globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to sakra povolit!?!?!
Předem dík za každou dobrou radu. Chci nechat přezout přední gumu a za boha nejde povolit šroub. Pojišťováky povoleny, klíčem to nejde a když dali hoši v pneuservise na klíč trubku, tak tomu povolují hrany.





(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 12:32 | Nahoru | #31

FiZzeR píše: Ten silnější konec vpravo se dá odšroubovat, celej ten válec je matka

... doufám teda, že nekecám z hladu, ale už jsem tenhle systém na čemsi italským viděl, a taky jsme si lámali šišku, jak to rozebrat



podle oemmotoparts máš pravdu, když už bych aplikoval něco na uvolnění, tak dovnitř tý matky - osy.

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 12:32 | Nahoru | #32
Když selžou výše uvedené pokusy, tak navařit klasickou matku a povolit, zároveň mít už koupenou v kapse novou matici na osu...

Naposled jsem se nadřel s osou u ZX14R, která jela z USA v konťáku přes moře a slaná vlhkost luftu to dokonale utáhla, vyřešeno ještě větší silou 2m pákou na imbusu(mega imbus místo matky)...

Naposledy editováno 03.09.2013 12:35:58

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 12:38 | Nahoru | #33
assassin> Jj teď jsem koukal do manuálu na 1000 a je to tak.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 12:39 | Nahoru | #34
FiZzeR> Děkuju, snad to chápu dobře... ale přijde mi to teda dost komplikované. Nicméně nic to nemění na tom, že jestli jsou tam jakékoli plochy "srostlé", tak by to olejem povolit mohlo, ne?
Ale znám to... řeším neco podobného s povolením matky poloosy na těhlici z auta... tam se to ani po namazání nehnulo a když vezmu golu a dvoumetrový pajcr, urvu svěrák od ponku. A svářet kvůli jedné matce bazmek s dvoumetrovou štanglí (opřít o podlahu) a čepy, za které se chytne za náboj kola, se mně moc nechce.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 12:53 | Nahoru | #35

FiZzeR píše: Ten silnější konec vpravo se dá odšroubovat, celej ten válec je matka

... doufám teda, že nekecám z hladu, ale už jsem tenhle systém na čemsi italským viděl, a taky jsme si lámali šišku, jak to rozebrat



jestli to je tak jak pises tak to bude radost povolit

2 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:32 | Nahoru | #36
Asi spíš pootočím ZEMĚKOULÍ. Celokovovej hasák, metrová trubka, WD, tisíc šlapek a nějaká zadky. To všechno se mi tady sešlo najednou.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:39 | Nahoru | #37
imbusáky vyšroubovat a do té mezery vespod natlouct šroubovák nebo nějaký klínek a po té ose poklepat kladivama proti sobě.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:48 | Nahoru | #38
natlouct sroubovak

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:51 | Nahoru | #39

Marex píše: Asi spíš pootočím ZEMĚKOULÍ. Celokovovej hasák, metrová trubka, WD, tisíc šlapek a nějaká zadky. To všechno se mi tady sešlo najednou.



Nojo, tak už je jasný kde je problém - nikde tam nevidim kladivo

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:58 | Nahoru | #40
skus to nahriat autogenom ,ja by som isiel asi do dakeho moto servisu kde to uz robili nech to aspon povolia to by nemalo stat mailand. toto si vypocuj je to inspirujuce :
Yuou Tube: lubos lakatos

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 13:59 | Nahoru | #41
Bych napsal ať tam naleješ uvolňovač zarezlejch šroubů, ale tady není kudma, protože ta "matice" leze až na gufero u ložiska :(

Nechceš to dovést do D-mota, když ty kurvy Italský prodávaj, měli by je umět i servisovat :)

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:11 | Nahoru | #42
Takhle to maj skoro všechny Suzuki ... Je to standardni řešení. Chce to umět šikovně prastit kladivem.

To nahrávání autogenem bych chtěl celkem vidět jak by to dotycnej dělal...

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:19 | Nahoru | #43
ty jistící imbusy určitě ven, krajně bych zkusil i ten šroubovák, ale to s velkým citem.. Jinak stříknout WD (brzdovka funguje dobře ale je agresivní na lak)..

jo a když nestačí metrová tyč, tak dvoumetrovou..

pak už si jedině upravit oříšek na krátkou páku (přímo na něj navařit něco - trubku např.) a za stálého ťukání kladivem to zkusit povolit..

Autogen a podobně - no nevím, to už spíš na tu osu něco navařit..

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:21 | Nahoru | #44
Ne autogen, horkovzdušku, aspoň 5 min...

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:22 | Nahoru | #45
Pochybuju ze to drží v tom svernem spoji, takže zatloukani sroubovaku apod je úplná blbost, je to zarostlé v závitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:29 | Nahoru | #46

FiZzeR píše: Ne, to má opravdu takhle dementní matku.

Jinak zkusil bych fígl, co mi tu kdysi nakukal assassin: nasadit na to klíč, napružit ho, a pak pořádně majznout kladivem po tý matce, tím rázem by to mohlo povolit. Předtím se samo přesvědč, že máš opravdu povolený ty svorky na vidli (na straně matky, na druhý straně je povol až bude povolená osa, jinak se ti to bude protáčet).

Budiž to ostatním poučení, že ta tabulka utahovacích momentů v manuále není jen pro srandu králikum.



udělal bych to tak jak ti tu radí kluci jen stým že bych to večer pořádně nastříkal WD a nechal dorána působit ráno po té osy dvakrát kladivem řízni (ve směru osy)a proved jak je popsáno výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:46 | Nahoru | #47

Duro77 píše: skus to nahriat autogenom ,ja by som isiel asi do dakeho moto servisu kde to uz robili nech to aspon povolia to by nemalo stat mailand. toto si vypocuj je to inspirujuce :
Yuou Tube: lubos lakatos



Lakatoš v podobě VCR (prasklý řemínek na spodku mechaniky):

















"Nébudu. Příště to néébudu dělat!!! Nééébudu montovat cééély magneťák kvůli jednovteřinové záležitosti do py*e!"

Originál nahrávka (komplet, nesestříhaná):

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:49 | Nahoru | #48
Pepa1098> no co jsem se podíval na manuál i když 1000covky tak je to trubky do trubky a tam t wd moc nepomůže. Ale chce to vidět na živo a pak to půjde neznám slovo nejde!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:51 | Nahoru | #49
J.M.K.> Jj taky jsem zažil, kvůli jednomu šroubku rozdělat půlku auta

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:51 | Nahoru | #50
Ale jo jedna ta trubka ma vnější závit a tudíž je uvnitř, tam by se něco málo tou dutou osou dostat mohlo...

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:55 | Nahoru | #51
Až to ožvejkáš, napiš mi pm. Podívám se jestli jsem tu osu neprodal s raptorem. S litrem je stejná. Dobrej klíč a kladivo. A co si pamatuju tak povolit šrouby jen na straně matice. Ten protikus se dá taky vyndat a umí se protáčet. Ale to přinejhorším zjistíš sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 14:58 | Nahoru | #52
ST3> Taky znám... kvůli výměně svíček všechno kolem motoru odmontovat.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:02 | Nahoru | #53

JimHawkey píše: Až to ožvejkáš, napiš mi pm. Podívám se jestli jsem tu osu neprodal s raptorem. S litrem je stejná. Dobrej klíč a kladivo. A co si pamatuju tak povolit šrouby jen na straně matice. Ten protikus se dá taky vyndat a umí se protáčet. Ale to přinejhorším zjistíš sám


Tý jo. Sice doufám, že to nebude třeba,ale beru tě za slovo.

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:05 | Nahoru | #54
...někdo ti tady radil povolit "ty svorky na straně matky" a na druhý straně nechat přitažený, to je ale obráceně
...ty musíš povolit inbusy na starně hlavy osy úplně a na straně matky je částečně nechat utažený (jen tolik abys zamezil pootáčení matky, tzn. zkusíš je mít přitažený hodně málo a přitáhneš postupně jen na tolik aby se matka neprotáčela)
...ze strany matky dokážeš dovnitř trubky nastříkat něco na uvolnění, tam je do matky (pouzdra-trubky) našroubovaná další trubka (osa-trubka)
...a některý tady raděj kladívko, nebo poťukat, to je ale málo, potřebuješ pořádný kladivo (nebo palici) a dvě pořádný, dobře mířený mu usrat

edit: předpokládám, že zúčastnění vědí, že matka je to s dírou uvnitř a ne hlava osy (šroubu) na který je ten závit

Naposledy editováno 03.09.2013 15:07:53

2 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:05 | Nahoru | #55
Může mi někdo vysvětlit, proč tam není velkej imbus, nebo něco jako hlava velkého šroubu?! Tohle zase někdo vymýšlel něco inovativního....

Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:08 | Nahoru | #56
jak by se ti velkem imbus vesel do naradi aby jsi s nim povolil kolo? to by musel vypadat jako kyvka

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:08 | Nahoru | #57

osiris píše: ...někdo ti tady radil povolit "ty svorky na straně matky" a na druhý straně nechat přitažený, to je ale obráceně
...ty musíš povolit inbusy na starně hlavy osy úplně a na straně matky je částečně nechat utažený (jen tolik abys zamezil pootáčení matky, tzn. zkusíš je mít přitažený hodně málo a přitáhneš postupně jen na tolik aby se matka neprotáčela)
...ze strany matky dokážeš dovnitř trubky nastříkat něco na uvolnění, tam je do matky (pouzdra-trubky) našroubovaná další trubka (osa-trubka)
...a některý tady raděj kladívko, nebo poťukat, to je ale málo, potřebuješ pořádný kladivo (nebo palici) a dvě pořádný, dobře mířený mu usrat



Asi ti úplně nerozumím. Ty imbusy na straně matky musí být přece povolené, jinak tím nehnu. Na opačné straně zase zaaretované, jinak se při povolení obou stran osa protáčí.

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:09 | Nahoru | #58

Marex píše: Může mi někdo vysvětlit, proč tam není velkej imbus, nebo něco jako hlava velkého šroubu?! Tohle zase někdo vymýšlel něco inovativního....


...to je ještě pár jinejch hovadin na upevnění předního kola, napříč všema značkama, takže se tak netrap, nejseš zdaleka jedinej a sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:11 | Nahoru | #59

J.M.K. píše: ST3> Taky znám... kvůli výměně svíček všechno kolem motoru odmontovat.


Pravděpodobně francouzské auto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:11 | Nahoru | #60

Marex píše: Asi ti úplně nerozumím. Ty imbusy na straně matky musí být přece povolené, jinak tím nehnu. Na opačné straně zase zaaretované, jinak se při povolení obou stran osa protáčí.


...než jsi to napsal, tak já jsem dopsal do původního příspěvku ještě tohle:
edit: předpokládám, že zúčastnění vědí, že matka je to s dírou uvnitř a ne hlava osy (šroubu) na který je ten závit

...a proto to možná nemůžeš povolit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 Lycantrop 23 31.7.2023 v 11:54 PetrL3
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 mototot 3 3.9.2022 v 19:25 strakon
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 MichnaP 8 15.3.2022 v 11:27 Bozo
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 QU33G 61 12.5.2021 v 17:06 QU33G


TOPlist