globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"
 
3.8.2013 v 08:12
Řeším výměnu baterie.Vzhledem k tomu,že dobíjecí soustava mého stroje je určena pro provoz s baterií s vázaným elektrolytem,hledal jsem samozřejmě tento typ baterie.Nicméně mi neuniklo,že klasiky jsou levnější při stejných startovacích proudech a větších kapacitách.Zajímal by mě váš názor ohledně záměny.Nebude průběh nabíjení nevhodný pro klasickou baterii?
Velikostí kastlíku jeho polohou ani orientací vývodů nejsem vázaný.

Naposledy editováno 03.08.2013 10:16:17
Anketa: Lze provozovat klasiku na dobíjecí soustavě pro vázanou
Ano,bez problémů
100%
8
Ano,životnost ale s horšími parametry
0%
0
Ne,rozdílný průběh je nevhodný
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 11:34 | Nahoru | #1
vymenit agm za klasiku je bez problemu

obracene to ale bez problemu neni

(reakce na) Baterie-záměna klasiky za "nasycenou"

3.8.2013 v 13:55 | Nahoru | #2

Anders píše: vymenit agm za klasiku je bez problemu

obracene to ale bez problemu neni



pačemu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist