paolo_novy Přidat reklamu

Téma: padaky rutan vs rdmoto sv 650
shanim padaky (hriby) na moje svcko rv 2000 mam zalusk na dve znacky bud rd moto nebo rutan zajima me kvalita,cena je hodne podobna ale rutan ma v nabidce za priplatek material z duralu coz bude nejspis lepsi.prosim poradte dle vasich skusenosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650

13.8.2013 v 14:19 | Nahoru | #1

RUTAN píše: cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.



Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.

(reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650

13.8.2013 v 17:06 | Nahoru | #2
vtr78> tím datumem se vysvětlují ty ostré hrany. koncem toho roku jsem přecházel na novou technologii úpravy povrchu po řezání, kde už ostrou hranu nelze najít.

leštit plochy nebudu, operace navíc, která protektory zbytečně zákazníkovi prodraží. Nemám na to ani vybavení a je z toho neskutečného nepořádku. Ne každému se to navíc líbí, proto to nechávám na každém, zda si to chce nebo nechce vyleštit (výrobce motorek taky nedodává leštěné ráfky kol z výroby:) )

závitové tyče používat nepřestanu, pevnostně jsou stejné jako origo šroub, technicky v tom není vůbec žádný rozdíl. navíc nikdy jsem se nesetkal s nějakými otlačenými závity do bloku motoru, což by mohl být jediný důvod proč bych začal dlouhé šrouby vyrábět z hlazenky.

na ten mail se pamatuju, ale nebyla to chyba dokumentace, prostě jenom přehmat ve výrobě, protože dřív jsem v jedné z desek měl závit M12 (proto ta desítka díra) a maticí spoj jen pojišťoval. Od toho jsem upustil a tahle jedna deska se zamíchala k ostatním. no stane se. Povrchová úprava před třemi lety byla taky jinde než dnes. holt vývoj.

(reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650

14.8.2013 v 22:43 | Nahoru | #3

vtr78 píše: Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.



Ale pevnostni tyc co ma na konci rezane zavity ma horsi vlastnosti na tah a krut nez zavitova tyc s valcovanym zavitem. Pochybuji ze RD ma na koncich valcovyny zavit. Stopro je rezany a to je spatne na namahani...

Proto reseni se zavitovou tyci je pevnejsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist