paolo_novy Přidat reklamu

Téma: poraďte
měl jsem 125 virago sestřelily mě z ní.bude mi 18 a chci si udělat papíry na auto a silnější stroj.Občas se chci projet trochu rychleji a nemám trvalej příjem.Takže mě zajímá max. rychlost spotřeba poruchy náhradní díly atd. s viragem sem byl spokojenej jen do kopce a ve dvou tomu trochu :) chyběl výkon budu rád za každou připominku třeba v čem je víc elektrotechniky co má jaky poruchy a tak.
Anketa: jakou
intruder
53%
16
virago
47%
14

1 reakcí na tento příspěvek poraďte

3.8.2013 v 22:51 | Nahoru | #1
"Občas se chci projet trochu rychleji a zajímá mě max. rychlost" - pokud chceš jezdit rychle, rovně a dlouho, tak by to chtělo asi trochu jinou skupinu motocyklů, na to choppery prostě nejsou bez ohledu na to, jakou mají maximálku.

Pokud tě ovšem zajímá sportovní jízda, pak Virago 535 je v rámci chopperů hodně dobrá volba.

výhody
motor, motor, motor - výkonný, točivý, celkem bez vibrací
celková geometrie rámu nevylučující sportovní jízdu
značná volnost náklonu
nízká hmotnost
spolehlivost, snadná údržba, kardan

nevýhody
rám je nedostatečně tuhý a při "ostré" jízdě se chová jak lochneska
brzdy - dvoupístek celkem brzdí ale dávkovatelnost nic moc, jednopístek spíš jen přibržďuje
přední vidlice je měkká a při brždění se hodně potápí, což kazí čistou stopu při nájezdu do zatáček
standardně montovaná řidítka (vlaštovky) dost kazí odezvu od řízení a neumožňují přenesení váhy nad přední kolo
motorka je malá a její design už zastaral
pár slabých míst v konstrukci - sběrač výfuku, ložisko v hlavě řízení, volnoběžka starteru a hlavně podtlakové membrány v karburátoru (opravdu stupidní způsob, jak ochcat absenci akceleračních pumpiček)

I když těch záporů je hodně, je třeba si uvědomit že hlavně první tři se vztahují prakticky ke všem strojům daného věku a kategorie a vyniknou až ve srovnání s naháči a spol.

Celkově není Virago v zatáčkách o mnoho schopnější než konkurence, ale na rozdíl od ní ti dává vědět, že jí to prostě baví (lví podíl na tom má charakteristika motoru). Ostatní se na sportovní jízdu tváří v lepším případě neutrálně, v horším dávají najevo, že je jim proti srsti...

Naposledy editováno 03.08.2013 22:53:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte

4.8.2013 v 22:40 | Nahoru | #2
JohnnyS08> Měl jsem na XV535DX rovná řidítka s vyššími držáky a s těmi se motorka dala vodit jako víno, jezdila prakticky sama, i pokládání do zatáček šlo silou vůle:







Jen od určitého náklonu se trochu "prala" a po jeho překonání měla naopak tendenci přepadnout, ale to bylo spíše tvarem zadní gumy.

Ohledně výfuku - co Ti na sběrači připadá slabého? Právě ten se postará o ten krouťák odspodu a když se z koncovek vykuchnou tlumítka, zvuk je na daný objem parádní a na motoru se to prakticky neprojeví. Něco jiného je, když nějaké jelito do "bandasky" vyvrtá 30mm díru - akorát to řve jako kroska, motor ztratí spodek a tah a navíc to fouká dolů, zvedá bordel z cesty a ještě hřeje zadní gumu.

Jinak jsem na jízdních vlastnostech XV535 žádnou znatelnou slabinu neshledal, nicméně je pravda, že s vlaštovkami je to jiné kafe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist