Nedávno jsem pořídil KLR 600 a po ujetí cca 1000km kdy jsem jen olej kontroloval a nemusel dolévat jsem jí dal preventivně seřídit ventily.Po servisu jsem olej nekontroloval.Po ujetí cca 100 km jsem musel dolít.
Otázka zní zda se dá něco pokazit u ventilů aby to takhle začalo brát nebo je to prostě jen shoda náhod.
Jinak olej nikde neteče.Po studenym startu nezahulí ani prd a když je teplá tak si ve vysokých otáčkách lehce foukne co jsem koukal když jsem jí půjčoval známému.Ale žádný neprostupný mrak!!!
Díky za každou radu.
Naposledy editováno 21.02.2014 08:24:27
1 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 13 | 28.5.2024 v 22:23 Firecracker |
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:58 Firecracker |
na smazání Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:42 Firecracker |
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |