globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Závit na hřídeli pod altíkem a gufero
24.8.2013 v 13:00
zdar lidi v pondělí budu montovat vape 04 včera jsme si na to motku připravoval a vačka nebyla
zajištěná šroubem. Jestli jsem si dobře všimnul tak má být uchycena v té hřídeli, jenže já v ním mám nákej humus viz foto. Takže otázka zní zda tam má být závit nebo ne ? Páč jináč netuším jak by rotor držel na hřídeli. A další věc kupoval jsem nové gufero v jawáckým obchodě v Ustí a klasika jsem řekl že chci gufero na kliku na 640 tak mi ho dal jenže mi dal 30x52x10 ale původně tam bylo 30x52x8 a ted nejde zajistit segrovkou (taky na foto). Jde mi o to že na netu se prodávájí obě a tak jestli je potřeba dát tam puvodní nebo riskovat toto.










díky za radu.

1 reakcí na tento příspěvek Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 13:15 | Nahoru | #1
ložisko má mít segrovku simering ne. a máš v klice zalomenej šroub

1 reakcí na tento příspěvek Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 13:19 | Nahoru | #2
Hoď to ze skály

(reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 13:20 | Nahoru | #3
ja1> tak nějak jsem to tušil no co odvrtám a nevíte někdo jaký tam je závit ?

(reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 13:21 | Nahoru | #4
ZombiRider> to až po tom co zmrvim ten vape

1 reakcí na tento příspěvek Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 13:31 | Nahoru | #5
M6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 14:00 | Nahoru | #6
c.j.> díky

2 reakcí na tento příspěvek Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 14:03 | Nahoru | #7
Jo, co kdybys to uved do puvodniho stavu a nedaval tam kurvitko typu Vape!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 14:29 | Nahoru | #8
pesastor> kdybych chtěl moto dávat do původního stavu nepořizoval bych si 640.Vape pořizuji zejména kvůli eliminaci vybrací ve středních otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 17:36 | Nahoru | #9
Ceres> ono na Awe uz od peraka nikdy nic nevYbrovalo.
Je se klepe jak ratlik q vIbruje, s tim jsou srdcari smireny!

(reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 17:56 | Nahoru | #10

pesastor píše: Ceres> ono na Awe uz od peraka nikdy nic nevYbrovalo.
Je se klepe jak ratlik q vIbruje, s tim jsou srdcari smireny!


ty krávo konečně někdo kdo píše hůř jak já

jinak k tématu netuším teda jakej má vape vliv na vibrace mě pomohla generálky klikovky a pořádně dotáhnout motor

(reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 19:42 | Nahoru | #11

pesastor píše: Jo, co kdybys to uved do puvodniho stavu a nedaval tam kurvitko typu Vape!


A tak pravil pán s moto guzzi

Naposledy editováno 24.08.2013 19:42:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 20:04 | Nahoru | #12
Ceres> Jak píše c.j. Závit je klasická M6 a co se týče toho gufera tak bych ti doporučil dát tam původní 30x52x8 a zajistit.
Z mé vlastní zkušenosti, taky jsem tam dal 30x52x10 a po čase cca 8-10 tisíc mi vyběhlo a prošoupalo se mi o pružnou podložku altíku.
Jinak taky tam mám 04ku a naprostá spokojenost cca 20tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

24.8.2013 v 23:00 | Nahoru | #13
falco43r> to jesem rád že vape 04 slouží dobře rozhodoval jsem se celkem dlouho a s tím guferem taky se přiklaním k tomu 30x52x8.myslím že továrníci věděli proč ho jistili radši koupím jiný než ho za 8000km měnit znovu jináč diky dam vědět jak to dopadlo

(reakce na) Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

25.8.2013 v 01:03 | Nahoru | #14
Ceres> Jo rozhodně doporučuji zajistit viz můj problém na fóru

Jinak co se týká MZ 04, tak jsem letos po letech spokojeného provozu zjistil, že si podle otáček mění i předstih a já jsem s ním spokojen.

Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

27.8.2013 v 17:02 | Nahoru | #15
tak vape beží a slouží opravdu dobře vibrace sice neustaly ale startování je skvělý a výkon šel o dost nahoru plus k tomu přestal kouřit pravý válec (asi gufero)
montáž je opravdu triviální takže mohu jen doporučit...

jen se mi povedlo odpálit dvě pojistky ale vlastní hloupostí

Závit na hřídeli pod altíkem a gufero

27.8.2013 v 17:27 | Nahoru | #16
Já na VAPE nedám dopustit, mám ho v obou jawách.. Ačkoliv na bílé jawce mi vlivem vibrací prasklo v 50tis km tělo cívky a probíjela (nová stála 1500Kč). Dříve jsem samozřejmě jezdil několik jaw s kladívky, ne že by to bylo špatné, ale přece jen to nějakou údržbu potřebuje, několikrát se za jízdy odporoučelo kladívko nebo kondík a dojížděl jsem na jednom válci, to se mi s VAPE nikdy nestalo.. Podle mě jsou to u jawy nejlépe proinvestované peníze, ušetří to spoustu problémů..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist