Zkusil jsem vyčistit filtr jestli tam nejde málo vzduchu, sundal nádrž a zkontroloval všechny hadičky, vyměnil jsem olej a vyčistil olejové sítko ale nic nepomohlo byl bych vděčný za jakoukoliv radu nevím co už co stím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Výfukový svod také hned tak neřeš, výfuk se ostatně u čtyřtaktu jen tak nezanese, pokud je motor v dobrém stavu (nespaluje olej, ovšem to bys poznal dle toho, že bude modře kouřit jako dvoutakt a to hlavně při přidání plynu po chvilce volnoběhu).
A stejně tak baterka - její stav na maximální rychlost nemá vliv, kdyby byla špatná, tak bys to poznal na obtížném startování motoru, v kritickém přpadě i vynechávání, nebo i zhasínání za jízdy - ovšem v tak extrémním případě bys motor starterem vlbec nenatočil.
Jinak by nebylo od věci zde uvést rok výroby... nic ve zlém, ale je vidět, že motorce nějak extra nerozumíš, tak jde o to, jestli máš verzi s karbcem, nebo se stříkačkou. Pokud by se nakonec ukázalo, že bude problém i se směsí, tak další postup je pro karbec úplně jiný, než pro stříkačku.
Ale v první řadě pořeš ten řetěz, nestyď se zajet i na nějakou dílnu (jedna slušná je v Olešné) a nechat si řetěz zkontrolovat a poradit s údržbou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Podíval jsem se na ten řetěz a to bylo něco katastrofálního byl v nepředstavitelným stavu zanesenej a špinavej že jsem ani nevěřil tomu kolik bordelu se tam mohlo dostat dokonce byl i tak tvrdej že sním nešlo skoro pohnout a teď se už divím že se ta motorka stímhle vůbec rozjela a do původní barvy měl taky hodně daleko. Tak jsem ho hned sundal namočil do petroleje a snažím se ho rozhýbat okamžitě se z toho byla tuna špíny a písku tak jsem to ještě jednou vyměnil teď ho mám namočenej a půjdu ho pořádně pročistit.
Ještě k tý svíčce jak jsi psal že má mít cihlově červenou barvu tak do toho měla hodně daleko.. a taky nevypadala v nejlepším stavu takže zítra skočím pro novou.
Rok výroby je 2006 tam vstřikování není.
Jo dobře v Olešné to znám tam jsem právě nechával dělat ty brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Nedá se bohužel vyloučit ani to, že i po vyprání a namazání tak zanedbaný řetěz stejně nebude fungovat, jak by měl. A kdybys nakonec měl kupovat nový, tak zkontroluj (nebo nech prohlédnout zkušeným člověkem) i stav rozety a hlavně řetězky (pastorku na motoru) a když nebudou "echt", bude lepší koupit celou sadu (řetěz, řetězka, rozeta). Opotřebená kola totiž dovedou nový řetěz rychle zlikvidovat.
Mimochodem, chystám se v týdnu podívat do Kladrub a cestu mám přes Pejr, tak kdybys chtěl, nebyl by problém se domluvit, že bych se klidně zastavil a na motorku mrknul.
A ohledně svíčky... jestli nevíš, jak dlouho tam je, tak dej každopádne novou a po pár destítkách km jízdy "normálním" způsobem na ní koukni... Když bude zhruba cihlově červená, je to v pořádku, světlá, až bílá, značí chudou směs, černá, zanesená sazemi, naopak bohatou. Chudou směs bys také poznal podle střílení z výfuku, hlavně při ubrání plynu. V kritickém případě může střílení až podpálit ventil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Určitě kdybys měl cestu kolem tak bych byl jedině rád ale já nebydlím v Pelhřimově uvedl jsem okres bydlím 4km od Žirovnice. V jarošově u benzínky by jsi se musel dát do prava ale tak cestu určitě znáš.
Ta svíčka nebude měněná asi taky dlouho takže koupím novou a potom na to mrknu. Zatím díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Ohledně bydliště... nejsi náhodou ze Zdešova? Vídával jsem tam červenou CBR125 zaparkovanou u bytovky (blízko výpadu na Malíkov) a jednou jsem ji potkal odstavenou hned v tom stoupání za pumpou u Jarošova - jel jsem od Zdechlu červeným Puntem, zastavil jsem a ptal jsem se kluka, zda jest všechno v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
nene ze Zdešova nejsem ten je až za Žirovnicí já bydlím před. Nene to nejsem já je možný že si tam potkával cbr protože jen tady od nás ho mají asi 4 nebo 5 lidí.
K tomu řetězu vyčistil jsem ho v tom petroleji ale nevím jestli ho mám vyčistit ještě nějakým sprejem v obchodě mi na to nic neporadil nebo stačí vyčistit jen tím petrolejem a rovnou ho mám namazat? Kdy plánuješ tu vyjížďku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Cestu do Kladrub mám v plánu na zítra, nebo pozítří, ovšem to pojedu přímo z Hradce do Pejru po silnici 34, stranou (na "staré cesty") nezajíždím. Ale když o tom budu včas vědět, zastavit se můžu, to už je na Tobě.
Pokud jde o řetězku, tak jestli tím "vikláním" myslíš pootáčení na ose ("úhlovou vůli"), tak budou buď vyklochtané díry pro šroubky, nebo i náboj (nejspíš tisícihran) v řetězce, v horším případě i na hřídeli.
I když ještě zkontroluj, zda nakonec nepootáčíš celou sekundární hřídelí . Na té je malá vůle otáčení normální - aby to s tím "vikláním" nakonec nebyl planý poplach, kor když přiznáváš, že motorce moc nerozumíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
No prostě když vezmu to kolečko tak se trošku viklá do stran já nevím jestli to je v pořádku nebo má držet úplně na pevno protože ty šroubky jsou dotažený. Hřídel se neviklá
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Ohledně řetězu - pokud byl pořádně vyprán, tak použití čisticího spreje je zbytečné, tím už nic nezískáš. Dříve ostatně nic takového neexistovalo, řetězy se jen praly v petráku, naftě, nebo klidně i v benzinu s tím, že se následně musely vyfoukat a ihned hodit na noc do plechovky s olejem, aby se promazaly a nechytly rez. Samozřejmě toto nejde použít na moderní řetězy s gumovými kroužky, nebo na řetěz pro motorku s výkonem stovek koní. Což ovšem není případ CBR125.
Jinak řetězka b se oproti hřídeli rozhodně nijak pohybovat neměla. Jestli nestačí dotažení šroubů, tak bude zřejmě vymačkané její uložení na hřídeli.
Dobře to jsem chtěl vědět protože jsem tady u nás nemohl nic sehnat. Takže to tam půjdu namontovat a dám vědět jestli se to zlepšilo.
No ještě na to kouknu a co stím mám kdyžtak dělat?
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Jinak, jseš-li si jist, že je řetěz relativně dobrý (články jdou snadno ohýbat), tak je třeba jít po brzdách, ložiskách... zkrátka buď bude někde mechanický odpor, nebo mohou být rozštelované, nebo podpálené ventily, popř. vyběhané kroužky (motor zkrátka nemá plnou kompresi).
A když máš novou svíčku, tak po několika desítkách km na ni koukni a podle barvy poznáš, jak jest na tom směs.
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu
Jak jsem říkal ten řetěz není úplně 100%tní ale tak aspoň nějaká malá změna by vidět byla ne?
No brzdy by měli být taky dobré a na ty ložiska jsem nekoukal.
A jak už jsem říkal tak v těch ventilech se ani trochu nevyznám takže to nejspíš budu muset někam dát.
Na tu svíčku se ještě dneska podívám.
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Nicméně jestli Tě subjektivně "něco brzdí" a kor slyšíš nějaký pískot, tak to je sakra důležitý argument. Každopádně je někde mechanický odpor. Po několika km takové jízdy zastav a co nejdříve sáhni na kola. Když budou zahřáté hlavně kotouče a brzdiče, tak jasně váznou ("brousí") destičky, když bude zahřátý trochu kotouč, ale osa kola bude znatelně teplejší, je v háji ložisko. Ale nedá se vyloučit ani to, že to bude řetězem.
Předpokládám, že CBR125 bohužel nemá centrální stojan, takže Ti nezbude, než sehnat pomocníka, který motorku na stojanu opatrně nahne na sebe (stojí přitom po pravé straně motorky) tak, aby obě kola byla ve vzduchu. Pak s každým z nich zatočíš a měl bys poznat, kde je zakopaný pes. Když to bude vypadat, že je problém vzadu, tak pro sichr ještě sundej řetěz a protoč jen samotné kolo, abys vyloučil vadu řetězu, nebo nedejpánbu nějakého ložiska v převodovce.
Jinak, zrovna dneska toho moc na práci nemám, tak jestli chceš, můžu se zastavit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
No já si myslím že ten řetěz je špatný takže asi budu muset koupit nový ale divím se že když jsem ho předtím vyndal tak v hrozném stavu proč se to ani o trochu nezlepšilo?
Kdybys měl čas byl bych jedině rád kdyby se na to podíval někdo zkušenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Jinak to, že se to po vyčištění a namazání řetězu nijak nezlepšilo, logicky ukazuje na to, že zakopaný pes bude nakonec jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu
Jojo a ten pískot z toho řetězu asi taky nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |