FiZzeR píše: Ten silnější konec vpravo se dá odšroubovat, celej ten válec je matka
... doufám teda, že nekecám z hladu, ale už jsem tenhle systém na čemsi italským viděl, a taky jsme si lámali šišku, jak to rozebrat
podle oemmotoparts máš pravdu, když už bych aplikoval něco na uvolnění, tak dovnitř tý matky - osy.
Naposled jsem se nadřel s osou u ZX14R, která jela z USA v konťáku přes moře a slaná vlhkost luftu to dokonale utáhla, vyřešeno ještě větší silou 2m pákou na imbusu(mega imbus místo matky)...
Naposledy editováno 03.09.2013 12:35:58
Ale znám to... řeším neco podobného s povolením matky poloosy na těhlici z auta... tam se to ani po namazání nehnulo a když vezmu golu a dvoumetrový pajcr, urvu svěrák od ponku. A svářet kvůli jedné matce bazmek s dvoumetrovou štanglí (opřít o podlahu) a čepy, za které se chytne za náboj kola, se mně moc nechce.
FiZzeR píše: Ten silnější konec vpravo se dá odšroubovat, celej ten válec je matka
... doufám teda, že nekecám z hladu, ale už jsem tenhle systém na čemsi italským viděl, a taky jsme si lámali šišku, jak to rozebrat
jestli to je tak jak pises tak to bude radost povolit
2 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
Yuou Tube: lubos lakatos
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
To nahrávání autogenem bych chtěl celkem vidět jak by to dotycnej dělal...
jo a když nestačí metrová tyč, tak dvoumetrovou..
pak už si jedině upravit oříšek na krátkou páku (přímo na něj navařit něco - trubku např.) a za stálého ťukání kladivem to zkusit povolit..
Autogen a podobně - no nevím, to už spíš na tu osu něco navařit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
FiZzeR píše: Ne, to má opravdu takhle dementní matku.
Jinak zkusil bych fígl, co mi tu kdysi nakukal assassin: nasadit na to klíč, napružit ho, a pak pořádně majznout kladivem po tý matce, tím rázem by to mohlo povolit. Předtím se samo přesvědč, že máš opravdu povolený ty svorky na vidli (na straně matky, na druhý straně je povol až bude povolená osa, jinak se ti to bude protáčet).
Budiž to ostatním poučení, že ta tabulka utahovacích momentů v manuále není jen pro srandu králikum.
udělal bych to tak jak ti tu radí kluci jen stým že bych to večer pořádně nastříkal WD a nechal dorána působit ráno po té osy dvakrát kladivem řízni (ve směru osy)a proved jak je popsáno výše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Duro77 píše: skus to nahriat autogenom ,ja by som isiel asi do dakeho moto servisu kde to uz robili nech to aspon povolia to by nemalo stat mailand. toto si vypocuj je to inspirujuce :
Yuou Tube: lubos lakatos
Lakatoš v podobě VCR (prasklý řemínek na spodku mechaniky):
"Nébudu. Příště to néébudu dělat!!! Nééébudu montovat cééély magneťák kvůli jednovteřinové záležitosti do py*e!"
Originál nahrávka (komplet, nesestříhaná):
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
JimHawkey píše: Až to ožvejkáš, napiš mi pm. Podívám se jestli jsem tu osu neprodal s raptorem. S litrem je stejná. Dobrej klíč a kladivo. A co si pamatuju tak povolit šrouby jen na straně matice. Ten protikus se dá taky vyndat a umí se protáčet. Ale to přinejhorším zjistíš sám
Tý jo. Sice doufám, že to nebude třeba,ale beru tě za slovo.
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
...ty musíš povolit inbusy na starně hlavy osy úplně a na straně matky je částečně nechat utažený (jen tolik abys zamezil pootáčení matky, tzn. zkusíš je mít přitažený hodně málo a přitáhneš postupně jen na tolik aby se matka neprotáčela)
...ze strany matky dokážeš dovnitř trubky nastříkat něco na uvolnění, tam je do matky (pouzdra-trubky) našroubovaná další trubka (osa-trubka)
...a některý tady raděj kladívko, nebo poťukat, to je ale málo, potřebuješ pořádný kladivo (nebo palici) a dvě pořádný, dobře mířený mu usrat
edit: předpokládám, že zúčastnění vědí, že matka je to s dírou uvnitř a ne hlava osy (šroubu) na který je ten závit
Naposledy editováno 03.09.2013 15:07:53
2 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
osiris píše: ...někdo ti tady radil povolit "ty svorky na straně matky" a na druhý straně nechat přitažený, to je ale obráceně
...ty musíš povolit inbusy na starně hlavy osy úplně a na straně matky je částečně nechat utažený (jen tolik abys zamezil pootáčení matky, tzn. zkusíš je mít přitažený hodně málo a přitáhneš postupně jen na tolik aby se matka neprotáčela)
...ze strany matky dokážeš dovnitř trubky nastříkat něco na uvolnění, tam je do matky (pouzdra-trubky) našroubovaná další trubka (osa-trubka)
...a některý tady raděj kladívko, nebo poťukat, to je ale málo, potřebuješ pořádný kladivo (nebo palici) a dvě pořádný, dobře mířený mu usrat
Asi ti úplně nerozumím. Ty imbusy na straně matky musí být přece povolené, jinak tím nehnu. Na opačné straně zase zaaretované, jinak se při povolení obou stran osa protáčí.
Marex píše: Může mi někdo vysvětlit, proč tam není velkej imbus, nebo něco jako hlava velkého šroubu?! Tohle zase někdo vymýšlel něco inovativního....
...to je ještě pár jinejch hovadin na upevnění předního kola, napříč všema značkama, takže se tak netrap, nejseš zdaleka jedinej a sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
J.M.K. píše: ST3> Taky znám... kvůli výměně svíček všechno kolem motoru odmontovat.
Pravděpodobně francouzské auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Marex píše: Asi ti úplně nerozumím. Ty imbusy na straně matky musí být přece povolené, jinak tím nehnu. Na opačné straně zase zaaretované, jinak se při povolení obou stran osa protáčí.
...než jsi to napsal, tak já jsem dopsal do původního příspěvku ještě tohle:
edit: předpokládám, že zúčastnění vědí, že matka je to s dírou uvnitř a ne hlava osy (šroubu) na který je ten závit
...a proto to možná nemůžeš povolit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 | Lycantrop | 23 | 31.7.2023 v 11:54 PetrL3 |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 | mototot | 3 | 3.9.2022 v 19:25 strakon |
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 | MichnaP | 8 | 15.3.2022 v 11:27 Bozo |
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 | QU33G | 61 | 12.5.2021 v 17:06 QU33G |