globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bible zataceni
23.7.2013 v 15:39
Zdarec.. Narazil sem na tenhle dobry filmek ... Pro zacinajci jezdce je tam spousty rad a pokrocile urcite neurazi.. Stoji za shlednuti... Jestli to tu uz je tak sorrac..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni

23.7.2013 v 20:53 | Nahoru | #1

BladeRider píše: Tak u motorek je to zrovna naopak čím míň pruhů tím víc motorkář/ka
No tak nejni zase takovej problém je smazat dokud nebrousíš stupačkou je to pořád v pohodě dobře se nechá zkusit co si můžeš dovolit třeba večer na kruháči s menšim poloměrem nejni na to potřeba velká rychlost tak tě pak strach tolik neomezuje a ani to nejni moc nebezpečný navíc si myslim že pád stejně jen tak nehrozí


jj díky za tip, já vím, že to jde i v pomalé rychlosti, mám ale čerstvou gumu, tak lítám pomalu, ale už jsem si našla vhodné parkoviště na podobné kousky, tak jak bude trochu času, tak si zajedu zablbnout, a uvidíme, kam to půjde.. (normálně v provozu mám asi 1,5cm, tak nevím nestačí to?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni

24.7.2013 v 00:02 | Nahoru | #2

Artepx píše: jj díky za tip, já vím, že to jde i v pomalé rychlosti, mám ale čerstvou gumu, tak lítám pomalu, ale už jsem si našla vhodné parkoviště na podobné kousky, tak jak bude trochu času, tak si zajedu zablbnout, a uvidíme, kam to půjde.. (normálně v provozu mám asi 1,5cm, tak nevím nestačí to?)


No tak nesmíš zase věřit všemu co se povídá co to znamená čerstvá guma? chápu teda nová jo je pravda že je hladká a nejni dobrý za to zarvat hned když vyjedeš z pneuservisu ale nejni to zase nic hroznýho to sjedeš prakticky okamžitě během jedný krátký projíždky naopak na novej ti to půjde líp jak na 10 let starej která je tvrdá a moc nedrží.No já bych nerozlišoval v provozu a na okruhu já třeba jezdim jen v provozu až zjistíš že potřebuješ větší náklon nesmí tě limitovat strach když to budeš mít vyzkoušený jen tak tě nějaká zatáčka nebo situace nepřekvapí protože budeš vědět že máš ještě velkou rezervu jinak pozor na ty parkoviště aby tam nebyla nějakej kluzkej povrch nebo to nebylo zaolejovaný mnohem lepší mi na to přijde ten kruháč jen si je tak lehce párkrát projeď vždycky když tudy pojedeš a postupně přidávej na náklonu a rychlosti a uvidíš že to přijde samo i když se dostaneš na hranu tak to včas poznáš jen je potřeba se naučit pracovat s plynem jak je v tom videu hlavně plynule pokud nechceš teda jet smykem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist