Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.






Téma: Problem ze syticem
20.7.2013 v 20:24
Zdarec motobando,kamos ma problem.Jedna se o drakstara 125.Je mozne aby nefungoval vubec sytic pri studenem startu kdyz jede motorka jen na jeden valec?nebo je problem v sitici nebo v karburatoru.Diky za rady,jizde zdar.

Problem ze syticem

20.7.2013 v 22:03 | Nahoru | #1
Spíš, než po sytiči bych šel prvně po svíčce na nefunkčním válci, stejně jako změřil kompresní tlaky. Když se jeden válec za studena nechytá, tak v karbci chyba nebude - předpokládám, že je řeč o jednokarbcové verzi, stejně jako XV125.

Problem ze syticem

21.7.2013 v 05:07 | Nahoru | #2
Sory chlapi spatne sem definoval problemy drakstara 125,1 karbec
1.nejdede predni valec
2.sytic vubec nereaguje (mel by zvysit otacky a nic)

1 reakcí na tento příspěvek Problem ze syticem

21.7.2013 v 12:01 | Nahoru | #3
Ohledně sytiče... A motor tedy za studena chytne bez ohledu na polohu sytiče a bez plynu? To vypadá spíš na to, že sytič nezůstává viset v otevřené poloze - zkontrolovat ovládací lanko a zda se ovládací element na karbci pohybuje v celém zdvihu. Pokud ano, tak karbec ven a zkontrolovat samotný sytič, zda těsní a nepropouští stále.
Hodně by napověděla také barva svíčky na zadním (funkčním) válci... bude-li černá, je směs jasně bohatá.

Ohledně válce... rovněž kouknout na svíčku, ale jestli válec nejede hlavně za studena a chytne se po ohřátí a hlavně až při přidání plynu, zatímco na volnoběh nepálí, tak to vypadá na slabou kompresi - změřit kompresní tlak a bude-li nízký, tak motor ven, sundat hlavu a válec... mohou být vyběhané kroužky (to by bylo poznatelné i podle silného "foukání" při odpojení hadice odvětrání karteru), nebo podpálené a netěsnící ventily. Před rozebráním válce pochopitelně prvně změřit a popř. seřídit ventilovou vůli a poté měření komprese zopakovat.

V první řadě ale zkusit nové svíčky... i ty dovedou někdy způsobit dost nevyzpytatelné chování.

Také, pokud válec za studena nejede vůbec a nechytne se ani při přidání plynu, tak může být vadná i zapalovací cívka, nebo vybavovací cívka na klice (pick-up coil). Kontrola potom klasický postup - svíčku vyšroubovat, napojit na fajfku, položit šestihranem na plášť motoru a zkusit, zda při protáčení starterem (při studeném motoru) dává jiskru.

(reakce na) Problem ze syticem

21.7.2013 v 19:53 | Nahoru | #4
J.M.K.> Děkujeme Ti za obšírný koment,fakt jsi nám pomohl

Problem ze syticem

22.7.2013 v 08:27 | Nahoru | #5
Diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VT 125 Shadow nebo Yamaha XVS... Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar Logříček 3 27.7.2019 v 23:08 Romansan
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Brzdění cruisera v dešti Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 27 17.5.2019 v 08:31 HrnčířKraus
Malý chopper Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar Vagomi 5 1.7.2017 v 16:38 Mr.Dreamer
Co na chrom? Suzuki VS 1400 Intruder, Yamaha XV 1100 Virago, Suzu... Kalanis 26 19.5.2017 v 12:14 Bůča_

TOPlist