globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 13:52 | Nahoru | #1
A není to zbytečné ten Autotune? Já bych řekl, že na závodních motorkách to snad skoro nikdo nejezdí. Pořádně naladit na brzdě a hotovo. To by byl pak Murkin a podobní odborníci bez práce. A nejsou. Asi na tom něco bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 14:29 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: A není to zbytečné ten Autotune? Já bych řekl, že na závodních motorkách to snad skoro nikdo nejezdí. Pořádně naladit na brzdě a hotovo. To by byl pak Murkin a podobní odborníci bez práce. A nejsou. Asi na tom něco bude.

mám nabídku za polovinu ceny tudíž to je pro mě hodně zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 14:48 | Nahoru | #3

BlackSabbath píše: A není to zbytečné ten Autotune? Já bych řekl, že na závodních motorkách to snad skoro nikdo nejezdí. Pořádně naladit na brzdě a hotovo. To by byl pak Murkin a podobní odborníci bez práce. A nejsou. Asi na tom něco bude.



...tak to autotune taky není všespásné-samozřejmě s tím musíš umět pracovat,musíš vědět hodnoty,které jsou optimalní v daných otáčkách a zatížení a taky jakým směrem ty hodnoty upravovat podle chování motorky.

kdo tohle ví,tak je schopný si na sérovové motorce s "drobnými úpravami" palivovou mapu hodně slušně naladit . samozřejmě pokud se už valí vyšší liga a je třeba odladit závodní řídící jednotku,tak tam je to trošku málo.

velká výhoda je,že si motorku můžeš doladit sám pokaždé,když třeba dokoupíš jiný výfuk,svody,filtr a pod......taky nejde nutně vždy jen o peníze-naložit motorku,domlouvat termín,vézt ji x kilometrů daleko......
stejně tak zařízení může používat více lidí-namontuješ,odladíš,demontuješ a zase to můžeš použít na jiné mašině......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist