2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
RUTAN píše: cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.
Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.
leštit plochy nebudu, operace navíc, která protektory zbytečně zákazníkovi prodraží. Nemám na to ani vybavení a je z toho neskutečného nepořádku. Ne každému se to navíc líbí, proto to nechávám na každém, zda si to chce nebo nechce vyleštit (výrobce motorek taky nedodává leštěné ráfky kol z výroby:) )
závitové tyče používat nepřestanu, pevnostně jsou stejné jako origo šroub, technicky v tom není vůbec žádný rozdíl. navíc nikdy jsem se nesetkal s nějakými otlačenými závity do bloku motoru, což by mohl být jediný důvod proč bych začal dlouhé šrouby vyrábět z hlazenky.
na ten mail se pamatuju, ale nebyla to chyba dokumentace, prostě jenom přehmat ve výrobě, protože dřív jsem v jedné z desek měl závit M12 (proto ta desítka díra) a maticí spoj jen pojišťoval. Od toho jsem upustil a tahle jedna deska se zamíchala k ostatním. no stane se. Povrchová úprava před třemi lety byla taky jinde než dnes. holt vývoj.
vtr78 píše: Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.
Ale pevnostni tyc co ma na konci rezane zavity ma horsi vlastnosti na tah a krut nez zavitova tyc s valcovanym zavitem. Pochybuji ze RD ma na koncich valcovyny zavit. Stopro je rezany a to je spatne na namahani...
Proto reseni se zavitovou tyci je pevnejsi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |