1 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
Naposledy editováno 25.08.2013 23:33:29
Co se váhy týče, tak 650ka na váze ukáže cca 225kg (s padacím rámem a plnou nádrží). Můj litr váží přesně 249kg s plnou nádrží, padacím rámem a zadním držákem kufrů.
Pocitově je motor v 650ce blíž 4válu nebo jestli chceš elektromotoru. Připadá mi, že nemá výraznou špičku, nechá si líbit nižší otáčky, nijak necuká nebo nevibruje. Litr je takovej živelnější, mně dole kolem 3 tisíc vibruje, do 4 doleze a pak ZATÁHNE. Měl jsem předtím litrovýho Raptora a tahle motorka mi na něj dá pěkně vzpomenout. Třeba když jedeš na 3 nebo 4ku ve vsi 50 ( ) a u značky otevřeš. Nebo když vykoukneš za kamionem, přidáš a u kabiny jen mrkneš na tachec jak rafika míjí 120ku.
1 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
V sobotu jsem ho měl možnost vyzkoušet. Podle majitele mu žere 7 l. Osobní zkušenost-co se týče výkonu, tak docela zklamání, čekal jsem daleko víc. Moc bych si nepomohl. Dle této zkušenosti musí být V-strom 650 opravdu "klidná motorka" (nezkoušel jsem). Vzhledem k mému cruiseru ovšem kritizované vibrace stromíka jsem vůbec nezaznamena a ovladatelnost litrového stromku podle mě výborná. Z toho plyne, že vždy záleží z čeho přecházích a na co a jakou máš dosavadní zkušenost. Než ho koupíš, určitě ho vyzkoušej. Já zkusil a víc, že ho určitě kupovat nebudu. Mé představy o něm nesplnit. Realita byla trochu jiná. Ovšem kdybych kupoval V-stroma, tak ne 650, ale jedině 1000.
zahadnytajemny píše: Asi Ti úplně neporadím, ale dám svoji čerstvou zkušenost ze soboty. Sám má cruisera Suzuki intruder M800, r.v.2005. Spokojenost, ale přemýšlím o něčem ještě k tomu, něco trochu jiného a i silnějšího, jedině dvouválec. V-strom 1000 byl největší kandidát, četl jsem, "že rve ruce", ale víc žere, vibruje, hůř se ovládá.
V sobotu jsem ho měl možnost vyzkoušet. Podle majitele mu žere 7 l. Osobní zkušenost-co se týče výkonu, tak docela zklamání, čekal jsem daleko víc. Moc bych si nepomohl. Dle této zkušenosti musí být V-strom 650 opravdu "klidná motorka" (nezkoušel jsem). Vzhledem k mému cruiseru ovšem kritizované vibrace stromíka jsem vůbec nezaznamena a ovladatelnost litrového stromku podle mě výborná. Z toho plyne, že vždy záleží z čeho přecházích a na co a jakou máš dosavadní zkušenost. Než ho koupíš, určitě ho vyzkoušej. Já zkusil a víc, že ho určitě kupovat nebudu. Mé představy o něm nesplnit. Realita byla trochu jiná. Ovšem kdybych kupoval V-stroma, tak ne 650, ale jedině 1000.
Litr a docela zklamaní??? na Mku mám nalítane 42 tisíc a ke konci už mi žral 5,5 litru na sto, ale to už bylo jizdním stylem , Stroma litranka jsem nedávno dosmykal do chalupy, momentálně na něm mám 1500km a pořád nevím co s výkonem, rozdíl co se týče výkonu a jizdních vlastností je hodně velký, půjč si to DLko ještě jednou a když na tom pojedeš, tak je'ď jak na stromu a ne jak s čoprem.... pořádně otočit plynem a drž se nesmíš to dusit na 4tisíce taček......toť zase moje zkušenost
Jak jsem se rozhodl já:
1) Spotřeba (teda spíše dojezd na nádrž – to je TO co na cestách oceňuju) jezdím 4,2 až 4,8 ve dvou se třema kuframa (ale to je na dovolený, takže průměr klesá oproti běžným vyjíž%dkám kolem baráku. Kámoš má Litra a na dovči jsme litr pod nim ať jede třeba i sám bez bočních kufrů. Když se ale vjede na dálnici tak já se dostanu na 7 litrů (okamžitá - průměr se mi zvedne třeba na 5,5 a on jede pořád těch 5,5 - 6 - takež tam se to srovnává a jet jen dálnici tak je podemnou..,
2) Hmotnost - drobná výhoda
3) Posez - 650 mi lése sedne - víc vykrojené sedlo působí že jsem víc "v" motorce než nad ní - což je můj pocit z litra
4) Cena – za stejné peníze o dost novější motorka
5) Můj styl jízdy více méně v rámci předpisů
6) Problémy se spojkou litrů jsou pověstné (i kamarád to řešil)
7) Zpřevodování litru „do rychla“ které dovoluje 6-ku zařadit až nad 120 km/h (to považuju za drobnost na kterou si jde zvyknout nebo si upravíš jinou rozetou)
Jinak se přiznám, že když jsem se nedávno povozil na Litru... kuuurna ten jede.... kdyby tak hrozně nevibroval (možná problém konkrétního kusu) tak bych vše předchozí možná i přešel a dal si říct
A pak se v tom vyznej...
Naposledy editováno 26.08.2013 12:54:31
2 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
romablah píše: Je fakt zajímavé jak to každý hodnotí..díky zatím za názory. Já mám Stroma 2007. Hodně by mě lákal nový, ale ten není nejlevnější...určitý prodejce mě lákal na cenu 1960000. Jenže je to opět jen 650...nerad by člověk dal tolik peněz za něco co by ho potom zklamalo..a každý má na toho Stroma DL 1000 různé názory...musím ho prostě někde vyzkoušet...
Jestli máš 2007, tak ten plní normu euro 3, kvůli které přestali vyrábět SV1000? To je pak i proti starším 650kám krapet slabší v nižších otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
4,2 se dostanu většinou jedno až dvě tankování (tj cca 800 km z celé dovolené která má 3-5,5 tis. km) stejně tak 4,8 - a průměr za dovolenou mi to dělá 4,5.
Je to příjemné vědět, že neni problém na nádrž dát 400 km a ještě nebliká rezerva.
Ještě bych dodal, že kámoš má Yamahu Bulldog - jezdí sám s bočníma kuframa a celou dovolenou nám to vychází každé tankování o litr méně - na celou nádrž (ať se jede jakýmkoli režimem když já natankuju po 400 km 18 litrů tak on 17.
Další spolucestovatel na Yamaha Fazer 600 -sólo jezdec, tankvak válec na sedadle spolujezdce a topcase - ten má bez ohledu na to jeslti jsme jeli dálnici, adrenalinové zatáčky, nudné přejezdy vždy na dovolené spotřebu přesně 3,8 l / 100 km (zasranej vzduchovej filtr zjistí když mu to "vyskočí" na 4 litry)...
Přitom když valí po D1 domu sám 180km/h tak je údajně taky k 7 litrům... prostě jedna věc je spotřeba doma a druhá věc je na dovolené - když jedeš od rána do večera tak to prostě v průměru klesne o hodně protože netaháš celej den za plyn jak na krátké projížďce.
Jinak nechápu co čekáš přechodem do toho stejného ale novějšího modelu - o 50 % ti to výkon nezvedne takže jestli se ti zdá 2007 slabá, 2013 nebude silnější... jen v tom budeš mít narvanejch víc peněz... počkej do podzima - už chystaji nového litra - po alpách už jezdí
hýr
1 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
0-100 km/h: 3,4 s, pokud si pamatuji tak Mko má 6,4 s
Já si hlavně připadám, že stouto motorkou jsem hned všude, co jsem měl s Mkem naplánováné do večera (kolečko 350km) tak už ve čtyři odpoledne houpu doma nohama
Bazillišek píše: romablah> Pravě že na 650 mě upoutala spotřeba a dojezd na nádrž, ale za 4,2L určitě dlouhodobě nejezdí nikdo
já mám dlouhodobou 4,1 nijak se s tím neflákám - ale jezdím sám a mám o 2 zuby větší kolečko na sekundáru
1 reakcí na tento příspěvek DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL Strom 650 nebo DL Strom 1000
Che píše: jinak myslím že na otázku vlákna už dávno odpověděli zákazníci kdyby se litr víc prodával určo by to fabrice stálo za to pokračovat ve výrobě a udělat novej model
Ehm, vzdyt presne to udelali A v USA se myslim stale prodava ten puvodni.
Jen opakuji, že Stroma nekritizuji. Měl jsem jiné představy a ty realita nenaplnila. Nehledám motorku, abych byl z vyjížďky kolem komína brzy doma, ale abych si ji užil. Věděl jsem, že je Strom na delší trasy a vyšší rychlosti a přesně to, jsem i výše psal. Ale myslel jsem, že má prostě lepší spodek a celkově jsem očekával trochu jiné vlastnosti motoru. Mé požadavky sice neplňuje, ale řady jiných lidí ano. I proto je trh motorek tak pestrý.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | Včera v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |