1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
vtr78 píše: Měl jsem na VTR napřed padáky RDMoto (dural). Zpracování výborné, promyšlenost nic moc (nebyly úplně přesně dopasované - musel jsem doladit), při malém pádu splnily úkol a byly na odpis.
Náhradou koupeny padáky od Rutana (hezká kombinace silon a dural). Zpracování nic moc: jedna díra měla nesprávný průměr (chyba při výrobě) - musel jsem převrtat, ostré hrany, nevyleštěno, jako upevňovací tyč (prodloužený držák motoru) byla přibalena obyčejná závitová tyč. Promyšlenost dobrá, po odstranění zmíněných nedostatků pasovaly výborně. Funkčnost netestována .
Osobně bych si po zkušenosti koupil místo duralových padáky ze silonu - lépe klouže po asfaltu a tak je menší riziko zadrhnutí a následného ohnutí padáků.
cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
RUTAN píše: cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.
Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |