globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?
29.7.2013 v 01:02
Pořád slyším dokola, že se motorkáři dělí na ty co spadli a na ty co spadnou. Jelikož na papírech teprve pracuji a beru to spíš jako prudění od závistivců, kteří na ježdění na motorce nemají koule tak se ptám do jaké kategorie patříte Vy a která kategorie vlastně má převahu nebo co si o tom vůbec myslíte? Díky za odpovědi.

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:18 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:19 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:20 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:21 uživatelem Ascaris

Blokovaní uživatelé: SLEEPER
Anketa: Jak jste na tom s pádem na motorce?
Spadl/a jsem vlastní blbostí.
73%
307
Spadl/a jsem cizí vinou.
8%
35
Jezdím už nějakou dobu a pády se mi vyhýbají.
19%
79

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 10:34 | Nahoru | #31
Kamy> Moc hezky řečeno

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:02 | Nahoru | #32
Lehám si pravidelně 1x za dva roky (jen jednou na sanitu s otevřenou zlomeninou), ale s tim mým nájezdem to beru jako velmi slušnej úspěch

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:03 | Nahoru | #33
Ale taky se přikláním k názoru, že RSV není jako první motorka úplně to nejvhodnější, tím spíše pro holku

1 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 11:07 | Nahoru | #34
Podle mě jsou tyto řeči pitomost a nesmyslné zlehčování. 95% pádů, o kterých vím, šlo naprosto jednoduše předejít a nebylo to tím, že by motorky byly jakkoli záludné. Rozhodně padání není třeba k zlepšování, to je další nehorázná blbost, která se používá pro zlehčování situace a záchranu ega.

Dám sem příklad svého pádu. Bylo to brzy z jara, všechno studené, gumy se ne a ne zahřát. Dvakrát mi ustřelil zadek, jednou jsem to ustál bez problémů, podruhé jsem vyletěl do kačírku, ale nesletěl jsem. Soudný člověk by v tuto chvíli zvolnil, ale já si naopak užíval jak mi to ustřeluje, tlačil to dál a dál, až mi holt uletěl předek. Měl jsem naštěstí dost soudnosti, že jsem za to tahal v přehledné zatáčce, kde jsem viděl, že v protisměru dlouho nikdo nejede, tak jsem ohrozil jen sám sebe, ale stačilo nechtít. A co jsem se z toho naučil? Vůbec nic. To, že přední guma může uletět jsem věděl, že nebyly ideální podmínky a to riziko bylo větší jsem také věděl, vlastně jsem i věděl, že se nejspíš rozsekám, ale tak co, riziko jsem vzal a také jsem se rozsekal.

Proč to píšu? Nedávno jsem se začal hodně vyptávat zkušenějších, obzvlášť mi hodně pomohlo walii, který razí taktiku, že padání ke zrychlování není potřeba a musím uznat, má pravdu. Analýza jízdy, řešení všeho co děláš, porovnávání s ostatními, to člověka zrychlí, naučí ho lépe jezdit, ne to, že se někde vymelu.

Pokud na motorce pojedeš s tím, že ono vlastně asi beztak spadneš, tak spadneš. Musíš vždy jet jen a jen tak, že pád je něco, co se prostě nesmí stát, ano, i tak možná spadneš, stejně tako jako občas zakopneš, ťukneš do něčeho autem, naštveš šéfa etc., ale je dobré mít k tomu správný přístup .

Jen dodám, že toto samozřejmě není nějaká univerzální pravda, ale jen můj názor, nikomu to nevnucuji, jen reaguji na toto téma .

1 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:25 | Nahoru | #35

Pořád slyším dokola, že se motorkáři dělí na ty co spadli a na ty co spadnou. Jelikož na papírech teprve pracuji a beru to spíš jako prudění od závistivců, kteří na ježdění na motorce nemají koule...




dobra demence..., pokude je to brano vazne...

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:25 | Nahoru | #36
4 pády v nulové nebo pomalé rychlosti, 2 pády zhruba ve 120 a jeden pád v rychlejší rychlosti. Těch krizovek nepočítaně. Vše za jednu sezonu a vždycky z banální hovadiny. Vlastně se divím že jsem na živu.
A říkal jsem si mě se nemůže nic stát, takhle jezdí všichni. Jo jenže jim to vycházelo a přitom to mohl být kdokoliv. Nebo na co začínat na slabší, když za rok budu stejně potřebovat silnější, tak koupím rovnou tu silnější a budu opatrný. Jezdit za zkušenýma na litrech taky docela blbej nápad pro nezkušeného. Ale i pár zkušených je už po smrti. Když se ohlédnu, může za to vlastní hloupost, nezvládnutí, nezodpovědnost, zbytečné riskování a přeceňování svých schopností. Nikde to neučí, každý si na to příjde sám. Někdo za to zaplatí finančně, někdo zdravím, někdo životem. Na to se ale myslí až když je pozdě.

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:33 | Nahoru | #37
SLEEPER> pro tebe smrtelně vážně

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:37 | Nahoru | #38
S tou RSV jsi mi pripomela zrovna nedavny pripad sestrenice a jejiho manzela.

Proste na chlup stejny pripad, devitikilo CBR jako prvni motorka a takove to : nejsem bezmozek, budu jezdit pomalu .... clovek po tech letech uz to bere jako by slysel : bla bla bla bla.

Rikam do dvou mesicu mas z toho 4kc za kg

No a co myslite kde je motorka dneska od kvetna Nastesti jen zlomena klicni kost.

1 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:41 | Nahoru | #39
Ono to neni o tom jezdit pomalu, ja jezdim pres dvacet let a za kazdou vyjizdku se mi stane spousty ,,krizovek,, drtiva vetsina ze je nemuzes ovlivnit, treba najedes na cestu vysypanou sterkem, uklouzne ti kolo na hadovi, lehce podklouzne zadni kolo pri spatnem podrazeni, dira v zatacce atd. atd...

Jenze po tech letech jsem se naucil na ne reagovat, ty jako zacatecnik pri prvni krizovce zahamtnes brzdy, vytrestis oci a letis !

Prvni prepalena zatacka a nebudes vedet co s tim.

Naposledy editováno 29.07.2013 11:46:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:41 | Nahoru | #40
Mr.Dreamer> bohužel nemohu úplně souhlasit... Bez pádu prostě hranici nepoznáš.

V automobilovém světě, máš 4 kola - ale při cvičení sportovní jízdy jezdci také dělají chyby a učí se, dostávají hodiny, smyky a řeší krizovky a poučují se z chyb. Ma motorce ale většina těchto chyb končí pádem.

Streetfighteři by ti mohli povídat o čem to je. Třeba Martin Krátký, borec maximálního kalibru, pro mě větší frajer než Pepík Sršeň, neví co je to nepoložená motorka a proč? protože to co na ní dělá by bez odřenin modřin a jiných věcí nikdy nenaučil.

pád v náklonu ve 30kmh je něco jiného než 120... přitom v těch 30kmh se dá technika jízdy učit stejně tak....

Koukni se na motoškolu Míry Lysího... Proč tam asi ty lyže na tlumičích má? Protože to tak má tuna zahraničních motorkářských škol....

A je to proto aby ses naučil jezdil na hraně a dokázal odstranit strach co je kámen problému bezpečné jízdy na motorce...

PS: neobhajuju tuctové pády vzniklé chybou, ostatně, těžko hledat pravou příčinu, když se většina takto padlých motorkářů obhajovat již nemůže.

Naposledy editováno 29.07.2013 11:54:45

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 11:56 | Nahoru | #41
Když sem ještě jezdil na dragstaru, tak se mi povedlo naprosto ležérní a stylový vystoupení. Najel sem v levotočivý zatáčce asi v 70ti na štěrk (silničářský prasata a jejich spravování děr). Všim sem si ho jen několik metrů před sebou, takže mě nenapadlo nic lepšího, než začít brzdit, ustřelila mi prdel, nějakym zázrakem sem se nevyválel hned, ale v brdícím smyku a s tancující prdelí se valil k pravýmu chodníku, kde drakouš zaparkoval smykem přesně podél obrubníku a opřel se o něj pravou stupačkou a vejfukama a mě vyhodil, že sem si pár metrů popoběh, ale neflák sebou
Ale vydělal sem na tom, jak se ten krám opřel plnou vahou o vejfuky, taková poloha někde uprostřed mezi "stojí rovně" a "leží", tak díky tomu mi přestaly drnčet

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:03 | Nahoru | #42
Creck> Já si naopak myslím, že je to o tom jezdit pomaleji. Pokud do zatáčky nevletím rychle tak ji snad zvládnu bez problému, stejně tak i na křižovatce. Když jsem začínala jezdit v autě tak jsem si taky nedovolila jet extra rychle jelikož jsem to neměla v rukou a bála jsem se. Vím, že motorka a auto se srovnat nedají, ale princip myšlení začátečníka, který se nechce při první vyjížďce někde vymlátit je snad stejný.

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:13 | Nahoru | #43

Ascaris píše: SLEEPER> pro tebe smrtelně vážně


V tom pripade ti gratuluju!

Kamy píše: Mr.Dreamer> bohužel nemohu úplně souhlasit... Bez pádu prostě hranici nepoznáš.



Dalsi kvalitni nazor

Prestante mlit sracky a radsi se koukejte naucit jezdit, protoze to co dnes potkavam na silnici, je des a hruza...

Hlavne, ze polovina jezdcu nemaj ani rukavice a ta druha polovina, jede v keckach....

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:15 | Nahoru | #44
Ascaris> jak tu bylo psané v jiném tématu, auto ti na hrbolu nejde na zadní, jako litr když brnkneš po plynu

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:26 | Nahoru | #45
Ascaris> Nemyslel jsem to ze ji nezvladnes, myslel jsem jak budes reagovat kdyz v te zatacce bude neco na co jsi nebyla pripravena. Tohle je obzvlast zenska specialita, brzdy a (zenske je vetsinou zavrou) vytrestit oci.

Ono spousty zacatecniku konci prave tim ze po mesici si reknou a ted uz umim vsechno na svete tradaaa.

Muzu ti rict ze po tech letech je provoz horsi a horsi. Obzvlast dneska, nevim kde se to v posledni dobe vzalo, takovy ten typicky priklad zmrda v razici ksiltofce, vytunena kara za dvacet papiru s trilitrovym motorem.

Takovy ti neda prednost, nebo jede ve tvem pruhu v zatacce a ani se nezacervena - jede dal (nekolikata vlastni zkusenost) to oproti tomu dedove v klobouku maji alespon slusnost.

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:29 | Nahoru | #46

Ascaris píše: Creck> Já si naopak myslím, že je to o tom jezdit pomaleji. Pokud do zatáčky nevletím rychle tak ji snad zvládnu bez problému, stejně tak i na křižovatce. Když jsem začínala jezdit v autě tak jsem si taky nedovolila jet extra rychle jelikož jsem to neměla v rukou a bála jsem se. Vím, že motorka a auto se srovnat nedají, ale princip myšlení začátečníka, který se nechce při první vyjížďce někde vymlátit je snad stejný.



je to o tom jezdit pomaleji a neudělat chybu, pak se člověk logicky nevymele. To je prvotní cíl začátečníka. Je ale na zvážení, jestli RSV je k tomu cíli dobrá cesta

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:33 | Nahoru | #47
moje zatim jedine pady byly fichtl pády. Poprvé jsem si zatáčku moc zkrátil, až jsem potkal zbytek hydrantu v trávě a podruhe to bylo v 0km/h ale z celkem bolestivými následky. Já seděl na své moto, po pravé ruce jsem kámošovi držel jeho nastartovanou babetu, než se vychčije a mezitím mu začla při volnoběhu jaksi zdechat. Tož co jineho, zebral jsem za plyn, ať mu nezdechne a ta mrdcha mi ujela a ja si na ni krasně ustlal a moje moto na mě. Tak jsem se dobrou pul minutu smažil celou prdeli a stehnem na výfuku, hezky v kraťasach a letním hycu.
A svou čízu jsem zatim taky položil jen v 0km/h když jsem ju odepinal od stojanu pro cyklisty, nějak chujovo jsem se postavil mezi moto a nejbližší bicykl a ztratil balanc. To byl pád jak ve zpomaleném filmu, já i moto jsme šli k zemi snad několik vteřin :D

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:44 | Nahoru | #48
osobně znám snad jediného člověka (ale ten začínal na motokrosech a endurech mimo silnice), který na motorce najel přes 20 tkm a nespadnul...ale četl jsem tady na fóru spoustu příspěvků "neboj se toho, taky jsem loni začínal na šestce/litru a nespadnul jsem. už mám najeto 5 tisíc..."

za cca 200 tkm jsem spadnul na:
mustangu ve 12 a 16 letech
babetě v 15
jawce 350 v 16 (jako spolujezdec)
číze 175 v 17
jawce 350 v 18 a ve 20
b6 v 28 (2x) a 29
h9 ve 30 (2x)
h9 (druhý) ve 34
až na výjimky moje vina edit: rychlost, nesoustředění se, leknutí se

pak bylo pár situací, kdy jsem nespadl - třeba když se paní rozhodla odbočovat bez blinkru, nebo když rovně vedla polňačka a bylo bezpečnější na ni vjet než projet pravoúhlou zatáčku zakydanou právě z té polňačky od zemědělců

většinou lehká sklouznutí, jedna srážka s autem.
do 28ti jsem jezdil v obyč džínách, džísce nebo kožené bundě bez chráničů a kožených kotníčkových teniskách, gladiatorech nebo podobných botách (na jawách, shadow 600 a podobně silných/rychlých strojích)

jedinkrát jsem byl fest sedřený, večer jsme strašně zmokli a druhý den - 30° ve stínu - jeli v kraťasech...mladej a blbej
jednou zlomený kotník (gore-tex v botech je lepší než ochrana ), zlomené zápěstí (jako spolujezdec), zlomený prst (na enduru).
s naraženými žebry se 2 měsíce blbě spí, vyzkoušeno několikrát

terénní motorky nepočítám - nepamatuju si na den, kdy bych se aspoň jednou neválel

Naposledy editováno 29.07.2013 12:50:06

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:52 | Nahoru | #49
Mno tak pády a já
Fichtl - jeden pád v oračce prostě jsem to nějak neustál...
Jawa 250/590 Sport - pády z vlastní blbosti, brždění na štěrku, dobrždování, pak drandění s hladinou alkoholu po mezi na chalupě, apod.
Suzuki GS500 - jeden pád v zatáčce cca 50km/h, prostě nějaký imbecil rozsypal písek v zatáčce
Aprilia SL 1000 Falco - No 2.6. návrat ze srazu z Blanska naplavenina na silnici (hlína a nějaký kamínky), otáčet se mi nechtělo tak jsem se na jedničku chtěl projed a ustřelilo mě to, jelikož brzdy jsou fakt ostrý jsem na ně zapoměl a vzal za přední, osudová chyba motorka hned flekovala a já se vyválel - následek odřené plasty a odešla spojková pumpa. 27.7. návrat z jezera a zase podobná chyba brždění přední na trávníku brzdová páčka v háji....

Doporučil bych rozhodně motoškolu, taky se chystám na nějaký kurz až dám motorku dokupy a bude čas...
Druhá věc je problém v autoškolách chrlí jak na běžícím pásu...

3 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 12:59 | Nahoru | #50
trénovat náklony, hoblování slajdrů a stupaček jde prostě i ve velmi malé rychlosti.
Práce s plynem a brzdama platí v každé rychlosti stejně a je lepší si držku nabít v malé rychlosti než ve velké! Kdo z vás tady trénuje driftování? Kdo z vás tady trénuje smyk předního kola? Kdo z vás trénuje řešení krizových situací?

NIKDO a proč? Strach z pádu... dokud nepadáš, nebo nejedeš na hraně nevíš co tě čeká a jaké máš možnosti a tak z toho máš prostě strach. Přirozené ale přitom špatné.... Přitom stačí víc MOTOŠKOL typu Míra Lysí kde tě učí padat!!!!

"tot výcuc celého mého snažení"
"mým cílem není lidi přemlouvat aby padali, ale aby víc trénovali a nebrali si tak k srdci když budou padat při tréningu. To se prostě stát může... a stává se to."

kdo nepadá, jezdí pravděpodobně velmi defenzivně, pro okolí neplynule s tím že když příjde problém, nemáš záruku že zareaguje dobře protože se těmto situacím systematicky vyhýbá...

OD CEHO JSOU školy smyku pro automobily??? Vdyt je to to samé!!!!

to že to někteří viz SLEEPER nedovedli vyčíst je mi líto

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:05 | Nahoru | #51

Kamy píše: Mr.Dreamer> bohužel nemohu úplně souhlasit...Bez pádu prostě hranici nepoznáš.

V automobilovém světě, máš 4 kola - ale při cvičení sportovní jízdy jezdci také dělají chyby a učí se, dostávají hodiny, smyky a řeší krizovky a poučují se z chyb. Ma motorce ale většina těchto chyb končí pádem.

Streetfighteři by ti mohli povídat o čem to je. Třeba Martin Krátký, borec maximálního kalibru, pro mě větší frajer než Pepík Sršeň, neví co je to nepoložená motorka a proč? protože to co na ní dělá by bez odřenin modřin a jiných věcí nikdy nenaučil.

pád v náklonu ve 30kmh je něco jiného než 120... přitom v těch 30kmh se dá technika jízdy učit stejně tak....

Koukni se na motoškolu Míry Lysího... Proč tam asi ty lyže na tlumičích má? Protože to tak má tuna zahraničních motorkářských škol....

A je to proto aby ses naučil jezdil na hraně a dokázal odstranit strach co je kámen problému bezpečné jízdy na motorce...

PS: neobhajuju tuctové pády vzniklé chybou, ostatně, těžko hledat pravou příčinu, když se většina takto padlých motorkářů obhajovat již nemůže.



Dočetl jsem to až k tomu PS, takže budu psát jen o pádech vzniklé tím, že člověk šel až za hranu technických možností.

Ano, této pitomosti jsem dříve věřil a věřil jsem jí rád, protože jsem si alespoň mohl říkat, že jsem mi ten držkopád něco dal, ale když se nad tím zamyslíš, tak to vůbec nedává smysl. JAKÁ HRANA? To jezdíš stále na jednom povrchu, stále stejnou zatáčku, stejnou stopou, při stejné teplotě, vlhkosti etc.? A co teprve motocykl, máš celý život jeden motocykl, máš stále stejné gumy? A co když se ti sjedou, navíc nahuštění se v průběhu jízdy mění, zase zcela jiné podmínky. Co třeba nastavení podvozku, to po každé změně na podvozku musím spadnout, abych poznal hranici? To by se mi pěkně prodražilo...
Na silnici prostě blízko hranici jezdit nesmíš, klidně jezdí kolínko, stupačky, loket, ale musíš mít rezervu, protože tam nejsi sám. Na okruhu to už je jiná, ale to by byla delší debata a jsou tu k ní povolanější.

O motoškole pana Lysého mi tu raději ani nepiš, to co ten "instruktor" učí je už zdraví nebezpečné, ten člověk o jízdě na motorce neví ani Ň.

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:06 | Nahoru | #52

Kamy píše: Přitom stačí víc MOTOŠKOL typu Míra Lysí kde tě učí padat!!!!



Ty se chces ucit padat ? To je zvlastni sport

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:11 | Nahoru | #53
Kdybych tu měl psát vlastní názor, tak bych se akorát nasral, ale řeči typu.."kdo nepadá neumí jezdit" jsou mi k smíchu. Jinak k tématu. Moje skóre: 8 let na motorkách s papírama (přesuny na fichtlu po vesnici a poli nepočítám), ani jedna z mejch motorek neležela (až na výjimku, kdy mi stojící moto shodila sousedka autem:)

Naposledy editováno 29.07.2013 13:11:17

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:17 | Nahoru | #54
Kamy> Netrénuji zaprvý ten pád, protože by pro mě sezóna skončila na tenhle rok stoprocentně...
Druhá věc nemám kde, v provozu to zkoušet nebudu to bych byl asi šílenec, koukám po nějaký ploše momentálně
jediná motoškola v blízkosti je Matyáš Landa jen trošku problém kurzy bezpečné jízdy mě vychází do směn

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:24 | Nahoru | #55
Většina lidí spadne, jde o to se při tom nezabít , moje pádání začalo kdysi dávno už od nějakých 13 let, kdy sem osedlal svůj první peklostroj jawa 555 v brčálově zelené barvě, ze začátku to bylo takové nevinné plácání sebou na dědově dvoře s věčně mokrou trávou, kde sem nakroužil snad milion osmiček dokola, pak jsem vzal chudáka pincka o vlčáka, který se rozhodl, že už ho chůze vedle svého pána nebaví a začal přecházet, no já si to statečně fičel z kopce 60 na budíku a v očích smrt, no ohnul jsem vidle (nejspíš jak jsem šel krutě na jedovatou přední brzdu ), dostal pořádnou pecku do hrudníku o řidítka ale přežili jsme to oba, ja i ten pes.
Podruhý to byla loni moje blbost, chtěl jsem předvést frajerský výjezd z benzínky a lehce jsem to přepálil, no byl z toho takový fofr highside sestup, ale kromě mírně podřených kapot a zlomené pačky a trochu natrženého svalu na stehně od řidítka taky dobrý.
Pak ještě jedno takové nevinné plácnutí na štěrku při dojezdu do křižovatky, ale tam už sem skoro stál, to se ani nedá počítat .

Spousta věcí se dá předvídat, osobně jezdím tak, jako by všichni ostatní na silnici byli debilové , tj automaticky počítám s tím, že mě nikdo nedá přednost, že mě každý plechovkář střihne zatáčku, že kam nevidím mě čeká nějaký problém a je potřeba spomalit, jezdím vpravo s dostatečným odstupem, na nikoho se nelepím a nenasírám, nejezdím mezi pruhy ani přes plnou (skoro se tady popisuju jako svatej , no né, zas tak horké to není, ta rychlost ) a vcelku to vychází a člověk je mile překvapený, když mu občas třeba někdo přednost dá.

Naposledy editováno 29.07.2013 13:29:19

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:37 | Nahoru | #56
Na papírech momentálně pracuji a moje zkušenosti s motorkama jsou teprve v začátcích takže můžu Aprilku popsat pouze jako laik, ale i tak to zkusím.

Resi se to tu furt dokola, ja nevim kde na to lidi chodi ze si koupej litrovej dvouval a budou se na tom ucit a jezdit pomalu. Creck to psal .. to leda ve snu, treba po par mesicich pojedes nekde ne uplne pomalu... jej olej, sterk nebo had -> zaklaplej plyn a \o/.

To uz radsi R1 nez tohle.

Naposledy editováno 29.07.2013 13:38:36

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:43 | Nahoru | #57
Spadnul jsem vlastní blbostí hned tejden po vydání řidičáku. V zatáčce jsem vzal v nánosu štěrku za přední brzdu. Od tý doby jsem poučenej a mám větší respekt k levým zatáčkám. Od tý doby se mi pády vyhýbají (nebo já jim). Občas ale valím oči, když dobržďuju narychlo - člověk musí bejt pořád v pozoru.

(reakce na) Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 13:46 | Nahoru | #58

Ascaris píše: Creck> Já si naopak myslím, že je to o tom jezdit pomaleji. Pokud do zatáčky nevletím rychle tak ji snad zvládnu bez problému, stejně tak i na křižovatce. Když jsem začínala jezdit v autě tak jsem si taky nedovolila jet extra rychle jelikož jsem to neměla v rukou a bála jsem se. Vím, že motorka a auto se srovnat nedají, ale princip myšlení začátečníka, který se nechce při první vyjížďce někde vymlátit je snad stejný.


pokud pojedeš do zatáčky s tím RSV pomalu, tak budeš muset opatrně spojkovat, nebo se ti to v nízkých otáčkách tak zacuká, že tím flákneš stejně...
Ale výrok: "Jelikož na papírech teprve pracuji a beru to spíš jako prudění od závistivců, kteří na ježdění na motorce nemají koule", to se zapíše do místního zlatého fondu

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 14:07 | Nahoru | #59
Matně vzpomínám, kterou motorku, co jsem měl jsem nevycrashoval....no asi ani jednu :)

Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

29.7.2013 v 14:15 | Nahoru | #60
Jen maly poznatek z meho padu : Soustredit se na jizdu a na silnici od prvniho vyjeti od domu az po zaparkovani a vyndani klicku v garazi !!!
Vloni jsem jel z nocni a rano v sest hodin jsem v POSLEDNI zatacce z kopce uz skoro primo pred barakem prehledl sterk a bahno po ranni bource. Proste jsem se uz videl v posteli a myslel si, ze uz jsem doma... Nastesti jen podrene plasty a ohnuta radicka, ale ja se pak tyden nevyspal kvuli nalomenym zebrum .
Téma je zamknuto


TOPlist