslikem, kdyz optimalni pomer pro dokonale.spalovani benzin:vzduch je 1:15!
Pridas cisty kyzlik a.co???? Bude to ne chudy, ale superchudy! Kapisto?
Takze si vem nejakou zabavnou knizku, treba ucebnici pro autoskoly z sedesatych let, kdy se jeste ucila.technika, neco si precti a treba potom NEBUDES KYDAKOVAT NESMYSLY!!!!
Jako dalsi.stupen vzdelavani doporucuju treba neco o NITRO.



Je vidět,že jsi to vážně nikdy nezkoušel a jsi jen teoretik.

Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 10:41 | Nahoru | #14
A co je ta kategorie specialu?
Jinak vrtani, kompresni pomer, prekopat kanaly, sani, vyfuk ..... pak zacnou litat kvalty takze prevodovka a prehrivt se to, takze chlzeni atd.
Kamarad jezdi fichtlkros a ma na tom odmereno 11PS. Zivotnost motoru pocita na motohodiny a je rad kdyz da dva zavody. Ale pocitej s tim, ze tohle si kazdy hlida jako nejvetsi tajemstvi. Dela si i sm vybrusy aby nikdo neokukoval ty jeho kanaly atd.

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 12:13 | Nahoru | #15
Telďas> jo ta snížená vějířová hlava už mě taky napadla to bych mohl skusit jí tám dát.Bohužel neznám nikoho kdo má soustruh aby mi snížil tu sériovku ale tadle vějířovka by mohla pomoct.A to kolečko 13z je na rychlost jo a 10z na sílu? Jěště sem viděl že se může prohodit jáký kolo v převodovce aby byla 2ka delší a 3ka jen tak na dojetí ale to doho se mi moc nechce.

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 12:15 | Nahoru | #16

Hrooch píše: Letecký benzín


A co benzín do RC auta?? Ten mám je to směs nitromethanu.Tam je jáký poměr 25% nitra :D

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 12:17 | Nahoru | #17

pesastor píše: BLBOST: ukradni nekde na ARO flasku s rajcakem = NITRO!
Nebo pohlede na foru toho sexperta co vymysl ze da ja fichtla turbo z Golfa.


To už se mi zdá přehnaný. To můžu rovnou namočit filtr do vodky a do benzínu nalejt líh:) Kámarád to takhle dělal u babety :D

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 12:19 | Nahoru | #18

PremeT_woe píše: klika, válec, píst, hlava a pořád dokola dělat ložiska

edit: viz tu
nebo tu


Jo to znám takhle jsem to taky dělal ale leze to do peněz :D u tohodle stroje to děláš každou chvíli

Navýšení výkonu na mustangu

8.9.2013 v 19:49 | Nahoru | #19
No...každá rada je drahá a nejdražší je špatná.
Esli si myslíš, že za dva dny vytuníš fichtla a budeš vyhrávat, tak takhle to nefunguje.
Máš v zásadě dvě možnosti:
1. metodama pokusů a omylů to dělat sám,
2. nechat si motor u někoho vyrobit a zaplatit mu za to.
Bod č. 2 je ten správný a jedině to uspokojivě funguje. Ty se nauč stroj řádně seřídit a upravit tak, aby ti z něj během závodů pokud možno nic neupadlo.
Protože za mých mladých let nebyl nikdo, kdo by takové úpravy dělal "na kšeft", upravovaly se motory podle páně Kreibicha.
Má to tak okolo 6ti koní...ale taky to chlastá, co kůň, to litr.

Navýšení výkonu na mustangu

9.9.2013 v 08:39 | Nahoru | #20
už to tu několikrát bylo, musíš navrtat píst

Navýšení výkonu na mustangu

9.9.2013 v 16:56 | Nahoru | #21
Já za mlada jsem leštil kanálky a kdybych měl ještě 05, tak určitě membránovou zpětnou klapku.

Navýšení výkonu na mustangu

9.9.2013 v 19:21 | Nahoru | #22
ještě nedávno sem jezdil tohle fichtlmania -to je 24 hodin v sedle. Půlka po motokrosový trati a půlka po autokrosový,fakt mazec. V takhle dlouhym závodu to neni ani tak o rychlosti (i když samozřejmě taky) ale hlavně o spolehlivosti

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu na mustangu

10.9.2013 v 12:00 | Nahoru | #23




Tuhle jsem měl kdysi já. Převrtej si to na 60 ccm (pátý výbrus), musíš si ale převrtat trysku aby ti to dobře krmilo, dej si podkovu na kliku, vybrus si kanálky, sniž si hlavu. Pasuje tam myslím 4-kvalt ze staré ČZ 125. Na takovém motorku se dokážeš pořádně vyřádit

Naposledy editováno 10.09.2013 12:03:51

Navýšení výkonu na mustangu

10.9.2013 v 12:20 | Nahoru | #24
to sa ti neoplati jawa 50 je jedno aky typ niesu nato abi boli rychle ale ide o ten zažitok z jazdi ked chceš niečo rychle kup si niaku inu motorku

(reakce na) Navýšení výkonu na mustangu

10.9.2013 v 23:26 | Nahoru | #25

Ludwei píše: Převrtej si to na 60 ccm (pátý výbrus)

patnáctý ne pátý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist