globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám řešit sání?
 
5.8.2013 v 21:52
Poslední dobou mi vrtá v hlavě jedna věc.Můj stroj je původem 750 ale motor je 900.Takže devítka dýchá přes airbox pro sedumpade.Říkám si není to málo?Uvažoval jsem to zlepšit například použitím KN filtru který má mít vyšší propustnost,na druhou stranu,jezdím "jak dóda" většinou na čtvrt plynu.
Jaký máte názor?
Anketa: Mám upravovat sání?
Ano,ať ten motor dýchá
25%
3
Neřeš,plocha filtru je dostatečná
75%
9

Mám řešit sání?

5.8.2013 v 22:02 | Nahoru | #1
nejidealnejsi reseni je prece poridit airbox pro 900 a namontovat ho tam. Vyjde to mozna aji levneji jak KN filtr, kterej kdyz tam das a motorka ma karburatory tak budes muset pretryskovat ,protoze to nepojede.

nevim jestli je tvoje masina strikacka nebo karbec a nevim jestli lze namontovat airbox z 900 na tvoji masinu. Prepokladal bych ze ano.Jeste je otazka, pokud je to karbec tak z ceho tam ty karbece sou.

Mám řešit sání?

5.8.2013 v 22:27 | Nahoru | #2
Na XJ sem to resil. Akorat sem vyhodil prachy za novy vetsi priruby k airboxu a dopomohl novymu majiteli k tomu, ze to nemusi resit. Ale pri mym stylu jezdeni sem nepoznal zadne rozdil. Takze bych na to kaslal a radsi ty prachy projezdil

Mám řešit sání?

6.8.2013 v 06:33 | Nahoru | #3
Pánové,díky za reakci.Minulý motor byl karbec,tento je stříkačka.Vstupy do sání jsou upravené aby to pasovalo.Co se týká airboxu z devítky,je to divný.Výrobci standardních filtrů je rozlišují,prodejci KN občas napíšou že jejich produkt lze použít na oba typy.Já měl i orig devítku a zdá se mi že byl jiný,větší.Dostupnost airboxu z devítky je v ČR utopie,z Ebay by se možná našel,ale ceny dílů na tento stroj jsou tam šílené.

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit sání?

6.8.2013 v 08:44 | Nahoru | #4
no tak jestli je to strikacka tak tam ten KN filtr muzes dat..jednotka se s tim popere...nebude to idealni ,ale pojedeto a nic nepoznas.
A nebo pokud to ted jede dobre bez vykonovejch propadu tak se na to vyprdni a nech to tak. To proste zalezi jak se masina chova.

Mám řešit sání?

6.8.2013 v 10:33 | Nahoru | #5
Pokud si mel predtim devitku, tak tak nejak vis, jak to ma asi jet a kolik to ma zrat. Takze uz ted mas nejaky to porovnani a z toho bych vyvodil, jestli resit nebo neresit

Mám řešit sání?

6.8.2013 v 12:35 | Nahoru | #6
Motor jse bez problémů,lineární nárůst výkonu bez propadů či kopanců.Což je podivem,protože stříkačka je nastavená na Airbox a výfukový systém pro Monstera.Tahle stříkačka se s tím moc nepopasuje,nemá podle čeho upravit směs.Žádná lambda,žádný čidlo podtlaku v sání.Možná zkusím někde na srazu brzdu,abych odhalil případné problémy v pásmu které nepoužívám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 14:34 | Nahoru | #7

cuir píše: no tak jestli je to strikacka tak tam ten KN filtr muzes dat..jednotka se s tim popere...nebude to idealni ,ale pojedeto a nic nepoznas.
A nebo pokud to ted jede dobre bez vykonovejch propadu tak se na to vyprdni a nech to tak. To proste zalezi jak se masina chova.



jestli je to strikacka nebo karbec tak s KN se NIJAK nepopere..vysledke bude chuda smes...to je cela pohadka. Neni to strikacka z auta s lambdou.

Anti-Tedy pro tebe uplne na prd vyhozene penize radeji davej 100vervu misto kn

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit sání?

6.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #8
On by asi nebyl problém to čipnout,ale na druhou stranu za výkonem se nehoním takže to nebudu řešit.

(reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 17:31 | Nahoru | #9
z-x-r> A i kdyby tam lambda byla, tak jsem ještě neviděl motocyklovou ECU s lambdou, která by dokázala korigovat směs v tak širokém rozsahu, aby nebylo třeba při výměně laufu, natož filtru korigovat mapu.

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit sání?

6.8.2013 v 17:44 | Nahoru | #10
no kdyz sem dal na strikacku Kn filtr tak to jelo bez zjevnych problemu. Kdyz sem dal KN na kabec tak to bylo uplne v prdeli, motorka nesla do otacek, nekolikrat kopla, zkratka hruza.
Je mi jasne ,ze tam je jendotka a lambda tupa jak z favorita ,ale co mam zkusenost tak kdyz se da Kn na strikacku nebejva to takova katastrofa jako kdyz se da na karbec.

Na oboje bez uprav je to samozrtejme blbost :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 18:20 | Nahoru | #11
cuir> Však to má logiku... stříkačka s lambdou si nějaké malé korekce udělá, ale karbec "nic nevidí" a nepřizpůsobí se. Na druhou stranu je daleko snazší ladit se šroubovákem v ruce, než šaškovat kolem s laptopem a plontat chcechtáky za drahé kábl a ešce zháňat potřebný SW.

Mám řešit sání?

6.8.2013 v 20:01 | Nahoru | #12
Pro mě je to jednoduchý jinak.Stříkačka jako mám já kašle na hodnotu podtlaku v sání,dávkuje furt stejné množství paliva,kdežto karburátor a jeho přesné nastavení je závislé na velikosti podtlaku v sacím potrubí.Proto průchodnější filtr karbece rozhodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 20:30 | Nahoru | #13

J.M.K. píše: cuir> Však to má logiku... stříkačka s lambdou si nějaké malé korekce udělá, ale karbec "nic nevidí" a nepřizpůsobí se. Na druhou stranu je daleko snazší ladit se šroubovákem v ruce, než šaškovat kolem s laptopem a plontat chcechtáky za drahé kábl a ešce zháňat potřebný SW.


presne jak rikas :)
akorat na karbcech stejne nejde nic naladit :D A musi se tryskovat, ale to je jendo. Zkratka sem tim chtel jen rict to co ste uz rekli , ze davat KN pokud to jede je nesmysl.

(reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 22:18 | Nahoru | #14
cuir> Však jsem tím "laděním" myslel veškeré štelování karbce včetně tryskování. Přesně.. dávat KN, když mašina normálně jede, je cypovina. Leda, že chcu mašinu co nejvíc "naladit", ale to už sce znalosti a bez brzdy se to neobejde.

(reakce na) Mám řešit sání?

6.8.2013 v 23:04 | Nahoru | #15

Anti píše: On by asi nebyl problém to čipnout,ale na druhou stranu za výkonem se nehoním takže to nebudu řešit.



Nejde o vykon, ale o to aby jsi nepodpalil ventily a neznicil motor. Nez o to aby to melo vykon

Mám řešit sání?

7.8.2013 v 05:34 | Nahoru | #16
Jenže já nevím jestli jede normálně,protože používám jen spodní půlku otáčkového spektra.Tam je v pohodě,ale jak se bude chovat "navrchu" budu muset otestovat.Navíc nevím jak má ten motor jet,třeba bych se divil po pořádném naladění.Také nevím,jestli má ten airbox vliv na spotřebu,ještě jsem to nespočítal...

Mám řešit sání?

1.9.2013 v 21:30 | Nahoru | #17
no vetsinou se to prave ve spodnich chova divne a v hornich je to pak trelba...takze bych to neresil. No a nebo vyzen pavouky z vejfuku a trochu to protahni. Ono to tomu motoru zajiste neuskodi :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist