bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem ze syticem
20.7.2013 v 20:24
Zdarec motobando,kamos ma problem.Jedna se o drakstara 125.Je mozne aby nefungoval vubec sytic pri studenem startu kdyz jede motorka jen na jeden valec?nebo je problem v sitici nebo v karburatoru.Diky za rady,jizde zdar.

Problem ze syticem

20.7.2013 v 22:03 | Nahoru | #1
Spíš, než po sytiči bych šel prvně po svíčce na nefunkčním válci, stejně jako změřil kompresní tlaky. Když se jeden válec za studena nechytá, tak v karbci chyba nebude - předpokládám, že je řeč o jednokarbcové verzi, stejně jako XV125.

Problem ze syticem

21.7.2013 v 05:07 | Nahoru | #2
Sory chlapi spatne sem definoval problemy drakstara 125,1 karbec
1.nejdede predni valec
2.sytic vubec nereaguje (mel by zvysit otacky a nic)

1 reakcí na tento příspěvek Problem ze syticem

21.7.2013 v 12:01 | Nahoru | #3
Ohledně sytiče... A motor tedy za studena chytne bez ohledu na polohu sytiče a bez plynu? To vypadá spíš na to, že sytič nezůstává viset v otevřené poloze - zkontrolovat ovládací lanko a zda se ovládací element na karbci pohybuje v celém zdvihu. Pokud ano, tak karbec ven a zkontrolovat samotný sytič, zda těsní a nepropouští stále.
Hodně by napověděla také barva svíčky na zadním (funkčním) válci... bude-li černá, je směs jasně bohatá.

Ohledně válce... rovněž kouknout na svíčku, ale jestli válec nejede hlavně za studena a chytne se po ohřátí a hlavně až při přidání plynu, zatímco na volnoběh nepálí, tak to vypadá na slabou kompresi - změřit kompresní tlak a bude-li nízký, tak motor ven, sundat hlavu a válec... mohou být vyběhané kroužky (to by bylo poznatelné i podle silného "foukání" při odpojení hadice odvětrání karteru), nebo podpálené a netěsnící ventily. Před rozebráním válce pochopitelně prvně změřit a popř. seřídit ventilovou vůli a poté měření komprese zopakovat.

V první řadě ale zkusit nové svíčky... i ty dovedou někdy způsobit dost nevyzpytatelné chování.

Také, pokud válec za studena nejede vůbec a nechytne se ani při přidání plynu, tak může být vadná i zapalovací cívka, nebo vybavovací cívka na klice (pick-up coil). Kontrola potom klasický postup - svíčku vyšroubovat, napojit na fajfku, položit šestihranem na plášť motoru a zkusit, zda při protáčení starterem (při studeném motoru) dává jiskru.

(reakce na) Problem ze syticem

21.7.2013 v 19:53 | Nahoru | #4
J.M.K.> Děkujeme Ti za obšírný koment,fakt jsi nám pomohl

Problem ze syticem

22.7.2013 v 08:27 | Nahoru | #5
Diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... Danda01 4 13.9.2023 v 12:39 Romansan
Omezovač Yamaha XVS 125 DragStar Maty7462 5 29.3.2021 v 09:25 Maty7462
Yamaha XVS 125 DragStar vs Honda VT... Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar TheHov 0 14.6.2020 v 22:29 TheHov
Elektřina v háji , prosim o radu Yamaha XVS 125 DragStar Sifál 9 29.11.2019 v 12:07 gugo


TOPlist