1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
Celé to všecko se to nemusí vůbec utahovat klíčem na krev, jenom se vlastně vymezí vůle a celá sestava se stáhne (po propružení vidlí) malýma inbusama.
No a jak to rozmontovat po "napadení" - hlava osky se zcela uvolní, matice na druhé straně taky, zkusil bych ji nahřát a do teplých závitů fůkl WDčko, pak matici přiměřeně stískl tema inbusama vidlí a zkůšal.
Páč když se to stiskne moc, stiskne se aj závit a když málo, točí se to.
Možná je oska zavalená do té matky tak, že až.
Bych se podíval, esli se po uvolnění ve vidlách nedá celek posunůt tak, abych viděl na začátek matky - esli to tam néni zarvané. Pokud by tam byl přístup, fůkl bych WDčko aj tam...
Podobné řešení je i na Hondě (třeba XR400R) a montáž aj demontáž bez problémů.
Enom se to musí dat dohromady tak, jak má.
cardafly píše: vraz do té spáry plochej šroubovák. Tím to mírně roztáhneš a pak povolíš .-)
Ten svernej spoj to držet nemůže, kdyz jsou povolené šrouby tak ten svernej spoj nedrží vůbec v porovnání s tím zarostlym zavitem, rvát do nejake takové spary sroubovak smrdí rozlomenim te patky.
Zdenalbenal píše: ...ono to néni o nejakých tupých taliánech, ale o předešlém montérovi, kerý asi byl pěkný ocas.
Celé to všecko se to nemusí vůbec utahovat klíčem na krev, jenom se vlastně vymezí vůle a celá sestava se stáhne (po propružení vidlí) malýma inbusama.
No a jak to rozmontovat po "napadení" - hlava osky se zcela uvolní, matice na druhé straně taky, zkusil bych ji nahřát a do teplých závitů fůkl WDčko, pak matici přiměřeně stískl tema inbusama vidlí a zkůšal.
Páč když se to stiskne moc, stiskne se aj závit a když málo, točí se to.
Možná je oska zavalená do té matky tak, že až.
Bych se podíval, esli se po uvolnění ve vidlách nedá celek posunůt tak, abych viděl na začátek matky - esli to tam néni zarvané. Pokud by tam byl přístup, fůkl bych WDčko aj tam...
Podobné řešení je i na Hondě (třeba XR400R) a montáž aj demontáž bez problémů.
Enom se to musí dat dohromady tak, jak má.
Opět jeden z mala co je vidět ze uz na motorce něco opravoval a opravil :) přesně jak říkáš, tenhle typ osy se jen dotáhne na kroužky ložiska a konec, zádný dotazování na krev...
Marex píše: Může mi někdo vysvětlit, proč tam není velkej imbus, nebo něco jako hlava velkého šroubu?! Tohle zase někdo vymýšlel něco inovativního....
Tohle jsem při výměně gum slyšel zatím pokaždé. Dvě hrany na povolení, magoři...
A vzadu ty napínáky řetězu, to taky vymýšlel inženýr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
assassin píše: Takhle to maj skoro všechny Suzuki ... Je to standardni řešení. Chce to umět šikovně prastit kladivem.
To nahrávání autogenem bych chtěl celkem vidět jak by to dotycnej dělal...
Suzuki mam dve a ani jedna to takhle kretensky nema. Dvanactka inbus a pampadam ... za minutu neni co delat .
Naposledy editováno 04.09.2013 08:51:05
Šlic musí byt, samozřejmě, v dělicí rovině kluzáku...aj ten plech...
No a zpětná montáž s citem...
Vždycky mě fascinuje, jak se dajů staré džípy a dočky lehko rozdělat, do ničeho se nemusí mlátit, enom se k temu sedne a montuje se.
Abych byl objektivní, totéž platí aj o Moskviči .
Naposledy editováno 04.09.2013 08:53:53
Medved píše: Suzuki mam dve a ani jedna to takhle kretensky nema. Dvanactka inbus a pampadam ... za minutu neni co delat .
Jo, ja uz to ted zjednodušil, predtim sem tam měl ze suzuki s usd vidlema. Ono kdyz se to dotáhne s citem tak pak na to stačí nářadí co bylo k motorce - šestka inbus a ten uzavrenej plochej klic
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
strakon píše: Tak koukám, že to přední kolo radši sám vyndavat nebudu
Já zase koukám, co je za vědu vyndat přední kolo. Já ho měl venku každou sezonu minimálně jednou
hollas píše: XTeZeto> kuba asi myslel to, že se tu bavíte o servisu na motorce a ne na parniválci, miluju omačkaný části hliníku na motorce, pod víkama a ve vidlicích, někdy fakt pláču :-/
bavíme se tu o italské motorce.To že se mu osa protáčí napsal až když jsem to sem napsal.Nikdy se mi nestalo že bych tím šroubovákem něco dojebal.Je to všechno o rukách.1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Ty stroje uvedené provenience byly vyšpekulované tak, aby se daly opravit kdekoliv a čímkoliv.
U tech bolševiků se to zlomilo v roce 1974, pak už to s tů kvalitů šlo do zadele.
Mám eště takové střepy,na kerých třeba de vyměnit relé startéru bez teho, abys startér vůbec odmontovával z motoru...a u nekerých strojů néni ani to relé .
Jó, součástka, kerá se nenamontuje, je absolutně spolehlivá!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Zdenalbenal píše: ...a u nekerých strojů néni ani to relé .
A které máš na mysli? Co pamatuju, tož poslední, co mělo přímo mechanicky, pedálem ovládané starter, bela Poběda. A nebo F126, kde starter jest zasůvané skrz lanko, páčkó mezi sicnama.
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 | Lycantrop | 23 | 31.7.2023 v 11:54 PetrL3 |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 | mototot | 3 | 3.9.2022 v 19:25 strakon |
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 | MichnaP | 8 | 15.3.2022 v 11:27 Bozo |
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 | QU33G | 61 | 12.5.2021 v 17:06 QU33G |