globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1.8.2013 v 20:54
Ahoj, konečně jsem vyřešil problém se hřejícíma se kabelama a jak už to u týhle potvory bejvá jedno opravým a na další přijdu nebo se posere. (je to první motorka co mi takhle dává zabrat, za chvíli bude celá nová)

Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).

Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.

Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)

Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.

Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.

Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?

Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)

Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

11.4.2014 v 12:44 | Nahoru | #61
milion> Tak to ujde

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

20.4.2014 v 18:49 | Nahoru | #62
Tak se zase ozývám udělal jsem synchronizaci karburátorů, vyčištil je vyfoukal 4 atmosférama ze všech stran a foukalo ro všema otvorama stejně, takže sem si jistej že zanesený neudou. Hladina se nedá nastavit (plastový plováky a ventilek nemá vejškový nastavení). Po synchronizaci už jsem si říkal, že je to paráda, když jí ohřeju a pak na volnoběh dám plnej tak se krásně rozbíhá a nedusí se jako to dělávala, asi tejden sem jí nemoch project měl sem v háji záda a dneska sem to prubnul s velkým očekáváním a bohužel za jízdy se pořád dusí :( když jí tam lupnu třeba 3ku a chci se rozject z 4500ot -> přidám plyn a chvíli prská a pak se rozjede. Vyndal sem svíčky VIZ foto. Ještě mám video kde běží na volnoběh 1400ot, když jí přidám a uberu tak otáčky padnou na cca 850 a postupně zase lezou nahoru. To bude podle mě směsí.

Směs sem si nedovolil nastavovat když ta potvora nedrží stejný volnoběžný otáčky jak psal milion nastavení směsi že se maj otáčky zvednout o 50 atd . . tak to nemám šanci poznat. Takže zatim podle barvy zdá se mi to chudý nevíte jak to obohatit ? Jestli se má šroubek u CBR 900 rr rok 98 vytočit nebo zatočit ?

Jinak už mě nenapadá co by to mohlo bejt :( svíčky nový, karbíky čistý, benzín tam teče, proměřil sem podle manuálu i snímač na polohu klapek - ten je dobrej . . . pak už mě napadaj jen rozvody . . . komprese sem taky vlastně měřil a byly dobrý.







Už si říkám že se budu muset poohlídnout po někom kdo se mi na to podívá a nechá mě koukat abych se něco přiučil

+ video

Naposledy editováno 20.04.2014 19:12:00

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

20.4.2014 v 18:57 | Nahoru | #63
kdyz si delal synchro, chodily ti pri pridani stejne soupatka? kdyz si dal fakt plnej skoro do omezovace byly az nahore?

a to duseni je teda jenom v tech otackach nebo to i nejede ve vysokych?

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

20.4.2014 v 19:34 | Nahoru | #64
hele šoupátka chodily stejne, a jestli chodily až nahoru si nepamatuju to když tak můžu kouknout zejtra, ale ono se to bez airboxu nerozběhne do těch horních otáček.
Jinak to kravne jen okolo těch 5500-6500 ot, jak se dostane na 7000 tak se to chytne a jede jak drak.

Ještě sem našel tohle video co sem točil kdysi a je vidět jak se nerozběhne a šoupátka nevylezou nahoru . . .. ale to ještě zlobil 4 válce

Naposledy editováno 20.04.2014 19:37:19

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

20.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #65
a c omas teda za upravy - filtr, vyfuk?

jinak muzes zkusit jednoduse zalepit lepenkou jeden vstup do airboxu. to ti vpodstate obohati smes, tak to pak zkus jestli to bude horsi nebo lepsi. jestli lepsi tak to chce jehlu nahoru (u seriovky asi neklapne).

co membrany?

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

20.4.2014 v 19:54 | Nahoru | #66
milion> když sem koupil moto tak na kyvce byla nalepená nálepka KN ale filtr vypadá jako origo a je tam koncovka a katíky jsou volný, ale mě spíš je divný, že když jsem to koupil tak ta potvoro normálně jela (nebo sem jí jen tak lehtal a nevšim si toho, ale o tom pochybuju), pak sem jí rozebíral, když sem jí upravoval a po složení už najednou blbne. Takže trysky by na to neměly mít vliv a honění jehel taky ne, když jsem s nima nehejbal.

Vlastně sem měl pak problémy s eletrikou když shořel regulátro dobijení a zjistil sem že je tam malá baterka, ale dobijení sem celý proměřil a reg. je novej, baterka taky a to už makalo a pak se to rozebíralo, ale s tim to mít souvislost asi nebude. Jako že by se při dlouhým startování vydřely kroužky nebo se prostě něco zničilo.

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

23.4.2014 v 18:40 | Nahoru | #67
Tak sem to dneska vzal na vyjížďku a vzal si sebou šroubovák, když sem šroubky směsy vytočil na 4 otáčky z původních 1 5/8 tak je to lepší, ale ještě to nejni ono. Víc už sem se bál, že o šroubky při jízdě přijdu hold zkusim někoho fundovanýho kdo se vyzná

Naposledy editováno 23.04.2014 21:03:45

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

8.5.2014 v 23:17 | Nahoru | #68
Tak sem byl v jednom servise optat se jestli maj čas :D a jak mechanik slyšel slovo karburátory bylo mi jasný, že se v tom nechce hrabat a najednou měl spoustu práce :D a říkal ať přijedu nejdřív za měsíc . Pak sem ještě volal s jedním chlapíkem po telefonu a ten mi říkal co by to mohlo bejt, a všechno už sem prošel chtěl jsem od něj skontrolovat podtlaky, jestli ten muj přípravek nekde nepřisává a neseřizuju to špatně . . a že to už taky nedělá.
Tak jsem dneska ucpal jeden vstup do airboxu, jak mi "milion" a ejhle, najednou je klid a jede to sem tam si to škytne . . . takže je to chudý, že by si to přisávalo mezi karburátorama a válcema ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 12:42 | Nahoru | #69

M4rť4s píše: Tak jsem dneska ucpal jeden vstup do airboxu, jak mi "milion" a ejhle, najednou je klid a jede to sem tam si to škytne . . . takže je to chudý, že by si to přisávalo mezi karburátorama a válcema ?



Za zkontrolování, jestli nejsou popraskané příruby na motoru, nebo si tam blbě neusadil karburátory nic nedáš, prostě zkontroluj těsnost celého sání, u starších mašin už jsou plasty airboxu různě podeformované a moc to nesedí/netěsní ani navzájem, ani na karbecu, trochu to můžeš máznout silikonem (stačí obyčejný, ale tak nějak rozumně, vždycky jednu z ploch před tím mázni vazelínou, ať to taky někdy ještě rozebereš ).

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 12:49 | Nahoru | #70
bushman7> Na příruby už jsem koukal trošku tam prasklinky maj, ale nejni to nic extra vim že gumy co jsou na airboxu a dávaj se na karburátory už silikon dávanej měly, ten už byl popraskanej tak jsem dával jinej ale až bude čas kouknu na to znova když tak sem dám fotky

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 13:07 | Nahoru | #71
Co tam máš za výfuk a filtr?, jestli je to moc průchozí, tak to možná budeš muset přetryskovat (kolikrát to fouká i kolem filtru v airboxu).

Naposledy editováno 09.05.2014 13:08:00

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 13:34 | Nahoru | #72
Je tam otevřenej vejfuk a filtr asi origo (na kyvce byla nálepka KaN když sem to koupil) , ale než jsem začal moto rozebírat tak jezdila v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 13:40 | Nahoru | #73
M4rť4s> Tak potom asi opravdu pořádně dotěsnit airbox, já jsem do něj a k plastu na karbecech kupoval nové těsnění, nevím, jak to máš řešené ty, ale já tam mám takovou drážku a v ní tenké těsnění, koupil jsem jej v metráži s kruhovým průřezem o průměru 2mm, je z takové měkčí pěnové hmoty, normálně v prodejně s okroužky a dalšími gumovými těsněními.

No a na závěr jedna moudrost předků, mnohokrát i mnou ověřená, kterou ale už víš, nespravuj co funguje, bo to ještě doku.víš .

Naposledy editováno 09.05.2014 16:46:03

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.5.2014 v 16:53 | Nahoru | #74
bushman7> Dobrá, díky za rady

Jinak, máš pravdu :D , ale já se musel podívat jak to tam maká , né potřeboval jsem to celý rozebrat, aby bylo místo na eletriku, termostat, snímač teploty atd . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

12.5.2014 v 18:35 | Nahoru | #75
Ještě sem nezjištoval odkud ta potvora přisává, ale asi objednám rovnou přiruby na karbíky ať je klid. Nevíte o nějaký stránce kde se daj sehnat díly levnějc než třeba v obchodech ? CBR 900 RR rok 98 motor SC33.

Umim sehnat levnějc jen díly na auta od chlapíků, který to maj z první ruky nebo maj množstevní slevu.

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

12.5.2014 v 21:32 | Nahoru | #76
no jestli se nebojis nejaky pochybny znacky tak zkus ebay - nekoukal jsem jestli to tam maji, nemam na to cas.
jinak http://partsdepot.c...RR+Fireblade/376978/

446kc za ks s dodanim 12 prac. dni. to docela ujde

http://partsdepot.cz...RR+Fireblade/377014/
tady jsou k airboxu, to by bylo asi lepsi sehnat jetejkomplet airbox..

a nebo spis jinak kup si priruby + dynojet pak res neco dal

Naposledy editováno 12.05.2014 21:33:42

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

12.5.2014 v 22:27 | Nahoru | #77
milion> jo na tyhle stránky jsem koukal ale nemoch jsem ty spodní najít :D pak jsem našel ještě u westmoto asi 1500Kč ale jen ty spodní. Kouknu ještě na ebay, to mě nenapadlo

Tak sem našel za 1000 z polska a toho co je z polska se bojim, ale maj věrohodný krabičky Tady

Naposledy editováno 12.05.2014 22:32:35

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

18.7.2014 v 21:44 | Nahoru | #78
Zase sem měl chvíli čas, tak jsem sundal karburátory a všechny gumy napatlal těsněním na motory, aby byla jistota, že si to nepřisává, dokonce sem namazal a zatěsnil airbox a s velkým očekáváním to jel project. Bohužel zázrak se nekonal :( ta potvora furt kašle . . . teď už fakt nevim co s tim :(

Ještě mě napadlo, že nad motorem byl plast, kterej možná bránil vzduchu, aby proudil jakoby náporem do sání, ten sem na motorku zpátky nešrouboval přišel mi zbytečnej ... že by to mohlo bejt tim ?

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

19.7.2014 v 10:26 | Nahoru | #79
jestli myslis u krku nasroubovany na ramu, tak ja to tam taky nemam. melo by to tam byt aby to nesalo teplo od chladice. ja to koupil uz bez toho

jinak to tvoje hatla patla reseni je fakt neco
nechce se mi to cist vsechno zpetne, ale psal si ze pred rozebranim slo vsechno ok, po slozeni ne.
takze napis seznam co jsi rozebiral nebo menil.

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

19.7.2014 v 13:20 | Nahoru | #80
milion> jj přesně ten myslim

Ještě mě napadlo, že by mi to moc foukalo od odvětrání hlavy válců co jde do airboxu (nebo to je od klikovky teď nevim) třeba že by netěsnily ventily a fičelo to do sání a bylo tam moc vzduchu, ale když to má všechny komprese dobrý . . . tak už fakt nevim

Jinak když sem jí koupil tak mi do tejdne odešel regulátor dobijení a baterka všechno nový už to maká altík proměřenej a taky oukey. Když sem to rozebíral, tak sem motorku vlastně celou rozložil to znamená, že zůstal jen rám s motorem jinak všechno bylo dole. Otvory do válců byly zakrytý a karburátory byly skovaný v igelitovým pytli, aby se na ně naprášilo. I v eletrice sem se hrabal a předělával si jí k obrazu svýmu, ale to jen zkracování kabelů a dávání jiných budíků, ale to až po tom co to začlo blbnout. No a když už to blblo tak sem myslel, že se přeci jenom zanesly karbíky, tak sem je rozebral a vyfoukal asi 3 krát a po každý sem bádal kde by mohla bejt chyba. Membrány dobrý všechno průchozí trysky origo jehly taky nastavení karbíků sem neměnil max bohatost a synchronizaci (protože volnoběh nedrží stejný otáčky ale furt lítá nahoru dolu +/- 100 ot). Chtěl sem to dát už i do servisu, ale cápek mi radši řek, že má spoustu práce a bylo na něm vidět, že karburátory se mu fakt dělat nechce přijde mi, že všichní už sou na to líný a jsou zvyklí napíchnout NTB a dělat stříkačky

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

21.7.2014 v 19:11 | Nahoru | #81
Ještě sem zapomněl napsat nový svíčky tam jsou a když ucu jeden vstup do airboxu tak to jede líp.

Naposledy editováno 21.07.2014 19:13:25

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

26.7.2014 v 11:57 | Nahoru | #82
Zdarec, s tím střílením do výfuku, např při prvním startování po zimě, jsem u svého prvního Fireblada ('92 SC28) měl taky problémy. Mohly za to svíčky, které házely špatně jiskru (přes zimu se na nich udělal nějakej hnus povlak a jiskra "jezdila" i po izolátorech). Když motor brzy nechytl, uchlastal se a pak to střílelo o sto šest i s plameny z výfuku Pomohlo vypálení svíček hořákam, ale další jaro to bylo znovu. Při rozjezdech mezi 2-3t otáček se motor i jakoby dusil. Při seřízení mi bylo řečeno, že ve středních otáčkách je moc bohatá směs, což byl hlavní důvod všeho. Když jsem později koupil Dynojet kit, tak jsem přišel na to, že někdo přede mnou už do karburátorů nějakej kit dal a o moc (hodně moc) zvětšil v šoupátkách dírky pro podtlak a ty se pak zvedaly víc než měly = bohatá směs. Dírky jsem zmenšil na průměr vrtáku, který byl součástí Dynojet kitu a bylo po všech problémech

Možná ti má situace v něčem trochu pomůže. Ve tvém případě může být problémů více, když moto může být i z více typů. Nadruhou stranu ale jak říkáš, moto předtím jela normálně.

Těsnost air boxu nehraje roli, musí to fungovat i bez něj. Důležité je, aby to nepřisávalo mezi karburátory a motorem. Stačí i neutěsný vývod z hrdla sání pro měření synchonizací a už je problém. Modely 92-95 měly záslepku na třetím válci (v ostatních šroubky), 96-97 místo záslepky mají připojenou hadičku k podtlakovému kohoutu (pokud je dole nádrž, tak ucpat). 92-95 měly elektrické čerpadlo > s tím zase souvisí jiný typ karburátorů > 92-95 Keihin VP80B vs. 96-97 Keihin VP88A (americké modely měly ještě jiné). Zda jdou kombinovat, ale netuším.
Důležitá je ale 100% čistota karburátorů, což je po přidávání bio sr.ček do benzínu a delším odstavení motorky tak trochu problém

Pokud zapalování dává správně jiskru (např nikde nic neprobíjí, svíčky OK), komprese je OK, karburátory dělají správně směs (výchozí nastavení bohatosti jsou 3 otáčky od utažení, origo jehly nemají výškové nastavení), nikde to mezi karby a motorem nepřisává, tak by to mělo v pohodě vrčet (pokud jsem na něco nezapomněl)

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

26.7.2014 v 19:38 | Nahoru | #83
Hans_76> Jsi z čejkovic u ČB ? Že by sme to nějak spáchali dohromady ? klidně bych ti za to zaplatil když na to přijdem

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

26.7.2014 v 22:00 | Nahoru | #84
Škoda, rád bych to skoukl, ale jsem z těch u Hodonína

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

26.7.2014 v 23:32 | Nahoru | #85
Vysvětlíš mi ještě, jaký dírky v šoupátku si měl zvětšený kde přesně jsou ?

Jak jsem psal o přisávání od odfuku z klikovky tak sem jí taky odpojil a změna žádná takže tím to nebude, musí to bejt prostě karbíky.

U mě to bude asi naopak, protože jak psal "milion" když ucpu jeden vstup do airboxu tak bude větší potlak, vzduch bude proudit rychlejc a bude se víc vysávat palivo a mě to při ucpání jede líp.

Ještě si mi připoměl, že jsem chtěl zkusit máznout závity od měřících šroubků na synchronizaci silikonem na motory, aby byla jistá těsnost a když ani to nepomůže tak asi znova rozeberu karburátory a pustim se do nich s čisticím sprejem a kompresorem s 10 at. nafotim všechno jestli někdo neuvidí něco divnýho . . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

27.7.2014 v 14:00 | Nahoru | #86
Když se podíváš na spodní stranu šoupátka, tam kde vylézá jehla, tak tam jsou dvě dírky. Přes ně je podtlakem vysáván vzduch z horní komory nad membránou a tím se šoupě zdvihá.

Já měl karburátory letos na jaře rozebrané dvakrát, páč napoprvé jsem je vyčistil málo důkladně.
Chce to hlavně "odstrojit" vše v plovákové komoře, vyndat šoupata a všechny kanálky důkladně prostříkat čističem (já použil ten na karburátory) a profoukat kompresorem. Některé kanálky mají víc vyústění, takže to chce různě přicpávat, aby se profouklo fakt vše. Bacha ať si neztratíš podložku, o-kroužek a pružinku ze šroubku bohatosti.

Vše je v nákresu zde (když tak ti i vyfotím nákres z mého manuálu, tam jsou všechny díly popsané)




Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

27.7.2014 v 22:23 | Nahoru | #87
Obrázky rozebraných karbíků
Jj tak jsem to čistil, jako u fichtla a všeho ostatního. Jen jsem neměl sprej (čistič karburátorů), tak to zkusim ještě s nim

Naposledy editováno 27.07.2014 22:23:54

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

8.8.2014 v 18:08 | Nahoru | #88
Tak sem strávil tejden dovolený v posteli s horečkama tak snad přišti tejdne bude energie.
Včera sem si všimnul, že když sem zapoměl zavřít kohoutek tak mi tek benzín. Nestih sem vyzkoumat odkud, ale když je zavřenej tak neteče, jestli si to při běhu nebude přisávat kohoutkem.

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.8.2014 v 08:04 | Nahoru | #89
Zdarec, jaký máš kohout, obyčejný (92-95) a nebo ovládaný navíc podtlakem (96- )? Pokud by v něm byla poškozená membrána, může to tamtudy i přisávat vzduch, pak by to mohlo i špatně otvírat (= málo benzínu) a v extrému může i unikat benzín.

Když jsi psal i o tom mixu dílů z různých moto (SC28, SC33), tak si nejsem vůbec jistý, zda kombinace kabíků z SC28 (Keihin VP80B), neosazené elektrické čerpadlo a podtlakový kohout bude správně fungovat. Při plné nádrži ano (vlastní zkušenost, měl jsem Fireblada 92), ale třeba při nízké hladině nevím nevím. Proč by tam jinak to čerpadlo bylo, že?

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.8.2014 v 15:44 | Nahoru | #90
Mám řízenej podtlakem právě tou membránou mě to napadlo
Jinak skládaný díly si myslim má jen kapoty, protože to byla bouračka jak sem se pozděj dozvěděl

Tak až bude síla, budu bádat odkud to teče
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist