Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
assassin píše: Ja asi v motops udelam taky kseft :) chci si udelat radost full vyfukem FMF
tak tě musím upozornit. Komunikace a doba dodání je u nich v posledních dnech tragická. Odešli jim prý dva lidi a úplně nestíhají. S tím Akrapem jsem jim už dával termín do kdy to chci jinak jdu na polici s podáním trestním oznámením za podvod. Po Akrapu jsem si tam stejně koupil commander. Ceny mají super2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
BlackSabbath píše: A není to zbytečné ten Autotune? Já bych řekl, že na závodních motorkách to snad skoro nikdo nejezdí. Pořádně naladit na brzdě a hotovo. To by byl pak Murkin a podobní odborníci bez práce. A nejsou. Asi na tom něco bude.
mám nabídku za polovinu ceny tudíž to je pro mě hodně zajímavé1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
BlackSabbath píše: A není to zbytečné ten Autotune? Já bych řekl, že na závodních motorkách to snad skoro nikdo nejezdí. Pořádně naladit na brzdě a hotovo. To by byl pak Murkin a podobní odborníci bez práce. A nejsou. Asi na tom něco bude.
...tak to autotune taky není všespásné-samozřejmě s tím musíš umět pracovat,musíš vědět hodnoty,které jsou optimalní v daných otáčkách a zatížení a taky jakým směrem ty hodnoty upravovat podle chování motorky.
kdo tohle ví,tak je schopný si na sérovové motorce s "drobnými úpravami" palivovou mapu hodně slušně naladit . samozřejmě pokud se už valí vyšší liga a je třeba odladit závodní řídící jednotku,tak tam je to trošku málo.
velká výhoda je,že si motorku můžeš doladit sám pokaždé,když třeba dokoupíš jiný výfuk,svody,filtr a pod......taky nejde nutně vždy jen o peníze-naložit motorku,domlouvat termín,vézt ji x kilometrů daleko......
stejně tak zařízení může používat více lidí-namontuješ,odladíš,demontuješ a zase to můžeš použít na jiné mašině......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: mám nabídku za polovinu ceny tudíž to je pro mě hodně zajímavé
Tak to jo. Ale teď se nebavme o ceně ale čistě o přínosu, to mě právě zajímá. A rád bych právě slyšel (četl) názor nějakého odborníka...
Naposledy editováno 15.05.2015 15:11:23
Dolph-cz píše: ...tak to autotune taky není všespásné-samozřejmě s tím musíš umět pracovat,musíš vědět hodnoty,které jsou optimalní v daných otáčkách a zatížení a taky jakým směrem ty hodnoty upravovat podle chování motorky.
kdo tohle ví,tak je schopný si na sérovové motorce s "drobnými úpravami" palivovou mapu hodně slušně naladit . samozřejmě pokud se už valí vyšší liga a je třeba odladit závodní řídící jednotku,tak tam je to trošku málo.
velká výhoda je,že si motorku můžeš doladit sám pokaždé,když třeba dokoupíš jiný výfuk,svody,filtr a pod......taky nejde nutně vždy jen o peníze-naložit motorku,domlouvat termín,vézt ji x kilometrů daleko......
stejně tak zařízení může používat více lidí-namontuješ,odladíš,demontuješ a zase to můžeš použít na jiné mašině......
Tak to potom jo. No je pravda, že já mám motorku na brzdě už po několikáté...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
BlackSabbath píše: Tak to jo. Ale teď se nebavme o ceně ale čistě o přínosu, to mě právě zajímá. A rád bych právě slyšel (četl) názor nějakého odborníka...
Pokud se vse spravne nastavi na brzde,neni treba utracet dalsi penize za tyto veci.Treba tovarni zavodni elektriky s tim vubec nepocitaji a neni problem pro ne tohle rizeni do jednotky zakomponovat.Systemy,ktere opravdu funguji,maji jednotky s cenou cca od 50000,-
Murkin píše: Pokud se vse spravne nastavi na brzde,neni treba utracet dalsi penize za tyto veci.Treba tovarni zavodni elektriky s tim vubec nepocitaji a neni problem pro ne tohle rizeni do jednotky zakomponovat.Systemy,ktere opravdu funguji,maji jednotky s cenou cca od 50000,-
Takže jsem se domníval správně Díky...
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Naposledy editováno 04.06.2016 06:05:36
se-se píše: Mám s PC5 tentýž problém. Chyba FI C44, tedy lambda nízké nebo vysoké napětí. Stáne se to po asi 20 km jízdy na dálnici. Stačí pak vypnout a zapnout klíček a chyba je pryč. Přehřátím lambda eliminátoru to není, ten mám u pojistek kde žádné teplo není. Nezpozoroval jem žádné důsledky ani za trvání chyby ale rozčiluje mě to. Myslím že je to principielně špatný přístup Dynojetu k vyřešení tohoto problému. Nahradit lambdu jedním odporem určitě u moderní motorky nestačí. Chtělo by to alespoň měnící se dvě hodnoty v závislosti na otáčkách. Kontrola lambdy podle manuálu obnáší změření napětí při volnoběhu a při otáčkách nad 3000. Myslím že takto kontroluje lambdu i řídící jednotka a bude tam zřejmě nějaká časová konstanta. Zkusím schválně na dálnici pravidelně vymáčknout spojku a jet pár vteřin na volnoběh. Jestli máte někdo tento problém, zkuste to taky. Pokud to pomůže pak by stačil nějaký přepínač mezi dvěma odpory navázaný na otáčkoměr. Nevíte někdo jak skutečně řídící jednotka lambdu kontroluje?
u novějších systémů řídící jednotku přechcat prostě nejde.řj lambdu vyloženě testuje za účelem kontroly stárnutí,kdy se za jízdy schválně na pár sekund zvýší o pár procent dávka paliva a sleduje jak na to lambda reaguje.pokud nereaguje,tak to vyhodí chybu.
jestli tohle umí i tvoje řj nevím.každopádně jen odpor je opravdu slabota,na staré motorky ok,ale novější si stěžují.
se-se píše: Mám s PC5 tentýž problém. Chyba FI C44, tedy lambda nízké nebo vysoké napětí. Stáne se to po asi 20 km jízdy na dálnici. Stačí pak vypnout a zapnout klíček a chyba je pryč. Přehřátím lambda eliminátoru to není, ten mám u pojistek kde žádné teplo není. Nezpozoroval jem žádné důsledky ani za trvání chyby ale rozčiluje mě to. Myslím že je to principielně špatný přístup Dynojetu k vyřešení tohoto problému. Nahradit lambdu jedním odporem určitě u moderní motorky nestačí. Chtělo by to alespoň měnící se dvě hodnoty v závislosti na otáčkách. Kontrola lambdy podle manuálu obnáší změření napětí při volnoběhu a při otáčkách nad 3000. Myslím že takto kontroluje lambdu i řídící jednotka a bude tam zřejmě nějaká časová konstanta. Zkusím schválně na dálnici pravidelně vymáčknout spojku a jet pár vteřin na volnoběh. Jestli máte někdo tento problém, zkuste to taky. Pokud to pomůže pak by stačil nějaký přepínač mezi dvěma odpory navázaný na otáčkoměr. Nevíte někdo jak skutečně řídící jednotka lambdu kontroluje?
Kdybys pročetl vlákno celé, tak by jsi se dozvěděl, že to teplem nebylo. Je to jak píše Dolph-CZ. Kupříkladu u zelených to nefunguje od ročníků 08. Na pár modelů Dynojet udělal oblbovák s názvem Oxygen optimizer. A proč Dynojet na lambdy sere? Protože v US nejedou dle pravidel EU a na US verzích lambdy víceméně nenajdeš.