globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na levé straně mi začal kapat olej
1.9.2013 v 14:53
Zdravím, mám kawasaki er-5 a na levé straně mi začal kapat olej. Po týdenním stání je pod tím malá loužička. V návodu píšou že je pod tím krytem alternátor. Od jednoho šroubu to kape. Chtěl jsem to rozdělat a utěsnit zevnitř, ale bojím se, že je pod tím olej. Asi bude, když to kape :D poraďte mi prosím... nechci to dávat do servisu, bych se nedoplatil. Ten v tom červeným kolečku je ten ze kterého malinko teče. Je to nalevé straně... DÍÍÍKY MOC



Předchozí
1 2
Následující

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 14:57 | Nahoru | #1
Zkus to přitáhnout a pokud to nepomůže máš v háji těsnění.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 14:59 | Nahoru | #2
díky, ale když to nepomůže, tak budu muset vyměnit těsnění a to musím oddělat ten kryt ne?? a je podtím olej?

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:00 | Nahoru | #3
No já bych ho vyšrouboval, omrknul a případně ho namazal nějakou těsnící hmotou a až bych měnil olej, tak bych to víko sundal a přetěsnil ho. No a nebo vypusť olej a udělej to hned.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:00 | Nahoru | #4
je,ale dá se to řešit tak že položíš motorku co nejvíc na ležačku.

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:02 | Nahoru | #5
já myslel že tam je převodovkovej olej nebo tak :D je tam motorovej??? to se mi nezdá, na něj je velká vana..

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:04 | Nahoru | #6
je tam společnej olej.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:05 | Nahoru | #7
V tvé motorce je není motorový a převodový olej, ale je tam snad jen jeden, ne? Prostě kompromis mezi motorovým a převodovým.. To bys vědět mohl, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:06 | Nahoru | #8
jako elektrikář nejsem, ale pokud je tam alternátor, jak říká návod, není divný, že je alternátor v oleji??

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:09 | Nahoru | #9




1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:19 | Nahoru | #10
Jak je již zmýněno ale alternátor a olej nejde dohromady tam bude jiná chybka.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:21 | Nahoru | #11

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:22 | Nahoru | #12
vladaobi> Proč by to nemělo jít dohromady? Alternátor v olejové lázni je běžná věc.

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:41 | Nahoru | #13
By me zajimalo kolik z vas si aspon nekdy prohlidla prirucku od svy motorky,nebo podobny,nebo se o motorky zajimala o vic nez o to kolik to chodi........Alternator je v oleji bezne.....a to desitky let.... spolecna napln pro motor a prevodovku u vetsiny motorek bezne.....
procti servisni manual a dovis se asi jeste spoustu jinejch zajimavosti...

placni s ni na bok..treba na dve pneumatiky....sundej ten dekl a pretesni to....dej tam tesneni....ne ze tam nacpes nejaky silikonovy nesmysly ve stylu cim vic tim lip..

Naposledy editováno 01.09.2013 15:45:21

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 15:51 | Nahoru | #14
Oleje u alternátoru se neboj.Já to mám taky tak .Jestli nechceš vypouštět olej,tak si motorku uvaž popruhem nebo lanem za řidítka nebo brejle,provaz přehoď přes trám nebo jestli máš v garáži na stropě oko a motorku spusť do 3/4 na pravý bok a můžeš sundat víko.Já to tak taky dělám

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 16:02 | Nahoru | #15
čau jestli ti to teče jen okolo hlavy šroubu tak ho odšroubuj strč tam vajgla at ti to neteče zajdi do obchodu kup na to měděnou podložku dej ji na drát strč to doma nad plynový sporák nahřej do červena ponoř do studené vody dej na šroub vytáhni vajgla zašroubuj přitáhni a dál to neřeš

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 16:02 | Nahoru | #16
Nechci te strasit, ale dle te fotky se zda, ze je prasklina v tom viku.

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 17:13 | Nahoru | #17

Swarovski píše: jako elektrikář nejsem, ale pokud je tam alternátor, jak říká návod, není divný, že je alternátor v oleji??



Tak on to není "pravý" alternátor, ale třífázové magneto s permanentními magnety v rotoru a se zkratovou regulací (usměrňovač a regulátor je zvlášť, mimo motor). Takže přímo na něm nejsou žádné pohyblivé kontakty a proto klidně může "plavat" v oleji. Má to tak prakticky každá motorka s tímto typem altecu.
U klasického alternátoru s "drápkovou" kotvou, kde jsou na kotvě dva kroužky a vinutí kotvy je napájeno přes uhlíky (napětí se reguluje přerušováním proudu do kotvy), je to něco jiného, ten se musí chladit vzduchem.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 17:13 | Nahoru | #18
Zatěsni to klidně silikonem daval jsem to na vodní pumpu a těsní to v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 18:31 | Nahoru | #19
já někdy až žasnu panové! když někdo nemá ponětí o tom jaký olej je v jeho motorce tak v žádném případě bych takovému člověku nedoporučil opravu samodomo... další věc pod některými těmito šrouby je samostatné hliníkové těsnění a to může prasknout... nebo se vibracema povolit! když už půjdeš do opravy tak určitě neřeš bastl systém většiny čechystánců narvat tam silikon... když opravu tak pořádnou!!

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 19:01 | Nahoru | #20
Možná se mi to zdá,ale taky tam vidím prasklinu

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 19:28 | Nahoru | #21

istonbike píše: Možná se mi to zdá,ale taky tam vidím prasklinu



Imho tam do toho rohu dostal motor ranu, je tam takova deformace a hned vedle prasklinka.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 19:40 | Nahoru | #22
Podmázni tu hlavu šroubku silikonem a přestane to L.

Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 20:28 | Nahoru | #23
Dyt je to viko ocividne zepredu buchly, takovahle ploska tam neni. Coz neznamena ze vnem musi byt prasklina, ale mozna se to jenom souplo na tesneni dozadu, to musela bejt hyba.
JInak jak nekdo chytre pise ze alternator nejde dohromady s olejem, tak ano pod tim krytem je altik a predstavsi jako u vetsiny motek je v oleji

1 reakcí na tento příspěvek Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 21:27 | Nahoru | #24
Diky chlapi, myslite, ze tu prasklinku staci opatrne zavarit nebo nejak utesnit? Nebo je potreba novej kryt?

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 21:31 | Nahoru | #25
Swarovski> Zavarit/nelepit !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

1.9.2013 v 23:30 | Nahoru | #26
HornisGSX> A jako co je na tom blbyho? to chceš seřezat gumovej silentblok pod jeden šroubek aby měl klidný spaní? Tím že ten šroubek podmázne nic nezkazí a bude mít po problému

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

2.9.2013 v 07:08 | Nahoru | #27

StrejdaMortymer píše: HornisGSX> A jako co je na tom blbyho? to chceš seřezat gumovej silentblok pod jeden šroubek aby měl klidný spaní? Tím že ten šroubek podmázne nic nezkazí a bude mít po problému



Tak je to oprava, ale doporucil bych to opravit poradne....

Na levé straně mi začal kapat olej

2.9.2013 v 08:17 | Nahoru | #28
Chce se mi brečet... motorku nabok-na druhej bok! povolit víko, radši křížem, je to padanka, takže ať to víko rovnu nerupne. A uvidíš na čom seš, případně buď nový těsnění, nebo staré lehce namáznout silikonem, nech to hodinku odvětrat a šup s tím zpátky. Když budeš šikovnej, doleješ jen trošičku oleje.

(reakce na) Na levé straně mi začal kapat olej

2.9.2013 v 08:42 | Nahoru | #29

Swarovski píše: já myslel že tam je převodovkovej olej nebo tak :D je tam motorovej??? to se mi nezdá, na něj je velká vana..



tak jestli sis myslel tohle, tak to prosím dej do servisu

Na levé straně mi začal kapat olej

2.9.2013 v 09:29 | Nahoru | #30
Pokud to teče po jeho hlavou, dej pod něj měděnou (nebo fíbrovou) podložku a utáhni...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 Dnes v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist