globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:34 | Nahoru | #61

kubosh píše: Rebel83> jeste bych mel jednu radu,myslim si ze i tvuj model ma prisavani vzduchu do vyfuku,pokud ho nezablokujes bude lambda vyhodnocovat nesmyslnou a nepravdivou smes.

Lambda nemuze nic vyhodnocovat kdyz je nahrazena eliminatorem, ktery po hodine a ve vedru prestane fungovat. Lambda od Autotune maka jak ma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:37 | Nahoru | #62
Rebel83> ja myslim samo lambdu z autotune

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:43 | Nahoru | #63

z-x-r píše: Presne ted si to trefil..bez odpojeni kleen je to rozladene..keca to do vyfuku jine hodnoty.
ma to take:


Popremyslim, mozna asi i vyzkousim

Rebel83-Ty krytky luxus...to si delas sam?


JJ, dnes jsem to spachal, je to z teflonu

Co to je za tu sprcku na tom natahlou?


To je nejaka zaruodolna smrstovacka. Pouzivame to v praci

To si udelej primo luxus jak tuningove
http://www.kawiforum...air-mod.html [/quote]
Dobrej typ

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:45 | Nahoru | #64

kubosh píše: Rebel83> ja myslim samo lambdu z autotune

Uz jsem pochopil jak to bylo myslene. V tom pripade ten Kleen pude do riti urcite

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:49 | Nahoru | #65
Rebel83> sikovnej chlapec...ty krytky si delal na nejakem cnc nebo cim se dela tak krasne vecicky? Pak dej vedet jak ti pomohlo to kleen off

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:59 | Nahoru | #66
Rebel83> no to musi jelikoz lambda meri zbytkovy kyslik,a kleen ho tam pousti.Tim padem lamda vyhodnoti chudou smes a tune tam sere mnohem vic paliva nez je skutecna potreba

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 09:06 | Nahoru | #67

z-x-r píše: Rebel83> sikovnej chlapec...ty krytky si delal na nejakem cnc nebo cim se dela tak krasne vecicky? Pak dej vedet jak ti pomohlo to kleen off

Toto byla pohodicka s prstem v nose, horsi byly redukce na radialni trmeny

Jinak ano, je to z CNC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 10:34 | Nahoru | #68

Rebel83 píše: V tom pripade ten Kleen pude do riti urcite



Není potřeba se ho zas tak rychle zbavovat. Pokud máš vstřikování a ne karburátory, je ovládanej ECU, ta ho otevírá pouze v určitých případech jako je ubrání plynu, zavřenej plyn a volnoběh. Na brzdě když motorku ženeš do otáček je zavřený a nekecá do směsi, ale na volnoběh už jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 11:43 | Nahoru | #69
Hanz.D.> ty vis presne kdy otvira nebo se jen domnivas,rikas jednou jen volnobeh ,o radek vys zas neco jineho?

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 11:53 | Nahoru | #70
Zatím bych to možná nevyhazoval, ale jen ucpal přívod vzduchu. Funkce bude stejná, jen teda neušetříš těch pár gramů na váze a nebudeš s tím mít takovou práci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 11:54 | Nahoru | #71

kubosh píše: Hanz.D.> ty vis presne kdy otvira nebo se jen domnivas,rikas jednou jen volnobeh ,o radek vys zas neco jineho?



přečti si to ještě několikrát

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:10 | Nahoru | #72
Hanz.D.> jo tak to se omlouvam opravdu relevantni informace,vhodna k ladeni ecu.Nakonec dle zdejsich odborniku to vse poresi lambda sonda,takze preji vsem hodne stesti pri ladeni

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:17 | Nahoru | #73
Jen říkám, že není bezpodmínečně nutný vyhzovat AIS k naladění motorky. Jendak se dá zavřít na pořád softwarově a taky ovlivňuje parametry ve fázích, který k ladění nejsou extra nutný. Mimo volnoběhu, tam ti směs ovlivňuje. Kdo ladí na brzdě fáze po zavření plynu? Kdo si zvás si tím ladí brzdnou sílu motoru? Lambda i po ladění je celkem důležitá. Můžeš si motor na brzdě naladit sebelíp, ale jak bude reagovat na změny tlaku, teploty? V tom mu právě pomáhá lambda

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:25 | Nahoru | #74
Hanz.D.> pouze technicka poznamka,cidlo tlaku v aerboxu,teplotni cidlo nasavaneho vzduchu,tws,iap,tak podle techto senzoru si motor zajiste poradi za kazde situace.Nevim o tom ze by lamda resila zmeny tlaku a teploty

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:31 | Nahoru | #75
Lambda je neřeší, ale řeší výkyvy bohatosti směsi závislé na změnách tlaku a teploty. Když nastavíš mapu na tvrdo a nepoužiješ lambdu, připravíš se o možnost aby ECU na tyhle změny mohla reagovat i zpětnou kontrolou výfukových plynů. ECU si jen dopočítává AFR podle hodnot ze senzorů vzhledem k mapě, která byla vytvořená při ladění za určitého tlaku a teploty. Ale nemá žádnou kontrolu jestli je to správně, když nemá lambdu A podmínky následném provozu nejsou nikdy stejné jako při ladění.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:36 | Nahoru | #76
Hanz.D.> ja bych rek ze toto resi korekce vstriku,dle informaci z onech senzoru,sirokopasmovka zadny afr kloudne neuhlida,rekni mi na co se potom dela PWC,kdyz to lambda zkoriguje

edit v serii je samo skokovka

Naposledy editováno 09.08.2013 12:46:27

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:43 | Nahoru | #77
Hanz: ta seriova lambda tam urcite neni kvuli presnemu doladeni smesi, pro menici se podminky ala teplota nebo tlak, to se podle ty skokovky dost dobre neda.

Jinak ono stejne jako ten sekundarni vzduch tak i ty lambdy jedou jen v urcitem rezimu, hlavne kolem volnobehu, takze podle tveho tvrzeni by nebylo potreba ani vyhazovat ty lambdy.

Kloudnej ladic samo ladi i oblast kolem volnobehu, resp prechod z rezimu bez zateze, to je totiz pri prujezdu zatackou znat fakt hodne.

Ono i kdyby ta origo skokovka tu smes ladila podle podminek, tak stejne by mohla max drzet nejake afr, a to neni vzdy vzdy uplne idealni, tzn podle me lepsi naladit na brzde a pripadne si nechat udelat nekolik map pokud se jezdi v diametralne odlisnych podminkach...

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:46 | Nahoru | #78
Reknimi proc se v závodních autech (postě motorech) lambdy používají?
PWC je tam proto, že širokopásmová lambda a seriová ECU dokáže regulovat směs jen v určitém rozmezí. PWC se dává proto, že tím to rozmezí rozšíříš, popřípadě zrušíš úplně.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:50 | Nahoru | #79
Hanz.D.> auto bohuzel neni motorka a ma zcela jiny managment.V serii je skokovka.Dle tvych tvrzeni je vlastne ta americka krabice autotune nesmysl protoze to same umi original ecu.Je videt ze se zde nic za ty roky nezmenilo

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 12:56 | Nahoru | #80
Nikdy jsme neřekl že autotune je nesmysl, však píšu že seriová ECU má jen omezený rozsah ve kterém dokáže regulovat, proto je atotune užitečnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 13:05 | Nahoru | #81
Rebel83> koukal jsem na SW autotune a samo ze jde nastavit hodnota AFR,klasicke osy otacky,%pridani plynu.Dle me ideal se pohybovat mezi 12,5 az 13,5,v techto mezich to bylo vzdycky idealni ,co se tyce vykonu

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 13:24 | Nahoru | #82
HanzD: nejsem odbornik, ale uz sem mel moznost se v par zavodnich strojich vrtat a obvykle se tam prave original rizeni smesi s lambdou nahrazuje rizenim alpha-n.... Tzn bez lambdy ale podle senzoru natoceni klapky... Treba bmw m3, limitovana edice CSL s timhle systemem vyjela uz z tovarny... Narozdil od bezne m3 ktera ma lambdy.... Kazdopadne auto a moto je v rizeni motoru hodne velkej rozdil.

A v serii sirokopasmpva lambda asi v zadne motorce jeste neni, uz teda moc nesleduju novinky, takze mozna v necem hodne aktualnim... Ty skokovky jsou tam kazdopadne kvuli emisim a spravne funkci katalyzatoru, me kvuli idealnimu naladeni smesi....

U aut jsou i wb lambdy a podili se tam na rizeni smesi, ale jak uz bylo receno, auto neni motorka....

A PWC se tam dava proto ze chces zmenit mnozstvi paliva ktere dava seriova jednotka, u te je obtizne ji donutit aby davala to co chces. V rezimu pod zatezi to jede podle pevnejsch map, v closed loop rezimu do toho keca ta lambda a pere se to s PC... Proto se tam davaj ty oblbovaky na lambdy...

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #83
Však právě k tomu Atotune modulu je dodávaná WB lambda.
U těhle aplikací už se nedá mluvit o lambdě ale spíš o AFR senzoru, což principielně je jako lambda.

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 15:15 | Nahoru | #84
Hanz: no hele trosku si myslim ue poucujes lidi co s tim maj vic zkusenosti nez ty, ale treba se pletu a uz je mi totak trosku jedno...

Treba jen detail, pises ze sekundarni vzduch neni potreba zaslepovat ze si ho jednotka otvira kde potrebuje a tam se neladi atd... Problem je ze ten sekundarni vzduch ovlada origo ecu, kdezto hodnoty z lambdy cte piggy back jednotka - PWC a nasledne podle nich upravuje hodnoty co lezou z origo ecu. Ta piggyback jednotka ale zas netusi kdy origo ecu otvira sekundarni vzduch a tudiz kdy dostava z lambdy chybne informace....a proto se snazi regulovat podle chybnych vstupu.... Ta origo jednotka na informace z wb lambdy nedosahne a ani neznam zadnou origo ecu ktera umi wb lambdu obsluhovat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 15:23 | Nahoru | #85

Thunder píše: Rebel83> Tys mi taky poradil ať si dám párátko místo ručky otáčkoměru, tak jsem ti to chtěl oplatit


Thunder> Nenene, to jsem byl já, Rebel za nic nemůůůžééé...

Rebel> Hele, já bych taky potřeboval vyrobit krytku. Konkrétně krytku na... Éééhmmm... Nóóó... Víc raději přes PM...

P.S.: Když tak to tu skryj...

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 17:58 | Nahoru | #86
Vidim panove ze se zde je HADA ja ten KLEEN mam off a dela to zde jak pise Kubosh.
Motorka spesl prechody na studeno chce jakoby chcipat... jak se hazreje je ok..dela to jen na sytic...musim doladit na brzde.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 18:32 | Nahoru | #87

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 18:39 | Nahoru | #88

Eze píše:

Ještě tam chybí:

NO Horse Power
NO Adrenalin
NO Fun

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 18:41 | Nahoru | #89

maciiik píše: Thunder> Nenene, to jsem byl já, Rebel za nic nemůůůžééé...

Rebel> Hele, já bych taky potřeboval vyrobit krytku. Konkrétně krytku na... Éééhmmm... Nóóó... Víc raději přes PM...

P.S.: Když tak to tu skryj...

Kde je ta PM?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 19:20 | Nahoru | #90
Rebel83> hele koukal jsi se na ten ignijet 2008,je to celkem zajimave poctenia pokud jiz neco vis o ecu pochopis .Ja jej samo pouzivam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist