Takže potřebuji moto:
-podobný nebo větší vykon oproti TDM
-pohodlí spolujezdce(nemusí byt tak dobré jak na TDM Ale urcite ne "bobek" na SS)
-vyš položené stupačky
-2V,3V,4V to mně je celkem šumák
-cena do 70tis.
Uvazoval jsem o -B12 ale nevím jesli ty stupačky nebudu opět nizko...
-VFR800 prijde mi celkem starý desing ale mozna kdyby byla vymazlena..
Skuste dat nějaké navrhy protože už fakt nevím..
Ja si koupil Bandita 1250S po Cenduru ... a super kroutak, super vykon, krasne se za to tahalo, bylo mi jedno jestli jedu sam a nebo ve dvou ...a ani to moc nezralo ... ... ale po delsi jizde sem byl rozlamanej, motorka je celkem tuha (i kdyz ne jako SS) a tak nerovnosti silnice celkem poznas ... ... No co, zkusil jsem ho, prodal jsem ho ...a jsem zpatky u Cendura.
Pokud chces neco jineho, domluv se s nekym kdo ma co chces a kdo ti to pujci treba na 300-400km vyjizdku (spolecnou) ...a pak se rozhoduj.
Clovicek, kteremu sem Bandita prodal chtel asi totez co ty ... a Bandita (po te co ho koupil) mu proste nesedl ... pry se s nim zkusi szit. To je asi posledni co vim ...
Takze se tu vlastne moc neptej ...ale zkousej
Naposledy editováno 04.08.2013 20:57:17
2 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
Na B12 jsem jel jen asi 10km ,motorově good,akorad se mi to vlnilo v zatačkach ale to prikladam spíše špatnému nastavení tlumiču a nebo tým že ten bandit v budoucnu by padený.
>SirIndy
A proto se tady právě ptám...nepřijde mi že bych jezdil jak "magor" ale prostě na to abych si tu zatačku užil musim mit rychlost a naklon,v tom mně překvapil třeba ten FZS6 ,to povazuji za už za sportovnější načiní a stejně sem škrkl a to nemluvim o tom kdybych na tom chvili jezdil a dostal to trochu do ruky.
Jsem ochotný obětovat pohodlí klidně bych i SS ale to by nedala mladá..
Naposledy editováno 04.08.2013 21:17:42
M.a.x píše: >jirikM
Na B12 jsem jel jen asi 10km ,motorově good,akorad se mi to vlnilo v zatačkach ale to prikladam spíše špatnému nastavení tlumiču a nebo tým že ten bandit v budoucnu by padený.
>SirIndy
A proto se tady právě ptám...nepřijde mi že bych jezdil jak "magor" ale prostě na to abych si tu zatačku užil musim mit rychlost a naklon,v tom mně překvapil třeba ten FZS6 ,to povazuji za už za sportovnější načiní a stejně sem škrkl a to nemluvim o tom kdybych na tom chvili jezdil a dostal to trochu do ruky.
Jsem ochotný obětovat pohodlí klidně bych i SS ale to by nedala mladá..
Pokud obetuje spolujezdec cast pohodli tak me napada Aprilia SL 1000 Falco nebo Suzuki SV 1000S (VTR 1000F nedoporucuji protoze se spolujezdcem je neklidny predek a pri pridani plynu se nadzvedava a vlni se riditka).
2 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
>MedWed tak bych ty stupačky asi taky tahal po zemi...a nebo si odřel víko od motoru :D
Naposledy editováno 04.08.2013 21:31:31
M.a.x píše: >SirIndy Falco mně taky napadlo je to pěkná motorka ,trocha obavy s italu(italové dělají motorky srdce a ne rozmumem) ale snad to zas taka katastrofa nebude,SV 1000 ne...rád jezdím po zadním .
>MedWed tak bych ty stupačky asi taky tahal po zemi...a nebo si odřel víko od motoru :D
Tak u Falca je vyhoda, ze motor je rakouskej. Jediny problem je jednou za desitky tisic km volnobezka a italska elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
2 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto
M.a.x píše: Nevim jak je treba black v porovnani s Futuru ale Black mi prijde v realu jako dost cestak ze straci hodne na hravosti.Ale je to jen vzhledovy pocit...takova lokomotiva na dalnice
No proti Falcu je to parnik. Falco je takova hrava drava mrska, to ti imho sedne nejlip.
Jako klopíš to dost, ale se mi zdá, že vykláníš málo tělo.
Na ty náklony mi přijde, že máš tělo moc rovně.
Že s ním nepracuješ, možná dokonce lehce obrácený náklon, někde...
Ale to jen z fotek, to by Tě musel někdo okouknout naživo.
Když se pořádně nacpeš tělem na vnitřek, tak jak se všude píše, k vnitřnímu řidítku a vnější rameno tuším někde nad víčko nádrže, tak by jsi při stejném náklonu měl docílit vyšší rychlosti.
No a když jezdíš tak ostře, tak nemáš měkký podvozek?
Nechce to přitvrdit?
Třeba jde motka do kolen a moc brzo škrtá.
Taky o tom klesání motky mluví v Twistu wristu, že to má nějaké příčiny, že se to dá správným stylem jízdy eliminovat.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
E:Zvášt na 850 která je jestě trochu braná i na pole... 9tka má podvozek sportovnější..
Naposledy editováno 04.08.2013 23:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto
M.a.x píše: ...dá se to eliminovat tým že ubereš plyn ale pak zas neudřžíš idelaní stopu.....
Tohle právě asi není dobře.
Když není moto pod plynem - pod tahem, pak právě zadek klesá.
Aby neklesal, je třeba jet pod tahem.
Při akceleraci jde motka vzadu nahoru.
Takže ubrání nebude to pravé, jen to sníží dolu ty stupačky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto
VladaM píše: Tohle právě asi není dobře.
Když není moto pod plynem - pod tahem, pak právě zadek klesá.
Aby neklesal, je třeba jet pod tahem.
Při akceleraci jde motka vzadu nahoru .
Takže ubrání nebude to pravé, jen to sníží dolu ty stupačky.
tak to je podle mne blbost....pridavas proto abys dostal váhu na zadni kolo,kdyz pridas tak se ti prizvedne prední vidle a zadek "zaboří" ...skus si to nekde najit technicky podlozene ale ze zkusenosti vím že když jsem zezačatku chtel pro efekt škrknut tak jsem tomu nalozil,cítl jsem jak se mi zadek "zaboril" a skrk jsem....logicky kdyz jedu rovne a moc pridam tak se mi snad zvedne predni kolo ne? a kam by se ta váha ztratila?
Naposledy editováno 05.08.2013 06:50:49
M.a.x píše: Nevim jak je treba black v porovnani s Futuru ale Black mi prijde v realu jako dost cestak ze straci hodne na hravosti.Ale je to jen vzhledovy pocit...takova lokomotiva na dalnice
Jo , je to velký, ale kamoš měl oholený i boční nápis s rozměrama pneu. Řikal, že lahá fakt sama. Asi by se chtělo skusit svézt. Je jasný že s R1 to bude lepší, ale Blacka si chválil jak je hravej a přitom pohodlnej na cestování.
M.a.x píše: tak to je podle mne blbost....pridavas proto abys dostal váhu na zadni kolo,kdyz pridas tak se ti prizvedne prední vidle a zadek "zaboří" ...skus si to nekde najit technicky podlozene ale ze zkusenosti vím že když jsem zezačatku chtel pro efekt škrknut tak jsem tomu nalozil,cítl jsem jak se mi zadek "zaboril" a skrk jsem....logicky kdyz jedu rovne a moc pridam tak se mi snad zvedne predni kolo ne? a kam by se ta váha ztratila?
Taky jsem delaval ze jsem pridal plyn a do toho pritlacil riditka a hned jsem skrtal. Pak se mi to jednou vymstilo a od te doby to nedelam a soustredim se na ciste prujezdy a skrtani prichazi samo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |
padací rámy Yamaha TDM 850 | Ondrka1 | 4 | 19.7.2023 v 08:10 Gahan37 |