V plánu je cestování po ČR, z větší části silnice, zbytek polňačky a lehčí off. 1-2x za rok výjezd do méně civilizovaných oblastí světa s kufry + eventuálně baťoh.
Chci něco, co bude držák, bude mít slušné servisní intervaly a (pokud nekoupím šrot) bude vyžadovat pouze základní servis a ne investice X tisíc každých 100 km.
Dále to musí alespoň trochu jet i ve dvou a proto nechci jednobuch.
Tzn chci lehce adventure motorku.
Favoritem bylo KTM LC8 950 ale po přečetní spousty názorů jsem získal dojem, že jediné plus téhle motorky jsou její offroad vlastnosti, jinak žere, je poruchovější a na přesuny po dálnici nepohodlná, ochrana jezdce slabá.
Další nevýhodou je vysoká pořizovací cena.
I když po něm extra netoužím, vylezlo mi jako nejlepší volba Bmw GS.
Teď se vás táži, je o tolik lepší 1150GS oproti 1100 a cenový rozdíl cca 40.000 Kč je tedy opodstatněný nebo je 1100 slušná motorka a ty ušetřené prachy je lepší vrazit do servisu event. úprav?
Vzhled neřeším.
Z 1100 mám strach, že je to už přeci jen starý šrot a nerad bych řešil neustálé závady. Na druhou stranu, je celkem nízká cena velké +.
Japonské konfekci bych se velmi rád vyhnul, resp. o tom ani neuvažuji.
Díky za názory
Naposledy editováno 16.09.2013 11:38:08
3 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Vydal jsem se proto okouknout brutální ktm 950 adv s tím, že je to asi nejnasranější motorka v téhle kategorii.
Měla už teda víc najeto, jinak ale vypadala celkem zachovale, původem z Německa kde jí jezdil 8 let údajně starší chlápek. Teď ji dovezl k nám člověk, na kterého je dle jeho slov moc silná a prodává ji dál. Bohužel jsem zažil totální zklamání, motorka vůbec nejela, spodek slabej, střed mrtvej a sebrala se až v osmi tisících. Navíc při zavření plynu na volnoběh několikrát chcípla a při jízdě při zavřeném plynu odněkud jakoby něco lehce hvízdalo. Jinak žádně škubání nebo výrazné díry v zátahu, volnoběh hezky klidnej.
Podvozek tvrdej a odskakoval jako prase, přední brzda slaboučká.
Je to takhle normální, nebo jsem měl smůlu na nějakou totální hajtru?
Pod 4 tis nemá smysl s 950 ADV jezdit.. když držim plyn kolem 6 tis. otáček tak už je nasraná a furt mě popichuje "už? už? už za to vezmeš? TAK UŽ TO KURVA VOSOL!!!" vezmu a vyletí jak raketa.. při zavření plynu na volnoběh mi nikdy nechcípla a když zavřu plyn tak vnímat jestli někde něco hvízdá nemám čas, protože si vychutnávám probublávání vejfuků..
Najeto 55 tis. km
ad. brzda se mi slabá nezdá, kolikrát jsem za ní vzal víc než se jí líbilo (zvyk z BMW) a předek si hvízdnul, z vyšších rychlostí brzdí taky solidně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Jindrej píše: Tak to tu ještě ožívím. Potom, co jsem se poslední dobou svezl na několika cestovních motorkách, došel jsem k závěru, že opravdu potřebuju něco nasraného, bo mi přišlo všechno takové hnědší, až nudné.
Vydal jsem se proto okouknout brutální ktm 950 adv s tím, že je to asi nejnasranější motorka v téhle kategorii.
Měla už teda víc najeto, jinak ale vypadala celkem zachovale, původem z Německa kde jí jezdil 8 let údajně starší chlápek. Teď ji dovezl k nám člověk, na kterého je dle jeho slov moc silná a prodává ji dál. Bohužel jsem zažil totální zklamání, motorka vůbec nejela, spodek slabej, střed mrtvej a sebrala se až v osmi tisících. Navíc při zavření plynu na volnoběh několikrát chcípla a při jízdě při zavřeném plynu odněkud jakoby něco lehce hvízdalo. Jinak žádně škubání nebo výrazné díry v zátahu, volnoběh hezky klidnej.
Podvozek tvrdej a odskakoval jako prase, přední brzda slaboučká.
Je to takhle normální, nebo jsem měl smůlu na nějakou totální hajtru?
na 950 jsem jel jen párkrát...tak nevím, jak s tím průběhem výkonu.
třeba rozdíl mezi 990 sm-t se 115 a adv se 107 k byl strašně znát (pár měsíců jsem měl obě) a to jezdím hlavně 5-8 tisíc toček a k maximálnímu výkonu se dostanu párkrát za den.
chcípnutí při zavřeným plynu by mohl být přerušený kontakt čidla spojky (jestli to 950 má), pár stovek.
podvozek je stavitelný, na 990 adv mám naklikáno do tvrda a v pohodě. asi zásah kutila.
přední brzda je slabá schválně - jak bys chtěl brzdit na šotolině nebo v bahně?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |