globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

4.6.2016 v 06:00 | Nahoru | #1
Mám s PC5 tentýž problém. Chyba FI C44, tedy lambda nízké nebo vysoké napětí. Stáne se to po asi 20 km jízdy na dálnici. Stačí pak vypnout a zapnout klíček a chyba je pryč. Přehřátím lambda eliminátoru to není, ten mám u pojistek kde žádné teplo není. Nezpozoroval jem žádné důsledky ani za trvání chyby ale rozčiluje mě to. Myslím že je to principielně špatný přístup Dynojetu k vyřešení tohoto problému. Nahradit lambdu jedním odporem určitě u moderní motorky nestačí. Chtělo by to alespoň měnící se dvě hodnoty v závislosti na otáčkách. Kontrola lambdy podle manuálu obnáší změření napětí při volnoběhu a při otáčkách nad 3000. Myslím že takto kontroluje lambdu i řídící jednotka a bude tam zřejmě nějaká časová konstanta. Zkusím schválně na dálnici pravidelně vymáčknout spojku a jet pár vteřin na volnoběh. Jestli máte někdo tento problém, zkuste to taky. Pokud to pomůže pak by stačil nějaký přepínač mezi dvěma odpory navázaný na otáčkoměr. Nevíte někdo jak skutečně řídící jednotka lambdu kontroluje?

Naposledy editováno 04.06.2016 06:05:36

(reakce na) Dynojet Autotune fail

4.6.2016 v 07:22 | Nahoru | #2

se-se píše: Mám s PC5 tentýž problém. Chyba FI C44, tedy lambda nízké nebo vysoké napětí. Stáne se to po asi 20 km jízdy na dálnici. Stačí pak vypnout a zapnout klíček a chyba je pryč. Přehřátím lambda eliminátoru to není, ten mám u pojistek kde žádné teplo není. Nezpozoroval jem žádné důsledky ani za trvání chyby ale rozčiluje mě to. Myslím že je to principielně špatný přístup Dynojetu k vyřešení tohoto problému. Nahradit lambdu jedním odporem určitě u moderní motorky nestačí. Chtělo by to alespoň měnící se dvě hodnoty v závislosti na otáčkách. Kontrola lambdy podle manuálu obnáší změření napětí při volnoběhu a při otáčkách nad 3000. Myslím že takto kontroluje lambdu i řídící jednotka a bude tam zřejmě nějaká časová konstanta. Zkusím schválně na dálnici pravidelně vymáčknout spojku a jet pár vteřin na volnoběh. Jestli máte někdo tento problém, zkuste to taky. Pokud to pomůže pak by stačil nějaký přepínač mezi dvěma odpory navázaný na otáčkoměr. Nevíte někdo jak skutečně řídící jednotka lambdu kontroluje?



u novějších systémů řídící jednotku přechcat prostě nejde.řj lambdu vyloženě testuje za účelem kontroly stárnutí,kdy se za jízdy schválně na pár sekund zvýší o pár procent dávka paliva a sleduje jak na to lambda reaguje.pokud nereaguje,tak to vyhodí chybu.
jestli tohle umí i tvoje řj nevím.každopádně jen odpor je opravdu slabota,na staré motorky ok,ale novější si stěžují.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.6.2016 v 11:40 | Nahoru | #3

se-se píše: Mám s PC5 tentýž problém. Chyba FI C44, tedy lambda nízké nebo vysoké napětí. Stáne se to po asi 20 km jízdy na dálnici. Stačí pak vypnout a zapnout klíček a chyba je pryč. Přehřátím lambda eliminátoru to není, ten mám u pojistek kde žádné teplo není. Nezpozoroval jem žádné důsledky ani za trvání chyby ale rozčiluje mě to. Myslím že je to principielně špatný přístup Dynojetu k vyřešení tohoto problému. Nahradit lambdu jedním odporem určitě u moderní motorky nestačí. Chtělo by to alespoň měnící se dvě hodnoty v závislosti na otáčkách. Kontrola lambdy podle manuálu obnáší změření napětí při volnoběhu a při otáčkách nad 3000. Myslím že takto kontroluje lambdu i řídící jednotka a bude tam zřejmě nějaká časová konstanta. Zkusím schválně na dálnici pravidelně vymáčknout spojku a jet pár vteřin na volnoběh. Jestli máte někdo tento problém, zkuste to taky. Pokud to pomůže pak by stačil nějaký přepínač mezi dvěma odpory navázaný na otáčkoměr. Nevíte někdo jak skutečně řídící jednotka lambdu kontroluje?

Kdybys pročetl vlákno celé, tak by jsi se dozvěděl, že to teplem nebylo. Je to jak píše Dolph-CZ. Kupříkladu u zelených to nefunguje od ročníků 08. Na pár modelů Dynojet udělal oblbovák s názvem Oxygen optimizer. A proč Dynojet na lambdy sere? Protože v US nejedou dle pravidel EU a na US verzích lambdy víceméně nenajdeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist