globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

31.7.2013 v 20:59 | Nahoru | #1

fockewulf píše: Jenda_FZR> můžeš říct, čím jsi to měřil? Tlak a teplotu...

a přestaňte mě srát, za chvíli budu měnit olej a všude čtu, že Castrol je na hovno, Valvoline ja na hovno a Motul 5100 už je taky na hovno, tak co tam mám nalít



Mám loger s 15ti nezávyslejma vstupama, pro definovatelný čidla, takže připojim libovolný čidlo, klidně i svoje vlastní který ta motorka/auto ani nemusí mít a loguju, naprosto libovolnej parametr. Tlak oleje, teplotu oleje, poměr palivo vzduch, teplotu výfukových plynú, podtlak v sání, teplotu nasávaného vzduchu, podtlak za škrtící klapkou, vstřiky, nabití indučky. Prostě vybereš vstup, připojíš čidlo, skalibruješ a loguješ. Lze samozřejmně měřit i jiný veličiny, stačí prostě nasadit patřičný čidlo/sondu/snímač ... definovat hodnoty a jedeš. Požívám to především na auta ale je to velmi dobře použitelný i na motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

31.7.2013 v 21:20 | Nahoru | #2
Jenda_FZR> Závist.Takový udělátko se by se mi líbilo
Moc se mi líbí komentáře,kde někdo nalije inkriminovaný olej do své mašiny,ta to stráví bez problémů a majitel má pocit že to tak musí fungovat na všech mašinách na světě.
Je jasný,že to není vyložený sráč.Nicméně určité procento problém má,takže tam při určitých okolnostech nějaké potíže budou.

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

1.8.2013 v 05:35 | Nahoru | #3
Jenda_FZR> mohl bys mi hodit link ma ten logger? Rovnez bys mohl napsat,co je to o 12stupnu nizsi teplota o 12 ale od jake puvodni hodnoty?90?110?....

Ad MA a MA2-nic proti,ale oleje splnujici MA mohly uz kdysi splnovat i dnesni MA2. viz treba Silkolene oleje.Krom toho MA2 ma vyssi koeficienty treni,takze to opravdu smysl nedava.

http://www.fuchs-oi...-oleju-dle-jaso.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist