Ahoj,já bych to řešil takhle-zkusil bych najít vhodná řidítka s těmi správnými poloměry někde po šrotech a tam,kde by se muselo řezat,tak jen v rovných úsecích.Aby spoj nebyl jen na tupo svařen,tak bych dal dovnitř přesná vystružená futra,které by ti jednak zajistili souosost a také by ti zásadně vystužili spoj.Spoj by nedržel jen svar na tupo,ale také body na stranách trupky řidítek (než py jsi vložil futro,provrtal by jsi asi tak patnáct mm od kraje tři symetricky sedmičky díry,vložil futro,heftnul,nasadil už vyvrtanou protistranu,zafixoval žádanou polohu,heftnul jeden bod na tupo,zkontroloval a zavařil na tupo a díry po stranách.Takto provedený spoj je plošný,drží na více místech,takže spolehlivý.Můžeš mít i obvyklou 1.5mm stěnu.U takto provedeného spoje můžeš i zabrousit svary do ztracena.Staré bolševické bmx kolo mělo dostatečně tuhá řidítka,strojírenství jsme neměli špatné.Ne ale každá řidítka z kola jsou dostatečně tuhá,musela být určena pro sport.Řidítka jsou nejvíce zatížena při brzdách,takže postupně při zvětšování zátěže až úplně při plných brzdách z kopce bych je nejprve mimo provoz zkusil.Je to nejnebezpečnější zátěžové místo na motocyklu,takže bych podle toho jednal.