1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
Coz jako strojar by mohl vice poladit.
Foto ti mohu nahodit.
Zkusenost tedy stejna jak zde uzivatel vtr78.
Tak za prvé to oslovení si nech od cesty není mi 5 a také jsem jasně psala že je to jen čistě můj názor...né že je mám a jsou suprový,ale že se chystám to je poněkud rozdíl každopádně já se ho nezastávám,ale na druhou stranu chápu že když si něco dělám sama tak asi první kousky nebudou nic extra než se to vychytá,každopádně jestli ted po té době co je vyrábí je posílá tak jak píšete jako na "dodělej si doms" tak to bude asi už problém no...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
vtr78 píše: kika.> K mojí zkušenosti - padáky na VTR měl tehdy Rutan v nabídce cca 2 roky (odhad podle stáří prezentačních fotek v galerii), což mi příjde jako dostatečná doba na záběh výroby. To nedokonalé dopasování se dá ještě pochopit, tam máme každý jinak nastavené představy (pro někoho je milimetr mimo nesnesitelný, pro jiného centimetr žádná míra), ale výrobní chyby, štatné strojařské opracování a naprosto nevhodné součástky (v mém případě držák motoru ze závitoviny) jsou pro mne neomluvitelné i na začátku výroby. Osobně si myslím, že když s něčím jdu na trh a nabízím to zákazníkům za ne právě malý peníz, nemohu si dovolit systém dodělej doma .
SOUHLAS!
Resil jsem s nim montazni sadu ktera kdyby byla o 1cm vyse do niceho nezasahuje...
Nepochopil jsem proc to tak nenavrhl hned. Ty mm rozdilu v soucaskach jsem upravoval u VSEHO.
Kdyz jsem mu tyto okolnosti zdeli napsal mi ze jsem jedinej kdo to resi.
Asi to jinym nevadi...
Naposledy editováno 13.08.2013 09:24:33
ZAZAJ píše: no takhle myslím že padáky jsou na motorce proto aby se v případě pádu v malý nebo nulový rychlosti předešlo "větším škodám" v případě že to položíš ve 150 tak ti stejně žádný padáky nepomůžou a mašina bude na odpis takže řešit jestli budou z hliníku nebo z dural je podle mě nesmysl v malý rychlosti budou fungovat oba stejně ale je to na tobě pokud máš hodně peněz tak si kup duralový
nesouhlasím. nejde jen o třecí vlastnosti, ale i o přenos síly do rámu. u SVéčka je to konkrétně jedno, to má tak pevný úchyt, že by obstály i ocelové padáky:) a mám crashtesty konkrétně na SV i okolo 130km/h, takže to není jen tak na pády ze stojánku:) z poslední doby mám na zx-10r crashtest ve 170km/h, ze dřívějška na okruhu v brně na litrovém CBR dokonce 200+km/h a padáky obstály:) to je ale extrém, nejčastěji se padá v rychlosti okolo 60km/h
Jasek píše: Bacha párkrát už jsem viděl padáky,který sice zachránili kus plastíku,ale trošku zkurvily rám.Mam pocit,že zrovna tohle má Rutan dost vychytaný.K jeho smůle nedělá z titanu
padáky z titanu? to mi řekni, kdo je vyrábí..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
Creck píše: Ja bral od Rutana a spokojeny jsem teda nebyl, chybely srouby, jedna strana na cerno druha stribrna, bylo to takove dodelej si sam.
e : tu barvu si muzete overit na fotkach zx10r
a řešil jsi to se mnou? nepovažuju za normální stav posílat nekomplet sady, i když se to občas a ta barva...koukal jsem na fotky, to jsem ti opravdu poslal jeden distanční váleček černý a druhý stříbrný??? tomu se mi nechce ani věřit, nebylo to nějak následně jako náhradní díl??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
vtr78 píše: Měl jsem na VTR napřed padáky RDMoto (dural). Zpracování výborné, promyšlenost nic moc (nebyly úplně přesně dopasované - musel jsem doladit), při malém pádu splnily úkol a byly na odpis.
Náhradou koupeny padáky od Rutana (hezká kombinace silon a dural). Zpracování nic moc: jedna díra měla nesprávný průměr (chyba při výrobě) - musel jsem převrtat, ostré hrany, nevyleštěno, jako upevňovací tyč (prodloužený držák motoru) byla přibalena obyčejná závitová tyč. Promyšlenost dobrá, po odstranění zmíněných nedostatků pasovaly výborně. Funkčnost netestována .
Osobně bych si po zkušenosti koupil místo duralových padáky ze silonu - lépe klouže po asfaltu a tak je menší riziko zadrhnutí a následného ohnutí padáků.
cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.
Kamikadze-Ace píše: Z Vesce dojeď do Kateřinek a na místě si to nech instalovat a hotovo :)
osobně mám na Acem již druhou generaci padáků a spokojenost jak konstrukční tak zpracování
další sady padáků mám na okruhovce a tam test teprve bude probíhat :D
těším se:) nech si to do Mostu OK? budu mít s sebou foťák..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
z-x-r píše: No tak krasna kocicko asi by potreboval poimocnika na vyvoj..uz druha sada padaku co nepasovala presne a co jsem musel opravit urezat
Coz jako strojar by mohl vice poladit.
Foto ti mohu nahodit.
Zkusenost tedy stejna jak zde uzivatel vtr78.
Creck-Ty padaky na 10ku jsem byl jeden z prvnich kdo to od nej bral a nepasovalo to vubec...vse zkracovat a presne slicovat.
Presne jsem mu to i psal co a jak zmenit. Tedy je divne ze jeste tobe se nezlepsil.
Baevy cerny a vnitrek padaku zapomel naeloxovat.
Tedy taky takove polovicate.
na jakou motorku to takhle nepasovalo? dej sem foto.
zx-10r si co nejdřív ověřím osobní montáží, facelift proběhl ale asi mi chybí zpětná vazba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
RUTAN píše: cenná zpětná vazba:) vysvětlím jednotlivé "nedostatky"
1. špatný průměr díry...no co dodat, chybička se vloudila
2. ostré hrany? desky jsou řezané vodním paprskem a poté omílány, kde se hrany otupí. nevím kdy jsi to kupoval, ale poslední dva roky používám tuhle technologii, takže vyloženě "ostré" snad nebyly. Samozřejmě to můžu taky vyrobit cnc frézováním a po obvodu hezky srazit hranu, ale už za dvojnásobnou cenu.
3. závitová tyč je pevnostní, nově už dodávám pouze nerezové. Nevidím v tom žádný technický nedostatek.
Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.
Jen pro upřesnění, ihned po dodání jsem ti 12.8.2010 posílal tuto zpětnou vazbu:
Dobrý den
Tak padáky dorazily, ale můj pocit z kvality je rozporuplný.
Pominu, že frézované plochy nejsou začištěné a na dvou místech je opracování nedokončené.
Ale to, že jsem si musel jednu z děr pro nosný čep převrtávat na 12ctku sám (byla provrtaná desítkou) mě opravdu nepotěšilo.
Doporučil bych nosný prvek padáku pro příště lépe zpracovat a kdyby se vyleštil, vypadalo by to také jinak....
Tuto finalizaci měly mé předešlé padáky z RDmoto, při podobné ceně, o poznání lepší (bohužel je již nemají v nabídce).
S pozdravem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
RUTAN píše: a řešil jsi to se mnou? nepovažuju za normální stav posílat nekomplet sady, i když se to občas a ta barva...koukal jsem na fotky, to jsem ti opravdu poslal jeden distanční váleček černý a druhý stříbrný??? tomu se mi nechce ani věřit, nebylo to nějak následně jako náhradní díl??
Nebylo, byl opravdu jeden cerny a druhy stribrny. Na te jedne kovove desce byla mala dira a srouby nebyly vubec.
Resit jsem to nepotreboval, diru jsem prevrtal a sroubu mam dost, barva me az tak netrapila preci jen to je schovane.
Nerikam ze jsem nebyl spokojeny, jen nebylo to tip top.
leštit plochy nebudu, operace navíc, která protektory zbytečně zákazníkovi prodraží. Nemám na to ani vybavení a je z toho neskutečného nepořádku. Ne každému se to navíc líbí, proto to nechávám na každém, zda si to chce nebo nechce vyleštit (výrobce motorek taky nedodává leštěné ráfky kol z výroby:) )
závitové tyče používat nepřestanu, pevnostně jsou stejné jako origo šroub, technicky v tom není vůbec žádný rozdíl. navíc nikdy jsem se nesetkal s nějakými otlačenými závity do bloku motoru, což by mohl být jediný důvod proč bych začal dlouhé šrouby vyrábět z hlazenky.
na ten mail se pamatuju, ale nebyla to chyba dokumentace, prostě jenom přehmat ve výrobě, protože dřív jsem v jedné z desek měl závit M12 (proto ta desítka díra) a maticí spoj jen pojišťoval. Od toho jsem upustil a tahle jedna deska se zamíchala k ostatním. no stane se. Povrchová úprava před třemi lety byla taky jinde než dnes. holt vývoj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
no aspoň tě může potěšit to, že teď mám na tenhle model dva crashtesty v řadě padáky fungují na jedničku. myslím oba borci byli tady z fóra..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padaky rutan vs rdmoto sv 650
RUTAN píše: na jakou motorku to takhle nepasovalo? dej sem foto.
zx-10r si co nejdřív ověřím osobní montáží, facelift proběhl ale asi mi chybí zpětná vazba.
Fota jsem ti posilal vzdy a vseho co najk nepasuje..uz jen tim focenim ukazovanim zabiju more casu. Toto mas mit ty jako odbornik presne osefovane.
vtr78 píše: Kupoval jsem to v srpnu 2010.
1: Chyba se stát může.
2:Ostré hrany byly na obou držácích (plotnách) padáků po celém jejich obvodu a rozhodně neproběhl ani pokus je nějak zahladit. Já viditelné plochy ještě navíc vyleštil (to ber jako doporučení).
3: Závitová tyč je sice pevnostní, ale konkrétně u VTR slouží jako držák motoru a prochází rámem. Jak rám tak úchyty motoru jsou z hliníku a závit v místech průchodu (kontaktu) nemá co dělat. Pro srovnání RDMoto dodalo k padákům pevnostní tyč se závitem pouze na koncích.
Ale pevnostni tyc co ma na konci rezane zavity ma horsi vlastnosti na tah a krut nez zavitova tyc s valcovanym zavitem. Pochybuji ze RD ma na koncich valcovyny zavit. Stopro je rezany a to je spatne na namahani...
Proto reseni se zavitovou tyci je pevnejsi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |