globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poraďte
měl jsem 125 virago sestřelily mě z ní.bude mi 18 a chci si udělat papíry na auto a silnější stroj.Občas se chci projet trochu rychleji a nemám trvalej příjem.Takže mě zajímá max. rychlost spotřeba poruchy náhradní díly atd. s viragem sem byl spokojenej jen do kopce a ve dvou tomu trochu :) chyběl výkon budu rád za každou připominku třeba v čem je víc elektrotechniky co má jaky poruchy a tak.
Anketa: jakou
intruder
53%
16
virago
47%
14

1 reakcí na tento příspěvek poraďte

2.8.2013 v 16:12 | Nahoru | #1
no zatim to vypada napinavě

poraďte

2.8.2013 v 16:14 | Nahoru | #2
Rozhodně XV535, nemusím se snad opakovat . Nediv se, že XV125 s motorem 125ccm/12 - 15k do kopce moc nepotáhne. XV535 bude úplně "jiná liga" - motor je pružný má a velký krouťák už od nízkých otáček, takže snese i silné podtočení a počáteční akcelerací nechá za sebou leckterého půllitrového naháče.
A hlavně přívětivé jízdní vlastnosti, v tom nemá XV535 konkurenci, netrpí nectnostmi "čistokrevného" chopperu. Elektrika moc složitá nneí a je přehledně řešená.

Budeš-li mít verzi s elektromagnetickým ventilem přepínání rezervy, tak s tím jsou někdy problémy, že "zaroste", nepřepíná a je třeba jej rozebrat a vyčistit. Ale mně stačilo při každé projížďce ventil občas "jen tak" přepnout tam a zpět, aby nebyl dlouhodobě bez pohybu a problémy s ním žádné nebyly.

XV535 nijak znatelně poruchová není a když, tak je téměř ke všemu výborný přístup, motor s výkonem 46k dokáže s motorkou slušně zametat a s dobře seřízeným motorem je max. rychlost cca 160km/h, ale to u motorky této kategorie ani nevyužiješ. Spotřeba se pohybuje kolem 5l/100km.

VS600 jsem neměl, tož k němu nechť se vyjádří jeho majitelé.

poraďte

2.8.2013 v 23:49 | Nahoru | #3
Když investovat, tak do VS800, po roce mi za tuto radu poděkuješ

(reakce na) poraďte

3.8.2013 v 00:04 | Nahoru | #4

login36158 píše: no zatim to vypada napinavě



Něco na čtení

1 reakcí na tento příspěvek poraďte

3.8.2013 v 07:54 | Nahoru | #5
VS800 má víc jak 35 kw :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte

3.8.2013 v 10:40 | Nahoru | #6
login36158> To nevadí... Motorka může mít max 35kW a zároveň její aktuální výkon nesmí být více, než polovinou výkonu původního. Tedy seškrtit na maximálních přípustných 35kW můžeš jen motorku, která v základu nemá více, jak 70kW a naopak takovou motorku nesmíš zaškrtit na méně, než 35kW (už by to bylo méně, jak polovina původního výkonu).
Stejně tak motorka seškrcená na 25kW už nesmí být upravena z motorky, která má v základu více, jak 50kW, dle nových pravidel řidičáku A2. Tedy už nějde uškrtit na 34k (25kW) třeba YZF-R1, který má v základu 180k.

VS800 má v základu 55k (40kW), takže bys jej nesměl uškrtit na méně, jak 27k (20kW - polovina z 40kW). Takže pokud jej uškrtíš na výkon mezi 27 - 47k (20 - 35kW), jezdit na něm můžeš.

(reakce na) poraďte

3.8.2013 v 22:40 | Nahoru | #7
J.M.K.> Veškeré škrcení, jak říkal Komenský, toliko pro hovado dobré jest, teď ať jezdí na co má noty, až doroste, může to vyměnit!

1 reakcí na tento příspěvek poraďte

3.8.2013 v 22:51 | Nahoru | #8
"Občas se chci projet trochu rychleji a zajímá mě max. rychlost" - pokud chceš jezdit rychle, rovně a dlouho, tak by to chtělo asi trochu jinou skupinu motocyklů, na to choppery prostě nejsou bez ohledu na to, jakou mají maximálku.

Pokud tě ovšem zajímá sportovní jízda, pak Virago 535 je v rámci chopperů hodně dobrá volba.

výhody
motor, motor, motor - výkonný, točivý, celkem bez vibrací
celková geometrie rámu nevylučující sportovní jízdu
značná volnost náklonu
nízká hmotnost
spolehlivost, snadná údržba, kardan

nevýhody
rám je nedostatečně tuhý a při "ostré" jízdě se chová jak lochneska
brzdy - dvoupístek celkem brzdí ale dávkovatelnost nic moc, jednopístek spíš jen přibržďuje
přední vidlice je měkká a při brždění se hodně potápí, což kazí čistou stopu při nájezdu do zatáček
standardně montovaná řidítka (vlaštovky) dost kazí odezvu od řízení a neumožňují přenesení váhy nad přední kolo
motorka je malá a její design už zastaral
pár slabých míst v konstrukci - sběrač výfuku, ložisko v hlavě řízení, volnoběžka starteru a hlavně podtlakové membrány v karburátoru (opravdu stupidní způsob, jak ochcat absenci akceleračních pumpiček)

I když těch záporů je hodně, je třeba si uvědomit že hlavně první tři se vztahují prakticky ke všem strojům daného věku a kategorie a vyniknou až ve srovnání s naháči a spol.

Celkově není Virago v zatáčkách o mnoho schopnější než konkurence, ale na rozdíl od ní ti dává vědět, že jí to prostě baví (lví podíl na tom má charakteristika motoru). Ostatní se na sportovní jízdu tváří v lepším případě neutrálně, v horším dávají najevo, že je jim proti srsti...

Naposledy editováno 03.08.2013 22:53:56

poraďte

4.8.2013 v 19:50 | Nahoru | #9
rychlejší jízdou myslím rovinka tech aspon 120 víc ne jde mi hlavně o cenu a o nahradní díly protože sem ještě v učení a motorku kupuju za to co dostanu z pojistky :) protože sem se na tom viragu 125 rozstřelil :) teda rozstřelil mě alkoholik za volantem :)

poraďte

4.8.2013 v 19:53 | Nahoru | #10
a jak je to s tím zaškrcením ??? jako nevadilo by mi mít v papirech 35 a jinak třeba 50 KW

poraďte

4.8.2013 v 20:01 | Nahoru | #11
120 na rovině bez potíží dá virgl i introš. Na prachy - nevím, nevím..... kolik můžeš dostat za rozflákanou osminku? 20? Možná ždibec víc.... Ale to je furt málo, možná nějaký polovraky od VS i XV, jenže k tomu bude kupa dalších investic. S tim bys měl počítat.

poraďte

4.8.2013 v 20:06 | Nahoru | #12
ja dostanu taky ze zdravotniho :) ale nvm kolik :)

poraďte

4.8.2013 v 20:14 | Nahoru | #13
me se stejne vic zamnlouva to virago :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte

4.8.2013 v 22:40 | Nahoru | #14
JohnnyS08> Měl jsem na XV535DX rovná řidítka s vyššími držáky a s těmi se motorka dala vodit jako víno, jezdila prakticky sama, i pokládání do zatáček šlo silou vůle:







Jen od určitého náklonu se trochu "prala" a po jeho překonání měla naopak tendenci přepadnout, ale to bylo spíše tvarem zadní gumy.

Ohledně výfuku - co Ti na sběrači připadá slabého? Právě ten se postará o ten krouťák odspodu a když se z koncovek vykuchnou tlumítka, zvuk je na daný objem parádní a na motoru se to prakticky neprojeví. Něco jiného je, když nějaké jelito do "bandasky" vyvrtá 30mm díru - akorát to řve jako kroska, motor ztratí spodek a tah a navíc to fouká dolů, zvedá bordel z cesty a ještě hřeje zadní gumu.

Jinak jsem na jízdních vlastnostech XV535 žádnou znatelnou slabinu neshledal, nicméně je pravda, že s vlaštovkami je to jiné kafe.

(reakce na) poraďte

8.8.2013 v 11:33 | Nahoru | #15
J.M.K.> Měl jsem namontovaný hodně podobný řidítka, jako ukazuješ na té fotce, možná úplně ty samý a jejich přínos k ovladatelnosti je neoddiskutovatelný.

Ohledně sběrače mi přijde slabá jeho povrchová úprava, rezne.

login36158> Pokud se ti líbí Virago, tak škrcení řešit nemusíš - vejde se do 35kW otevřená.

poraďte

9.8.2013 v 07:04 | Nahoru | #16
Rovný řidítka na Viragu voděj mašinu samy, stačí naklánět bokama S vlaštovkama jsem ji zkoušel také, naprostý komfort na rovince, ale v pomalé zatáčce to chce opatrněji než se zažijou.

poraďte

31.8.2013 v 11:02 | Nahoru | #17
Je to pár dní co jsem prodal 535ku. Škoda-mohl ses přijít svézt, abys to viděl. Jinak jsem jí měl 3 roky-absolutně bez poruchy. Po koupi jsem dal olej, baterku a po roce nový svíčky, jinak na to člověk nemusí sáhnout.
Motor jede parádně i ve dvou lidech do kopce. Akorát přední brzda byla podle mě slabá.

Jinak ted mam intrudera VS800 a to je samozřejmě jiný kafe. Ale jestli jdeš ze 125, tak to virago ti můžu doporučit

1 reakcí na tento příspěvek poraďte

10.1.2014 v 19:52 | Nahoru | #18
ahoj pánové, potřebuji sehnat řidítka, trochuse mi ohnuly při pádu na bok , líbí se mi vlaštovky , kdyby někdo o něčem věděl levněji.... dejte echo dík



(reakce na) poraďte

20.1.2014 v 16:13 | Nahoru | #19
mastan> Ahoj, levněji než zadarmo neumím. Přijeď do Berouna 1.2. do pivovaru.Ale ozvi se, ať je nenesu zase domů. Jarda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist