globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16

Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:06 | Nahoru | #1
Podle informací Benziny se Verva 100 dělá v rafinerii v Rakousku. Tyhle 100 benzíny právě nemají biopřísady, to je jejich hlavní rozdíl proti N95. Je to znát i podle jejich vůně.

Shellce moc nedůvěřuju, jejich N95 je to samý, co v Onu (ale jak to vím, neprozradím ).

Obecně platí, že v ČR je kvalita paliv špatná

Moje zkušenost:

KTM 450EXC- jen Verva, na N95 horší starty a hůře se sbírala z nízkých otáček
954RR- tam jsem to teda nebyl schopen poznat
Clio Sport- jemnější chod motoru v nižších otáčkách, rychlejší reakce na plyn

ad placebo: Vejfuk to vystihl, naprostý souhlas

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.8.2013 v 22:58 | Nahoru | #2
Hans190> no maš ve všem pravdu. ja v plzni tankovel na šelce u nadraži a nic jsem nepoznal. tak seru nato a tankuju na Ono na domažlicky protoze je to nejlepši cena ve meste. a rozdil tam je. me v praci řikaji ze ono ma nejhorši palivo. no ja kdyz ho natankuju tak v pohode startuji studeny motor bez sytiče. s nic jinym se mi to nepovedlo,takze nastavenim mota to neni...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist