Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
z-x-r píše: Presne ted si to trefil..bez odpojeni kleen je to rozladene..keca to do vyfuku jine hodnoty.
ma to take:
Popremyslim, mozna asi i vyzkousim
Rebel83-Ty krytky luxus...to si delas sam?
JJ, dnes jsem to spachal, je to z teflonu
Co to je za tu sprcku na tom natahlou?
To je nejaka zaruodolna smrstovacka. Pouzivame to v praci
To si udelej primo luxus jak tuningove
http://www.kawiforum...air-mod.html [/quote]
Dobrej typ