Když je pošlu do prdele, volají znovu. Číslo měnit nebudu, ale sere mě to fest. Jak s tím bojujete vy (jestli se na vás někdy zaměřili, teda).
Naposledy editováno 24.07.2013 11:25:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
dva_hrnce píše: Podle § 96 odst. zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů je zakázáno prostřednictvím sítí nebo služeb elektronických komunikací nabízet marketingovou reklamu nebo jiný obdobný způsob nabídky zboží nebo služeb účastníkům, kteří ve veřejném seznamu podle § 95 odst. 1 písm. b) nebo § 95 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích uvedli, že si nepřejí být kontaktováni za účelem marketingu. Příslušné označení v telefonním seznamu realizuje na vyžádání zdarma každý poskytovatel služeb elektronických komunikací.
zdroj zde
Ale oni se zadnym oficialnim seznamem cisel nepracuji - profi firmy, u kterych si nekdo objedna kampan maji sw, ktery generuje cisla z daneho rozsahu.
Na tato cisla zavola pocitac a pokud cislo existuje (zacne vyzvanet nebo vrati obsazovaci ton), okamzite zavesi a cislo zaradi do databaze (nikdy se ti nestalo, zes mel zmeskany hovor, ktery jsi neslysel ani zazvonit?).
Potom v pracovni dobe prijdou brigadnici a tentyz system jim vytaci ta overena cisla a spojuje jim hovory.
K operatorovi jsou pripojeni TCP/IP linkou SMPP protokolem a maji na svych ESME klientech prirazeny pool cisel ze kterych (opet nahodne zvolenych) ti pak prijde ten hovor. Je to spolecny kseft operatoru a techto firem (kterych u nas je oproti jinym zemim jeste porad pomalu - Cesi moc na telemarketing neskacou).
A tenhle kseft zadny zakon, ktery je 100 let za Grahamem Bellem nedokaze ani definovat natoz postihovat.