globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to sakra povolit!?!?!
Předem dík za každou dobrou radu. Chci nechat přezout přední gumu a za boha nejde povolit šroub. Pojišťováky povoleny, klíčem to nejde a když dali hoši v pneuservise na klíč trubku, tak tomu povolují hrany.





Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 00:08 | Nahoru | #121
potom co sem uz zkusil vsechno pri povolování až hrany byli semlty, začal sem utahovat a ono to ŠLO

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 00:19 | Nahoru | #122
Ty dva šrouby musíš vyšroubovat celé ven, jinak s tím nehneš, jsou tam na knop a potom roztáhnout.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:07 | Nahoru | #123
...ono to néni o nejakých tupých taliánech, ale o předešlém montérovi, kerý asi byl pěkný ocas.
Celé to všecko se to nemusí vůbec utahovat klíčem na krev, jenom se vlastně vymezí vůle a celá sestava se stáhne (po propružení vidlí) malýma inbusama.
No a jak to rozmontovat po "napadení" - hlava osky se zcela uvolní, matice na druhé straně taky, zkusil bych ji nahřát a do teplých závitů fůkl WDčko, pak matici přiměřeně stískl tema inbusama vidlí a zkůšal.
Páč když se to stiskne moc, stiskne se aj závit a když málo, točí se to.
Možná je oska zavalená do té matky tak, že až.
Bych se podíval, esli se po uvolnění ve vidlách nedá celek posunůt tak, abych viděl na začátek matky - esli to tam néni zarvané. Pokud by tam byl přístup, fůkl bych WDčko aj tam...
Podobné řešení je i na Hondě (třeba XR400R) a montáž aj demontáž bez problémů.
Enom se to musí dat dohromady tak, jak má.

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:14 | Nahoru | #124
Mám nápad přivez mě to domů. Já Tě pošlu pro bednu piva a než se vrátíš budu to mít povolené.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:15 | Nahoru | #125

cardafly píše: vraz do té spáry plochej šroubovák. Tím to mírně roztáhneš a pak povolíš .-)



Ten svernej spoj to držet nemůže, kdyz jsou povolené šrouby tak ten svernej spoj nedrží vůbec v porovnání s tím zarostlym zavitem, rvát do nejake takové spary sroubovak smrdí rozlomenim te patky.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:20 | Nahoru | #126

Zdenalbenal píše: ...ono to néni o nejakých tupých taliánech, ale o předešlém montérovi, kerý asi byl pěkný ocas.
Celé to všecko se to nemusí vůbec utahovat klíčem na krev, jenom se vlastně vymezí vůle a celá sestava se stáhne (po propružení vidlí) malýma inbusama.
No a jak to rozmontovat po "napadení" - hlava osky se zcela uvolní, matice na druhé straně taky, zkusil bych ji nahřát a do teplých závitů fůkl WDčko, pak matici přiměřeně stískl tema inbusama vidlí a zkůšal.
Páč když se to stiskne moc, stiskne se aj závit a když málo, točí se to.
Možná je oska zavalená do té matky tak, že až.
Bych se podíval, esli se po uvolnění ve vidlách nedá celek posunůt tak, abych viděl na začátek matky - esli to tam néni zarvané. Pokud by tam byl přístup, fůkl bych WDčko aj tam...
Podobné řešení je i na Hondě (třeba XR400R) a montáž aj demontáž bez problémů.
Enom se to musí dat dohromady tak, jak má.



Opět jeden z mala co je vidět ze uz na motorce něco opravoval a opravil :) přesně jak říkáš, tenhle typ osy se jen dotáhne na kroužky ložiska a konec, zádný dotazování na krev...

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:24 | Nahoru | #127

Marex píše: Může mi někdo vysvětlit, proč tam není velkej imbus, nebo něco jako hlava velkého šroubu?! Tohle zase někdo vymýšlel něco inovativního....


Tohle jsem při výměně gum slyšel zatím pokaždé. Dvě hrany na povolení, magoři...

A vzadu ty napínáky řetězu, to taky vymýšlel inženýr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:48 | Nahoru | #128

assassin píše: Takhle to maj skoro všechny Suzuki ... Je to standardni řešení. Chce to umět šikovně prastit kladivem.

To nahrávání autogenem bych chtěl celkem vidět jak by to dotycnej dělal...


Suzuki mam dve a ani jedna to takhle kretensky nema. Dvanactka inbus a pampadam ... za minutu neni co delat .

Naposledy editováno 04.09.2013 08:51:05

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 08:49 | Nahoru | #129
Když se tá "matka" i po sevření furt točí, tak se flexů nebo jiným cajkem do ní vyřízne šlic, do teho se dá kus pléšku (nebo šrůbovák) a ten tu matici zablokuje proti pootáčení.
Šlic musí byt, samozřejmě, v dělicí rovině kluzáku...aj ten plech...
No a zpětná montáž s citem...
Vždycky mě fascinuje, jak se dajů staré džípy a dočky lehko rozdělat, do ničeho se nemusí mlátit, enom se k temu sedne a montuje se.
Abych byl objektivní, totéž platí aj o Moskviči .

Naposledy editováno 04.09.2013 08:53:53

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 09:13 | Nahoru | #130

Medved píše: Suzuki mam dve a ani jedna to takhle kretensky nema. Dvanactka inbus a pampadam ... za minutu neni co delat .



Jo, ja uz to ted zjednodušil, predtim sem tam měl ze suzuki s usd vidlema. Ono kdyz se to dotáhne s citem tak pak na to stačí nářadí co bylo k motorce - šestka inbus a ten uzavrenej plochej klic

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 09:16 | Nahoru | #131
Zdenal: hele ono je to tím ze u starejch krámu najdeš málo sroubovejch spojeni ocel/slitina hliníku to zaprve a druha věc je ze se moc neřešila škodlivost některých prvku a šrouby byly bežné kadmiovane místo zinkovanych dnes - tzn. odolnější povrchovka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 09:26 | Nahoru | #132

strakon píše: Tak koukám, že to přední kolo radši sám vyndavat nebudu


Já zase koukám, co je za vědu vyndat přední kolo. Já ho měl venku každou sezonu minimálně jednou

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 10:32 | Nahoru | #133
Až se to povede rozdělat a budeš to zas skládat, mázni závit vazelinou

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 10:34 | Nahoru | #134

hollas píše: XTeZeto> kuba asi myslel to, že se tu bavíte o servisu na motorce a ne na parniválci, miluju omačkaný části hliníku na motorce, pod víkama a ve vidlicích, někdy fakt pláču :-/

bavíme se tu o italské motorce.To že se mu osa protáčí napsal až když jsem to sem napsal.Nikdy se mi nestalo že bych tím šroubovákem něco dojebal.Je to všechno o rukách.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 10:35 | Nahoru | #135
Maro?!

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 10:35 | Nahoru | #136
kdyz tak na to koukam,tak asi zacnu vyrabet uzavrene klice..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 10:37 | Nahoru | #137
assassin>...jó, opravil...a kdybys věděl, kolik sem teho pokur..l .
Ty stroje uvedené provenience byly vyšpekulované tak, aby se daly opravit kdekoliv a čímkoliv.
U tech bolševiků se to zlomilo v roce 1974, pak už to s tů kvalitů šlo do zadele.
Mám eště takové střepy,na kerých třeba de vyměnit relé startéru bez teho, abys startér vůbec odmontovával z motoru...a u nekerých strojů néni ani to relé .
Jó, součástka, kerá se nenamontuje, je absolutně spolehlivá!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 11:23 | Nahoru | #138

Zdenalbenal píše: ...a u nekerých strojů néni ani to relé .



A které máš na mysli? Co pamatuju, tož poslední, co mělo přímo mechanicky, pedálem ovládané starter, bela Poběda. A nebo F126, kde starter jest zasůvané skrz lanko, páčkó mezi sicnama.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 11:44 | Nahoru | #139
karf> Já to stejně hodím přezout k Čadkovi

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 12:10 | Nahoru | #140
Jeste ti zapomeli rict ze slehu kladivem musis dat do hlavy toho sroubu, nemlatit do napruzeneho klice, to jen strhnes ty hrany. Jo a chce to uzavreny klic. I hodne kvalitni stranovej uhne..

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 14:42 | Nahoru | #141
Jestli máš možnost ta si nech na laseru vypálit bazmek o síle 25mm kterej bude mět vnitřní tvar jak matka na ose a vnější tvar klasické matky.Tento bazmek nasaď na osu a za pomoci ořechu a rázové pistole to musí jít.Ten forichtung není špatný zakalit at to neožvíkáš během chvilky.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 16:04 | Nahoru | #142
UZ TO POVOLIL?

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 16:06 | Nahoru | #143

KubaLC8 píše: UZ TO POVOLIL?



Ne zrovna přeřezává rozbruskou šroub a vidle.

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 16:28 | Nahoru | #144
Teď na tom odjel a jenom se ptal, kudy na Macochu, tak asi nepovolil

Čím to sakra povolit!?!?!

4.9.2013 v 17:53 | Nahoru | #145
Ještě se nepovedlo nebo už sto povolil.

Naposledy editováno 04.09.2013 17:54:22

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 11:21 | Nahoru | #146
Už?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 12:25 | Nahoru | #147
tvl to je drama

Jinak genialitu toho systému vystihuje "nesmíš to utáhnout ani moc ani málo" super

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 12:52 | Nahoru | #148
Už?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 13:00 | Nahoru | #149
asi ještě shání velkou flexu a novou osu

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 14:27 | Nahoru | #150
Tak sakra! Už?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 Lycantrop 23 31.7.2023 v 11:54 PetrL3
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 mototot 3 3.9.2022 v 19:25 strakon
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 MichnaP 8 15.3.2022 v 11:27 Bozo
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 QU33G 61 12.5.2021 v 17:06 QU33G


TOPlist