globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?
29.7.2013 v 01:02
Pořád slyším dokola, že se motorkáři dělí na ty co spadli a na ty co spadnou. Jelikož na papírech teprve pracuji a beru to spíš jako prudění od závistivců, kteří na ježdění na motorce nemají koule tak se ptám do jaké kategorie patříte Vy a která kategorie vlastně má převahu nebo co si o tom vůbec myslíte? Díky za odpovědi.

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:18 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:19 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:20 uživatelem Ascaris

Uzavřeno 29.07.2013 v 21:21 uživatelem Ascaris

Blokovaní uživatelé: SLEEPER
Anketa: Jak jste na tom s pádem na motorce?
Spadl/a jsem vlastní blbostí.
73%
307
Spadl/a jsem cizí vinou.
8%
35
Jezdím už nějakou dobu a pády se mi vyhýbají.
19%
79

1 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 10:31 | Nahoru | #1
pokud clovek pada pri tom ze se zamerne neco uci, trenuje dovednosti, tak je to naprosto OK.

ale pokud se pada za provozu vlivem nezkusenosti a nepripravenosti, to uz moc ok neni....

ja sem rozhodne pro prvni variantu... Ucit se ucit se blbnout v malych rychlostech, protoze v malych rychlostech to tolik neboli a ani skody nebyvaji fatalni, a clovekovi to strasne moc da...

padat ve vysokych rychlostech uz moc k pouceni byt nemusi... sem totiz presvedcen, ze mnoho padu v provozu je proste zbytecnych a vlivem nezkusenosti ridice...

(pochopitelne se nebavim o pripadech zavinenych Automobilem atpd)

Naposledy editováno 29.07.2013 10:32:27

1 reakcí na tento příspěvek Spadl/a jsem nebo teprve spadnu?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2013 v 11:07 | Nahoru | #2
Podle mě jsou tyto řeči pitomost a nesmyslné zlehčování. 95% pádů, o kterých vím, šlo naprosto jednoduše předejít a nebylo to tím, že by motorky byly jakkoli záludné. Rozhodně padání není třeba k zlepšování, to je další nehorázná blbost, která se používá pro zlehčování situace a záchranu ega.

Dám sem příklad svého pádu. Bylo to brzy z jara, všechno studené, gumy se ne a ne zahřát. Dvakrát mi ustřelil zadek, jednou jsem to ustál bez problémů, podruhé jsem vyletěl do kačírku, ale nesletěl jsem. Soudný člověk by v tuto chvíli zvolnil, ale já si naopak užíval jak mi to ustřeluje, tlačil to dál a dál, až mi holt uletěl předek. Měl jsem naštěstí dost soudnosti, že jsem za to tahal v přehledné zatáčce, kde jsem viděl, že v protisměru dlouho nikdo nejede, tak jsem ohrozil jen sám sebe, ale stačilo nechtít. A co jsem se z toho naučil? Vůbec nic. To, že přední guma může uletět jsem věděl, že nebyly ideální podmínky a to riziko bylo větší jsem také věděl, vlastně jsem i věděl, že se nejspíš rozsekám, ale tak co, riziko jsem vzal a také jsem se rozsekal.

Proč to píšu? Nedávno jsem se začal hodně vyptávat zkušenějších, obzvlášť mi hodně pomohlo walii, který razí taktiku, že padání ke zrychlování není potřeba a musím uznat, má pravdu. Analýza jízdy, řešení všeho co děláš, porovnávání s ostatními, to člověka zrychlí, naučí ho lépe jezdit, ne to, že se někde vymelu.

Pokud na motorce pojedeš s tím, že ono vlastně asi beztak spadneš, tak spadneš. Musíš vždy jet jen a jen tak, že pád je něco, co se prostě nesmí stát, ano, i tak možná spadneš, stejně tako jako občas zakopneš, ťukneš do něčeho autem, naštveš šéfa etc., ale je dobré mít k tomu správný přístup .

Jen dodám, že toto samozřejmě není nějaká univerzální pravda, ale jen můj názor, nikomu to nevnucuji, jen reaguji na toto téma .
Téma je zamknuto


TOPlist