Každopádně je možné "překřížit" hadičky mezi oběma kohouty, čímž se obě polohy prohodí, ovšem prakticky to nemá žádný význam - jestli benzin na polohu ON teče, zatímco na RES neteče, závada se tím nijak nevyřeší, akorát se prohodí polohy, v kterých benzin teče a neteče.
Jestliže benzin neteče v ploze RES, tak se nějakým bordelem ucpalo sítko na "dolním" vstupu horního kohoutu, jestliže neteče v poloze ON, ucpalo to trubku určující výšku hladiny rezervy, popř. část kohoutu bezprostředně za ní.
Nebo, jestli benzin neteče ani na RES, ani na ON a teče jen v poloze PRI, jest vadné podtlakové ovládání dolního (hlavního) kohoutu a s natankováním mizerného benzinu to nemusí vůbec souviset.
Každopádně upřesni, jak přesně se motorka chová, v jakých polohách kohoutu benzin teče a v jakých, potom se můžeme kloudně pohnout dále.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |