bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dráty altík -regulátor
23.7.2013 v 19:40
Zdar,

jak už to bývá, odešel mi na VFR 800 regulátor dobíjení. Takže objednán nový od Elesys, vyměněn. Problém je, že žlutý dráty vedoucí z regulátoru k altíku jsou asi po dvou minutách s natočenym motorem značně horký a na regulátoru samotnym téměř nejde udržet ruka.

Je to normální? Nerad bych něco poškodil nebo začal během jízdy hořet

pokud někdo ví, čím by to mohlo být způsobeno, budu velice rád. Upozorňuju, že v elektrice se nijak zvlášť nevyznám. Hodnoty dobíjení jsou kolem 14V takže regulátor je v cajku.

Díky za jakoukoliv kloudnou odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor

24.7.2013 v 13:23 | Nahoru | #1

gugo píše: petrvtr_new> Snazil jsem se najit na netu licnu s buzirkou a lakovou izolaci marne. Podle me si skrabal oxidaci co ti vylezla po dratech pod buzirku.



Netusim, jestli to Honda pouziva na vodice mezi alternator a regulator, ale izolovany kabel s jednotlivymi lakovanymi draty opravdu existuje/existoval - je urceny pro pajene spoje. Ten lak je stejny jako se pouziva/pouzival na kryti vodive strany plosnych spoju a je pajeci - tzn. ze pri pajeni se roztavi a pomaha vytvorit kvalitni spoj - nemusis draty pred pajenim ocinovavat, matlat kalafunou a tak. Netusim, jestli se da dneska nekde koupit, ale doma ho ze starych zasob jeste par km mam .

edit: prodava se uplne normalne

Naposledy editováno 24.07.2013 13:25:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor

24.7.2013 v 13:28 | Nahoru | #2
Medved> No ale to je neco jineho nez lakova izolace pouzivana na vinuti. Ale mozna jsem to je blbe chapal. Jinak se delaj i cinovany draty to vim.

JInak stim pajenim, ono je to taky docela sporne, protoze polovina lidi ti rekne, ze letovanej spoj se ti uklepe a mimalne v 50ti % pripadu budou mit pravdu, protoze kdyz bude nekde chycenej napevno tak se uklepe. (vim ze se to da delat i tak aby se neuklepal), ale zase je to zavisle umeni kazdeho soudruha a co si budem povidat i na kvalite toho kusu kterej zrovna delas. ME z toho porad vychazi jako optimalni faston (ev, jinej typ nacvakavacicho onektoru).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist