globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"
 
3.8.2013 v 08:12
Řeším výměnu baterie.Vzhledem k tomu,že dobíjecí soustava mého stroje je určena pro provoz s baterií s vázaným elektrolytem,hledal jsem samozřejmě tento typ baterie.Nicméně mi neuniklo,že klasiky jsou levnější při stejných startovacích proudech a větších kapacitách.Zajímal by mě váš názor ohledně záměny.Nebude průběh nabíjení nevhodný pro klasickou baterii?
Velikostí kastlíku jeho polohou ani orientací vývodů nejsem vázaný.

Naposledy editováno 03.08.2013 10:16:17
Anketa: Lze provozovat klasiku na dobíjecí soustavě pro vázanou
Ano,bez problémů
100%
8
Ano,životnost ale s horšími parametry
0%
0
Ne,rozdílný průběh je nevhodný
0%
0

Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 08:21 | Nahoru | #1
Nebude

Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 08:23 | Nahoru | #2
Taky si to myslím,ale moje Babička říkala:"Myslet si znamená hovno vědět" Takže si nechám rád poradit.

Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 08:25 | Nahoru | #3
Hlavne jak pises, orientace musi byt spravna u klasiky.

Naposledy editováno 03.08.2013 08:28:49

Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 09:10 | Nahoru | #4
Nebude,je to v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 11:34 | Nahoru | #5
vymenit agm za klasiku je bez problemu

obracene to ale bez problemu neni

(reakce na) Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 13:55 | Nahoru | #6

Anders píše: vymenit agm za klasiku je bez problemu

obracene to ale bez problemu neni



pačemu?

Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 14:22 | Nahoru | #7
Ty nasycené a gelovky jsou citlivé na přebíjení.Taky moje relé "stojí" při dobíjení na 13,5-13,7 voltech,kdežto klasika jede na cca 14,2.

Naposledy editováno 03.08.2013 14:29:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist