Když je pošlu do prdele, volají znovu. Číslo měnit nebudu, ale sere mě to fest. Jak s tím bojujete vy (jestli se na vás někdy zaměřili, teda).
Naposledy editováno 24.07.2013 11:25:37
1 reakcí na tento příspěvek Marketing po telefonu
Kdykoli mi takhle někdo zavolá, představí se a zeptá se mě jestli mám čas, tak naprosto upřímnně bez jakýhokoli slůvek typu "víte, asi, možná, nevím" odpovídám ve stylu:
"Děkuji, nemám zájem (čas) a ni do budoucna nebudu mít zájem (čas)".
Načež se vždy dostaví lehce zaskočená odpověď, trochu zadhrhávání a vypadne z nich většinou jenom:
"dobře, tak děkuji za váš čas, hezký den, nashledanou".
Já se také rozloučím a vše je vyřízeno ve slušnosti, velmi rychle, bez sviňáren na jednu nebo druhou stranu a nikdy už mi znovu ti stejní nevolali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
dva_hrnce píše: Podle § 96 odst. zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů je zakázáno prostřednictvím sítí nebo služeb elektronických komunikací nabízet marketingovou reklamu nebo jiný obdobný způsob nabídky zboží nebo služeb účastníkům, kteří ve veřejném seznamu podle § 95 odst. 1 písm. b) nebo § 95 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích uvedli, že si nepřejí být kontaktováni za účelem marketingu. Příslušné označení v telefonním seznamu realizuje na vyžádání zdarma každý poskytovatel služeb elektronických komunikací.
zdroj zde
Ale oni se zadnym oficialnim seznamem cisel nepracuji - profi firmy, u kterych si nekdo objedna kampan maji sw, ktery generuje cisla z daneho rozsahu.
Na tato cisla zavola pocitac a pokud cislo existuje (zacne vyzvanet nebo vrati obsazovaci ton), okamzite zavesi a cislo zaradi do databaze (nikdy se ti nestalo, zes mel zmeskany hovor, ktery jsi neslysel ani zazvonit?).
Potom v pracovni dobe prijdou brigadnici a tentyz system jim vytaci ta overena cisla a spojuje jim hovory.
K operatorovi jsou pripojeni TCP/IP linkou SMPP protokolem a maji na svych ESME klientech prirazeny pool cisel ze kterych (opet nahodne zvolenych) ti pak prijde ten hovor. Je to spolecny kseft operatoru a techto firem (kterych u nas je oproti jinym zemim jeste porad pomalu - Cesi moc na telemarketing neskacou).
A tenhle kseft zadny zakon, ktery je 100 let za Grahamem Bellem nedokaze ani definovat natoz postihovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
dva_hrnce píše: Medved> nevim no, já to fakt pokládám rovnou, ani se s nima nebavím.. A neobtěžují tak často abych to musel nějak řešit..
to je samozrejme nejjednodussi a prakticky asi jedine mozne reseni.
Pokud se nechces pobavit a dozvedet se, jake pradlo ma dotycna brigadnice na sobe .
1 reakcí na tento příspěvek Marketing po telefonu
mufman píše: Já už jsem v těhle situacích přešel na model upřímnosti.
Kdykoli mi takhle někdo zavolá, představí se a zeptá se mě jestli mám čas, tak naprosto upřímnně bez jakýhokoli slůvek typu "víte, asi, možná, nevím" odpovídám ve stylu:
"Děkuji, nemám zájem (čas) a ni do budoucna nebudu mít zájem (čas)".
Načež se vždy dostaví lehce zaskočená odpověď, trochu zadhrhávání a vypadne z nich většinou jenom:
"dobře, tak děkuji za váš čas, hezký den, nashledanou".
Já se také rozloučím a vše je vyřízeno ve slušnosti, velmi rychle, bez sviňáren na jednu nebo druhou stranu a nikdy už mi znovu ti stejní nevolali.
Řešim to stejně ve vší slušnosti a rychle a nekompromisně jako ty. Prostě nemám čas ani zájem. Díky a už nevolaj
akorat od operatora me obcas (cca 1 za 3 mesice) dojde sms, ze mam moznost mit neco za vyhodnou cenu, posledne to byla druha sim s mobilnim internetem za 260, pricemz, jakozto momentalni zakaznik ju muzu mit za 200
1 reakcí na tento příspěvek Marketing po telefonu
Cort-Dobře ti tak...
1 reakcí na tento příspěvek Marketing po telefonu
Scrappy.Bored píše: Většinou stačí říct,, Dobrý den tady xxxx ze společnosti x...a hned řeknu díky nemám zájem a zavěsim, slušný a rychlý...
Cort-Dobře ti tak...
Chcípni, feťáku.
Jinak tedy, jelikož jsem sluníčkový človíček, řeším to s nima slušně. Tj. zeptám se co potřebují a pak jim poděkuju a zavěsím. Jen jednou jsem babu poslal do prdele, ale to volala čtyřikrát běheeem pěti minut.
Jenže to byl v průměru jeden takový telefonát za 2 - 3 dny. Potom mi došla trpělivost, na "šlušnost" kašlu a jak se ozve "Dobrý den, tady Kráva Blbcová ze společnosti OtravujemVeVnevNoci s.r.o...", tak už ani neodpovím, prasknu sluchátkem - a helemese, stačilo tohle udělat párkrát a už (ťuk,ťuk,ťuk) přes 4 měsíce mám pokoj!
Mr.Dan píše: Největší paštika je, když vás otravuje přímo firma zkamarádíčkovaná s vaším operátorem, kterýmu navíc platíte nemalej měsíční paušál. Typicky třeba ChcípniBank a OuTů.. Jednou jsem jim už řekl, ať mi zavolá nadřízeného a že okamžitě ruším tarif a přecházím ke konkurenci. Nadřízeného jsem se nedočkal, ale dalších monitorovaných virálů už taky ne, takže to asi funguje..
ano, souhlas, i toto sem používal na Outů, když se mi denodenně snažili vnutit "nejvýhodnější" paušál na trhu - až mě nasrali, tak sem řek: "vážení, ještě jeden nevyžádaný hovor na toto téma od vás, a okamžitě odcházím i s číslem ke konkurenční společnosti". Od té doby mě můj vlastní operátor neotravuje.
Kapitolou samou o sobě byl Oskar - jejich "volač" byl natolik neodbytnej, až mě donutil zvýšit velmi výrazně hlas a použít i pár "lidových slov" a típnutí hovoru, nicméně od té doby mám klid.
Naopak, velmi chválím volačky od T-mobilu, který se omluvili ihned po mém oznámení, že nemám zájem a pak již nikdy nevolali.
1 reakcí na tento příspěvek Marketing po telefonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
cort píše: maco> Lhát se nemá!
¨To v desateru božích přikázání napsané není...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
Creck píše: cort> Reknu jim ze nemam zajem a dam jim cislo na corta, ze ten urcite jo
To hodně věcí vysvětluje...
maco> No kdyby jsi hledal v souvislostech (kdo lže, ten krade), v tom vašem manuálu pro život to je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
cort píše:
maco> No kdyby jsi hledal v souvislostech (kdo lže, ten krade), v tom vašem manuálu pro život to je.
To není můj manuál,radši jsem se pro jistotu ještě podíval,jestli to tam náhodou není No ale já jsem mluvil pravdu,já sice mám prachy ale určené na něco jiného než na jejich zhodnocení,takže jsem nelhal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
dva_hrnce píše: cort> tam bude spíš "nepokradeš" než "kdo lže, ten krade"
No,to tam je a ještě tam je Neprahni po domu svého druha,po ženě svého druha,jeho služce,jeho otroku,volu,oslu a čemkoli,co je tvého druha!No a oni prahli po mojich prachách a ne já po jejich procentech,no a vo tom to je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
maco píše: ¨
To v desateru božích přikázání napsané není...
Pri trose snahy by se to na 9.zidovsky (8.katecheticke) naroubovat dalo .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marketing po telefonu
1. Pod úrok 25% nepůjdeš
2. Datumu splatnosti svého věřitele hlídati budeš
a podobně?