bmw_r1300gs_cartec





Téma: Aprilia RSV4
 
10.7.2013 v 13:57
Zdravím,
jen tak se nudím a prohlížel jsem inzerci a tak a koukal jsem na tu Aprilku RSV4, proč myslíte, že nemá moc úspěch? Mě se fakt libí a chvíli jsem o ní i uvažoval...ale fakt jsem jí naživo viděl jednou a v inzerci a databázi taky skoro není. Rozhodně slávy původního modelu asi nedosáhne, ale fakt mě zajímá proč...co myslíte?

Jakože hnusnej design?

Pav.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4

10.7.2013 v 13:59 | Nahoru | #1
Je mrňavá a nemá miliardu koní.

Tos už prodal duc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

10.7.2013 v 14:00 | Nahoru | #2
FiZzeR> Koní má akorát, mrňavá je no :) ale tak to zase někomu nevadí....

Neprodal, to je jen pro formu ta inzerce :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

10.7.2013 v 14:02 | Nahoru | #3

Sefo píše: FiZzeR> Koní má akorát, mrňavá je no :) ale tak to zase někomu nevadí....

Neprodal, to je jen pro formu ta inzerce :)



habaďůra na manželku?

(reakce na) Aprilia RSV4

10.7.2013 v 14:06 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: habaďůra na manželku?



na babičku :)

Aprilia RSV4

10.7.2013 v 16:08 | Nahoru | #5
design? nemyslim si. Je nadherna. Za me, nejhezci superbajk poslednich let.

...mozna se lidi bojej treba spolehlivosti, kdyz se doctou jak Max v sbk oddelaval treba 40 motoru za sezonu

Aprilia RSV4

11.7.2013 v 18:28 | Nahoru | #6
Je to skoda, ze jim moc neni na prodej. Je nadherna. Pritom starych RSV je spousty a za smesne penize...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4

11.7.2013 v 19:46 | Nahoru | #7
Podle mě je to hlavně cenou a "malým výkonem"....
RSV4 R dala na motor i třeba K1-2, nicméně mě se taky hodně líbí. Je to
stylovka, má krásnej zvuk..... akorát je vážně mrňavá což bude asi další důvod proč je jich málo
Jinak za mě, je to krásnej bajk, moc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 09:44 | Nahoru | #8
GRASSEL> Fakt myslíš, že to až tak nejede? Já teda nemůžu soudit, ale podle recenzí to je tak půl na půl

(reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 09:56 | Nahoru | #9
Sefo> ona i ve štocich moc nestíhala(vůbec) a v upravě superbiku stojí šilený prachy
jinak jak píše GRASSEL souhlas
jako hobik bych ji neutáhl jedině kdybych byl Vatanen (a to bohužel nejsem)

Aprilia RSV4

12.7.2013 v 10:55 | Nahoru | #10
Kdyz RSV4, tak jedine Factory APRC.

S tim vykonem to nebude tak horky, ano GSXR 05+ ji na dlouhe rovine daji, ale zas ten podvozek a elektronika, kt. motorka disponuje...

Byt to levnejsi a (na elektroniku) spolehlivejsi stroj, jdu po ni hned. Musi to byt bomba svezeni na technicke trati (Most, Oschersleben, Pannonka...). Hlavne nemam pocit, ze by lehce min poniku ve spicce bylo takove zlo. Papirove to ma mit 180PS, realita samozrejme bude jina...
(jen pro zajimavost: 4-valcovy radovy litr s realnym vykonem 163PS na motoru umi 2:12 v Brne a to v sedle s amaterskym endurance zavodnikem...)

Take jsem na dromu slysel info, ze v Nemecku se prodava jakasi vylepsena "SBK" verze, kt. fakt jede...

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:11 | Nahoru | #11
A mě se kurva líbí. Je mrňavá, je sexy, má nádhernej zvuk, naživo vypadá o 100% líp než na obrázcích a 175k zas tak málo není. Rozhodně ne na silnici.
Má ale jednu nevýhodu - má o dva válce navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:15 | Nahoru | #12

Jindrej píše:
Má ale jednu nevýhodu - má o dva válce navíc



tohle ovsem beru jako vyhodu

(reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:16 | Nahoru | #13

Jindrej píše: A mě se kurva líbí. Je mrňavá, je sexy, má nádhernej zvuk, naživo vypadá o 100% líp než na obrázcích a 175k zas tak málo není. Rozhodně ne na silnici.
Má ale jednu nevýhodu - má o dva válce navíc



To se nepočítá, jsou do V. Bral bych ji všema deseti, jen kdyby nestála takovou oblož.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:19 | Nahoru | #14
Jindrej> Nedávno kolem mě proletěla, to je taky jediná co jsem viděl a zvuk fakt super, největší libovka!

(reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:35 | Nahoru | #15
Stejnak bych šel jedině do Factory. Ta je ale drahá jak prase a mít ty money, už bych zase hodně přemýšlel o 1198S nebo DB7.

Sefo> mě dlouho nechávala chladným. Jak jsem jí ale viděl a slyšel (s akrapama) naživo, tak jsem sakra rychle změnil názor. Ta prdelka je libová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:40 | Nahoru | #16

SLEEPER píše: tohle ovsem beru jako vyhodu


nemohu posoudit, na V4 jsem nejel, ve dvouválu jsem se ale našel. Mě rozhodně mnohem víc vyhovuje a baví, než R4 nebo R3 motor.
E: skladba vět jak retard

Naposledy editováno 12.07.2013 13:42:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:42 | Nahoru | #17

Jindrej píše: nemohu posoudit, na V4 jsem nejel, ve dvouválu jsem se ale našel. Z mého hlediska mi rozhodně mnohem víc vyhovuje a baví, než R4 nebo R3 motor.



protože jsi ještě nejel na V4 hovno tříhrnek, TOHLE je kompromis mezi R4 a V2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:43 | Nahoru | #18
FiZzeR> kompromisy jsou vždycky nahovno

(reakce na) Aprilia RSV4

12.7.2013 v 13:44 | Nahoru | #19
Jindrej> tohle je výjimka co potvrzuje pravidlo

Aprilia RSV4

12.7.2013 v 15:35 | Nahoru | #20
To říkáš ty, ten kdo okusl v60 magnesium?
Nebo neokusil a proto nevíš?
Už ti konečně musím půjčit amanna, abys pořád nescházel na zcestí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

13.7.2013 v 10:53 | Nahoru | #21

Sefo píše: GRASSEL> Fakt myslíš, že to až tak nejede? Já teda nemůžu soudit, ale podle recenzí to je tak půl na půl



ano, je to tak. Když jsem tady závodil s klukem co jí testoval pro motocykl tak to bylo znát (hlavně nad cca 200), ještě jel bigbang a cbr 09. Ale říkám, možná bych se na to i vysral a doháněl to jinak, protože ten sound a styl je krásnej.....
A to i s origo vejfukem, pokud pro tebe není malá tak bych do toho šel
Stará RSV taky neměla výkon ale dá se s tím něco dělat a RSV4 je podle mě hlavně o stylu.

Dokonce jí kvůli tomu dal pryč i "padre", a ten předtím na ní sedal z šestky, přesto byl zklamanej (FACTORY)

Naposledy editováno 13.07.2013 11:06:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4

13.7.2013 v 16:22 | Nahoru | #22
GRASSEL> jenze ten ji vymenil za 205 konovyho stocka

ale asi mate pravdu, tak rsv4 vubec nejede

(reakce na) Aprilia RSV4

13.7.2013 v 18:49 | Nahoru | #23
SLEEPER> ano, protože chtěl silnější... nicméně v době kdy jí měl tak na jiným litru nejel takže tak. Videa z dromu jsou hezký ale bohužel o ničem nevypovídaj, na dromu není snad jedinej člověk kterej jede sériovej převod.....
Nemluvím o dalších úpravách jako elektronika atd.

Mě RSV4 bere hodně, nicméně ten výkon je bohužel holej fakt.

Aprilia RSV4

13.7.2013 v 19:25 | Nahoru | #24
Třeba tady od času 4:30, sice je to nějakej plísňař ale od tohohle času tahá na rovince. Je tam krásně vidět jak už ta motorka pak nemá šťávu a už se jí moc nechce
Pokud tě na ní někdo pojel a ty si jel na géčku tak buď to bylo převodama, tebou a nebo ti někdo vyhodil svíčku

(reakce na) Aprilia RSV4

13.7.2013 v 20:38 | Nahoru | #25

SLEEPER píše: GRASSEL> jenze ten ji vymenil za 205 konovyho stocka

ale asi mate pravdu, tak rsv4 vubec nejede


všímni si že ve světovejch štocich APRILKA prostě neniiiii a je jasný proč.....pač ji všichni nakládaj m.....ber to z pohledu že štoka nenasoliš než je dáno řádama

pro hobíka je to bike luxus
ale za tyhle žetoný ....... jsou k máni (lepší) kousky a kurva jdoucííííí

Naposledy editováno 13.07.2013 20:38:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist