globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1.8.2013 v 20:54
Ahoj, konečně jsem vyřešil problém se hřejícíma se kabelama a jak už to u týhle potvory bejvá jedno opravým a na další přijdu nebo se posere. (je to první motorka co mi takhle dává zabrat, za chvíli bude celá nová)

Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).

Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.

Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)

Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.

Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.

Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?

Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)

Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

19.7.2014 v 10:26 | Nahoru | #1
jestli myslis u krku nasroubovany na ramu, tak ja to tam taky nemam. melo by to tam byt aby to nesalo teplo od chladice. ja to koupil uz bez toho

jinak to tvoje hatla patla reseni je fakt neco
nechce se mi to cist vsechno zpetne, ale psal si ze pred rozebranim slo vsechno ok, po slozeni ne.
takze napis seznam co jsi rozebiral nebo menil.

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

19.7.2014 v 13:20 | Nahoru | #2
milion> jj přesně ten myslim

Ještě mě napadlo, že by mi to moc foukalo od odvětrání hlavy válců co jde do airboxu (nebo to je od klikovky teď nevim) třeba že by netěsnily ventily a fičelo to do sání a bylo tam moc vzduchu, ale když to má všechny komprese dobrý . . . tak už fakt nevim

Jinak když sem jí koupil tak mi do tejdne odešel regulátor dobijení a baterka všechno nový už to maká altík proměřenej a taky oukey. Když sem to rozebíral, tak sem motorku vlastně celou rozložil to znamená, že zůstal jen rám s motorem jinak všechno bylo dole. Otvory do válců byly zakrytý a karburátory byly skovaný v igelitovým pytli, aby se na ně naprášilo. I v eletrice sem se hrabal a předělával si jí k obrazu svýmu, ale to jen zkracování kabelů a dávání jiných budíků, ale to až po tom co to začlo blbnout. No a když už to blblo tak sem myslel, že se přeci jenom zanesly karbíky, tak sem je rozebral a vyfoukal asi 3 krát a po každý sem bádal kde by mohla bejt chyba. Membrány dobrý všechno průchozí trysky origo jehly taky nastavení karbíků sem neměnil max bohatost a synchronizaci (protože volnoběh nedrží stejný otáčky ale furt lítá nahoru dolu +/- 100 ot). Chtěl sem to dát už i do servisu, ale cápek mi radši řek, že má spoustu práce a bylo na něm vidět, že karburátory se mu fakt dělat nechce přijde mi, že všichní už sou na to líný a jsou zvyklí napíchnout NTB a dělat stříkačky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist